Gå til innhold

Smerter nederst i magen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Igår fikk jeg akutt smerter i nederst del i magen, mest mot høyre.

Varte noen timer å forsvant når jeg sovnet. Plutselig i dag kom de tilbake, men kun når jeg sitter. Da er smertene så sterke at det er vondt å puste og stråler bak ryggen på høyre side. Så gir de seg etter jeg har bevegt meg litt. Vurderer å kontakte legevakt, men føler det er så «lite»…

Noen som vet hva dette kan være?

Anonymkode: ec130...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare å ringe legevakten å høre hva de sier😊 

Er det vondt å hoppe? Bevege seg? Vondt når du trykker på området?

Kan være alt fra luftsmerter til cyste på eggstokk, til blindtarmen eller noe med nyren på høyre side.

AnonymBruker
Skrevet
Anjatapinjata skrev (16 minutter siden):

Er bare å ringe legevakten å høre hva de sier😊 

Er det vondt å hoppe? Bevege seg? Vondt når du trykker på området?

Kan være alt fra luftsmerter til cyste på eggstokk, til blindtarmen eller noe med nyren på høyre side.

Ja det er vondt å hoppe, kjenner smertene litt når jeg beveger meg. Ikke vondt når jeg trykker. Men eg skikkelig krampesmerter. Men synes det er rart at det går bort når jeg går. Å at smertene går helt opp i høyre bryst å skulder

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja det er vondt å hoppe, kjenner smertene litt når jeg beveger meg. Ikke vondt når jeg trykker. Men eg skikkelig krampesmerter. Men synes det er rart at det går bort når jeg går. Å at smertene går helt opp i høyre bryst å skulder

Tenker det er like greit å ringe å høre hva de sier😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Igår fikk jeg akutt smerter i nederst del i magen, mest mot høyre.

Varte noen timer å forsvant når jeg sovnet. Plutselig i dag kom de tilbake, men kun når jeg sitter. Da er smertene så sterke at det er vondt å puste og stråler bak ryggen på høyre side. Så gir de seg etter jeg har bevegt meg litt. Vurderer å kontakte legevakt, men føler det er så «lite»…

Noen som vet hva dette kan være?

Om du ikke allerede har gjort det så ring legevakten, de vet hvilke ktr som som skal stilles. Min mann hadde blindtarmbetennelse og da følte han seg syk med mett feber, smerter som økte når han feks gikk i trapper. 

Anonymkode: 51486...cfc

AnonymBruker
Skrevet

Er det under trusekanten? Kan det være infeksjon på livmor/eggleder infeksjon?

Anonymkode: dfec6...048

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...