Gå til innhold

Likheten mellom Hitlers krig og Israels krig.


Proaktiv

Anbefalte innlegg

Pippi Lotta skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke, men det du siterte handlet om hva Israel holder på med (ikke om forslag).

Ja, nettopp. Er vel ingen som anbefaler at de skal gå over fra det de driver med til å begynne med krigsforbrytelser.

Pippi Lotta skrev (4 minutter siden):

Ja.

Hadde vært mer praktisk om du hadde kilder å vise til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hank Amarillo skrev (13 minutter siden):

Ja, nettopp. Er vel ingen som anbefaler at de skal gå over fra det de driver med til å begynne med krigsforbrytelser.

Hadde vært mer praktisk om du hadde kilder å vise til.

Då Israel formelt erklærte krig mot Hamas dagen etter 

terrorangrepet den 7. oktober

, gjorde Netanyahu det klart kva som var måla:

 

  • Knuse Hamas
  • Få heim gissela

I intervjuet Channel 13 på onsdag, sa IDFs Hagari:

  • Det er umogleg å knuse Hamas med militær styrke
  • Vi får ikkje heim gissela gjennom militær krigføring

https://www.nrk.no/urix/open-strid-mellom-idf-og-netanyahu-1.16934003

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proaktiv skrev (På 9.6.2024 den 15.31):

Vi ser stadig flere likheter med Hitlers krig og Israels krig for å finne unnskyldninger for å drepe flest mulig Palestinere.
Autokratenes grusomme kriger i Afrika, Burma og Russlands krig mot Ukraina har vi sett lenge, men et land som Israel som verden en stund trodde var et demokrati viser den ekstreme ondskapen som finne hos noen.
Det Israel viser ser er et forsøk på å rettferdiggjøre drap som aldri tidligere har skjedd i dette området etter at Storbritania skulle være snille å gi landområder til Jødene.
Verden husker fortsatt krigen til Hitler da millioner av mennesker ble drept i Europa. Nå er ikke Gaza stripen like stor, men om vi ser Israels drap på sivile på 8 mnd ligger det på 20 ganger mer pr km2 enn det Hitler klarte på 5 år i Europa.
Israel har altså drept 20 ganger flere sivile pr km2 på 8 mnd enn det Hitler klarte på 5 år.

Jeg håper virkelig verden vil husk massakrene  som Israel står for denne gangen like lenge som Hitlers krig.
Massakrene i flyktningeleirene Sabra og Shatila i 1982 som Israel også støttet ved å slippe inn militante grupper som hadde som mål å utslette Palestinerne forsøker Israel nå å gjøre selv og hindre at Palestinerne kunne rømme fra Gaza eller ved å sulte dem til døde, sprenge sykehus og nekte dem medisiner.

Alle som er voksne nok til å ha opplevd dagens massakre av sivile bør huske hva Israel nå gjør så lenge de lever og behandle de som støtter dette på samme måte som nazistene som den gang forsvarte krigen i Europa ble behandlet..
 

Likheten mellom Hitler og Muslims må vel være at begge er fasiter og vil utslette jøder...?  Vanskelig å svare på det som når halvparten av nordmenn var nazister under krigen... Man kan jo få både nordmenn og Palestina venner mot seg..på en gang 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller har jeg forbrutt meg mot M-ordet nå..? 

N-ordet var det første av tukten, nå er det M-ordet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (41 minutter siden):

Då Israel formelt erklærte krig mot Hamas dagen etter 

terrorangrepet den 7. oktober

, gjorde Netanyahu det klart kva som var måla:

 

  • Knuse Hamas
  • Få heim gissela

I intervjuet Channel 13 på onsdag, sa IDFs Hagari:

  • Det er umogleg å knuse Hamas med militær styrke
  • Vi får ikkje heim gissela gjennom militær krigføring

https://www.nrk.no/urix/open-strid-mellom-idf-og-netanyahu-1.16934003

Jeg vet selvfølgelig hva det er snakk om. Men hva er det egentlig han sier? Det er et sitat fra et lengre som gjerne er tatt ut kontekst. Skulle gjerne hatt hele intervjuet oversatt så man får med hele sammenhengen. Men virker som det er større etterspørsel etter quote mining for å skape gotcha-øyeblikk. IDK.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Du kan mene whataboutism er fair om du vil, blir ikke mer rasjonelt eller mindre herseteknik av den grun. 

Ærlig talt. Jeg mener det jeg sier, og bruker det absolutt rasjonelt. 

Jeg spør deg: Hva med ALLE landene rundt Israel? Hva med demokratiet der?

Alle land vil ha noe å pirke på. I israel er det ganske Ok å bo, homo, kristen, muslim eller jøde. 
Skal du først bry deg, hva er vitsen med å skulle ta Israel for deg? Hva er grunnen? Er det fordi Israel er et jødisk land? Det ENESTE som sådan? 

Hvordan tror du det er å kjempe mot en motstander, som ikke bare ønsker å ramme så mange sivile som mulig i ditt land, men som også ønsker det samme for sitt eget folk!? Er det virkelig så lett som du og mange flere skal ha det til?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OconMissy skrev (17 minutter siden):

Ærlig talt. Jeg mener det jeg sier, og bruker det absolutt rasjonelt. 

Jeg spør deg: Hva med ALLE landene rundt Israel? Hva med demokratiet der?

Alle land vil ha noe å pirke på. I israel er det ganske Ok å bo, homo, kristen, muslim eller jøde. 
Skal du først bry deg, hva er vitsen med å skulle ta Israel for deg? Hva er grunnen? Er det fordi Israel er et jødisk land? Det ENESTE som sådan? 

Hvordan tror du det er å kjempe mot en motstander, som ikke bare ønsker å ramme så mange sivile som mulig i ditt land, men som også ønsker det samme for sitt eget folk!? Er det virkelig så lett som du og mange flere skal ha det til?

Ja det lurer jeg også på. Hvorfor akkurat Israel gjør denne brukeren og «folk flest» hvertfall her i Norge nå hater Israel ?

Og kom ikke med den om at det er Israels overreaksjon(?). 
Da jeg så bildene 7/10, var jeg overbevist om at nå ville Israel endelig få sympati. Nope. 
Samme kveld så vi Palestina-flagg i gatene, og mobben begynte å snakke om «Folkemord» før den siste drepte israeleren var kald. Altså at Israel begår folkemord 🤯
Folk har hata Israel så lenge jeg kan huske, og det er lenge. Jeg er født før 6-dagerskrigen. Tror mange er oppfostret til å hate Israel, tenker ikke da kun på muslimer men også på barn av de venstreradikale 68erne. 
Hørte en israelsk dame i en podcast si at hun bare hadde hørt ordet sionisme to ganger under oppveksten, men nå blir det gitt en ny betydning og kastet rundt av de som ønsker Israels undergang. Magdi brukte det, og ville ha oss med på at antisionisme ikke er det samme som antisemittisme. Men det er det jo.

Og disse ordene som brukes av enkelte propal; «den sionistiske enheten» rett fra retorikken til den islamske republikken Iran.
Akkurat som i lærebøkene til palestinske barn, der de ikke lærer at det er et land som heter Israel engang. De samme barna som sendes på sommerleire for å lære å drepe jøder. Resultatet så vi jo i høst. Hvor får vestlig ungdom disse begrepene fra?
 

Sier ikke at ikke Israel kan kritiseres, men når man får inntrykk av at det er Israel som er problemlandet i Midtøsten er det noe som skurrer veldig. 
 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OconMissy skrev (1 time siden):

Ærlig talt. Jeg mener det jeg sier, og bruker det absolutt rasjonelt. 

Hersetekniker er ikke rasjonelt, det er derfor det kales hersetekniker. 

Whataboutism regnes som en logisk svikt eller tankefeil ved at henvisning til lignende handlinger eller hendelser ikke gjør påstand om den fokuserte saken usann. Moralfilosofisk vil handlinger av en aktør ikke gjøre handlinger av en annen aktør moralsk legitime, skriver Eliav Lieblich, for eksempel legitimerer ikke vestlige lands hykleri at uskyldige dør i krigen i Ukraina

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

Så føler jegmye av resten er ting jeg har svart på allerede...

 

OconMissy skrev (1 time siden):

Jeg spør deg: Hva med ALLE landene rundt Israel? Hva med demokratiet der?

 

Pippi Lotta skrev (8 timer siden):

Har jeg skrevet noe sted at Israel er det eneste stede jeg bekymrer meg for i verden? Nei! 

 

 

OconMissy skrev (1 time siden):

Alle land vil ha noe å pirke på. I israel er det ganske Ok å bo, homo, kristen, muslim eller jøde. 

Demokrati er ikke pirk!!!!

 

 

OconMissy skrev (1 time siden):

Skal du først bry deg, hva er vitsen med å skulle ta Israel for deg? Hva er grunnen? Er det fordi Israel er et jødisk land? Det ENESTE som sådan? 

Pippi Lotta skrev (8 timer siden):

Israels mangel på demokrati er først og fremst et problem for alle som bor i Israel. Det er ikke "snilt" å ignorere dette problemet eller late som det ikke finnes. Det hjelper ikke noen av de som er knyttet til Israle.

Pippi Lotta skrev (10 timer siden):

Jeg synes ikke det er slemt og håpe at noen skal bli et fungerende demokrati, demokrati er bra for alle inbygere! 

Pippi Lotta skrev (8 timer siden):

Og for å gjenta, det er ikke å ønske noen vondt og ønske de får fungerende demokrati!

 

 

OconMissy skrev (1 time siden):

 Hvordan tror du det er å kjempe mot en motstander, som ikke bare ønsker å ramme så mange sivile som mulig i ditt land, men som også ønsker det samme for sitt eget folk!? Er det virkelig så lett som du og mange flere skal ha det til?

Hvordan er dette relevant for Israels demokratiske problemer? 

 

 

 

 

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (28 minutter siden):

Ja det lurer jeg også på. Hvorfor akkurat Israel gjør denne brukeren og «folk flest» hvertfall her i Norge nå hater Israel ?

Og kom ikke med den om at det er Israels overreaksjon(?). 
Da jeg så bildene 7/10, var jeg overbevist om at nå ville Israel endelig få sympati. Nope. 
Samme kveld så vi Palestina-flagg i gatene, og mobben begynte å snakke om «Folkemord» før den siste drepte israeleren var kald. Altså at Israel begår folkemord 🤯
Folk har hata Israel så lenge jeg kan huske, og det er lenge. Jeg er født før 6-dagerskrigen. Tror mange er oppfostret til å hate Israel, tenker ikke da kun på muslimer men også på barn av de venstreradikale 68erne. 
Hørte en israelsk dame i en podcast si at hun bare hadde hørt ordet sionisme to ganger under oppveksten, men nå blir det gitt en ny betydning og kastet rundt av de som ønsker Israels undergang. Magdi brukte det, og ville ha oss med på at antisionisme ikke er det samme som antisemittisme. Men det er det jo.

Og disse ordene som brukes av enkelte propal; «den sionistiske enheten» rett fra retorikken til den islamske republikken Iran.
Akkurat som i lærebøkene til palestinske barn, der de ikke lærer at det er et land som heter Israel engang. De samme barna som sendes på sommerleire for å lære å drepe jøder. Resultatet så vi jo i høst. Hvor får vestlig ungdom disse begrepene fra?
 

Sier ikke at ikke Israel kan kritiseres, men når man får inntrykk av at det er Israel som er problemlandet i Midtøsten er det noe som skurrer veldig. 
 

Anklager du meg for å hate Israel her? Antyder du at jeg er antisemit? Det er grove og usakelige beskyldninger!Det at jeg bekymrer meg for utviklingen til Israel betyr ikke at jeg er i mot jøder!

Du sier ikke at man ikke kan kritisere Israel, men da må det være mer alvorlige ting en forvitring av DEMOKRATI? Hva er alvorlig nok til å bekymre seg over da, om bekymringer for demokrati (grunnlaget for et fungerende sammfun)  ikke er lov å snake om? 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Bacteria said:

Ja det lurer jeg også på. Hvorfor akkurat Israel gjør denne brukeren og «folk flest» hvertfall her i Norge nå hater Israel ?

Og kom ikke med den om at det er Israels overreaksjon(?). 
Da jeg så bildene 7/10, var jeg overbevist om at nå ville Israel endelig få sympati. Nope. 
Samme kveld så vi Palestina-flagg i gatene, og mobben begynte å snakke om «Folkemord» før den siste drepte israeleren var kald. Altså at Israel begår folkemord 🤯
Folk har hata Israel så lenge jeg kan huske, og det er lenge. Jeg er født før 6-dagerskrigen. Tror mange er oppfostret til å hate Israel, tenker ikke da kun på muslimer men også på barn av de venstreradikale 68erne. 
Hørte en israelsk dame i en podcast si at hun bare hadde hørt ordet sionisme to ganger under oppveksten, men nå blir det gitt en ny betydning og kastet rundt av de som ønsker Israels undergang. Magdi brukte det, og ville ha oss med på at antisionisme ikke er det samme som antisemittisme. Men det er det jo.

Og disse ordene som brukes av enkelte propal; «den sionistiske enheten» rett fra retorikken til den islamske republikken Iran.
Akkurat som i lærebøkene til palestinske barn, der de ikke lærer at det er et land som heter Israel engang. De samme barna som sendes på sommerleire for å lære å drepe jøder. Resultatet så vi jo i høst. Hvor får vestlig ungdom disse begrepene fra?
 

Sier ikke at ikke Israel kan kritiseres, men når man får inntrykk av at det er Israel som er problemlandet i Midtøsten er det noe som skurrer veldig.
 

Folk flest i Norge hater Israel fordi de er vokst opp med venstre/NRK propaganda. Det må være det landet i Europa som er mest imot Israel. Helt utrolig. Men tenk deg en Nordmann som hver kveld ser på NRK og KUN NRK og får servert det daglige over sentimental fortelling om Gaza (isteden for ordentlige nyheter).. dag etter dag....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (2 timer siden):

Jeg vet selvfølgelig hva det er snakk om. Men hva er det egentlig han sier? Det er et sitat fra et lengre som gjerne er tatt ut kontekst. Skulle gjerne hatt hele intervjuet oversatt så man får med hele sammenhengen. Men virker som det er større etterspørsel etter quote mining for å skape gotcha-øyeblikk. IDK.

Dette er en oversettelse.... har lest det samme på diverse engelske (også israelkse) medier. Men om du ikke stoler på denne oversettelsen, er det jo ingen grun til at du skal stole på neste jeg finner frem? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (26 minutter siden):

Anklager du meg for å hate Israel her? Antyder du at jeg er antisemit? Det er grove og usakelige beskyldninger!Det at jeg bekymrer meg for utviklingen til Israel betyr ikke at jeg er i mot jøder!

Du sier ikke at man ikke kan kritisere Israel, men da må det være mer alvorlige ting en forvitring av DEMOKRATI? Hva er alvorlig nok til å bekymre seg over da, om bekymringer for demokrati (grunnlaget for et fungerende sammfun)  ikke er lov å snake om? 

Sukk. 
Sier ikke at du hater Israel. Selv om de ganske ensidige innleggene dine kan få en til å lure. 
Har aldri kalt deg for en antisemitt, det tror jeg ikke du er heller ut fra det du skriver. 
Var Magdi som fikk den tvilsomme æren. Han mener jeg er en antisemitt, dog han er nok ikke bevisst det selv, for å ta ham litt i forvar. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (12 minutter siden):

Dette er en oversettelse.... har lest det samme på diverse engelske (også israelkse) medier. Men om du ikke stoler på denne oversettelsen, er det jo ingen grun til at du skal stole på neste jeg finner frem? 

Det var ikke oversettelsen av sitatene, men de er tatt ut av et intervju som ikke er tilgjengelig, så man får ikke sjekket om de er tatt ut av kontekst.

Det han sier trenger ikke være så kontroversielt eller i strid med bibis uttalte mål.

At Gaza ikke blir en fredsdue selv om Hamas knekkes har vel alltid vært klart. At man ikke vil få kjemisk renset Gaza er og klart.  Noen av dem vil jo greie å slippe unna med hver sin AK-47.

At Hamas bor i hjertene til Gazerne er vel også nokså klart. 70% støtter fortsatt 7 Okt tiltross for at halve Gaza er lagt i grus som en konsekvens.

Gaza må jo gjenoppbygger etter krigen. Men først må vesendelen av Hamas og deres militære kapasiteter knuses, så de ikke får kontrollert og ødelagt gjenoppbyggingen.

 

 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (1 minutt siden):

Sukk. 
Sier ikke at du hater Israel. Selv om de ganske ensidige innleggene dine kan få en til å lure. 
Har aldri kalt deg for en antisemitt, det tror jeg ikke du er heller ut fra det du skriver. 
Var Magdi som fikk den tvilsomme æren. Han mener jeg er en antisemitt, dog han er nok ikke bevisst det selv, for å ta ham litt i forvar. 

Hvem er "denne brukeren" da? Om det ikke var meg du siktet til? 

Bacteria skrev (1 time siden):

Ja det lurer jeg også på. Hvorfor akkurat Israel gjør denne brukeren og «folk flest» hvertfall her i Norge nå hater Israel ?

Og kom ikke med den om at det er Israels overreaksjon(?). 
Da jeg så bildene 7/10, var jeg overbevist om at nå ville Israel endelig få sympati. Nope. 
Samme kveld så vi Palestina-flagg i gatene, og mobben begynte å snakke om «Folkemord» før den siste drepte israeleren var kald. Altså at Israel begår folkemord 🤯
Folk har hata Israel så lenge jeg kan huske, og det er lenge. Jeg er født før 6-dagerskrigen. Tror mange er oppfostret til å hate Israel, tenker ikke da kun på muslimer men også på barn av de venstreradikale 68erne. 
Hørte en israelsk dame i en podcast si at hun bare hadde hørt ordet sionisme to ganger under oppveksten, men nå blir det gitt en ny betydning og kastet rundt av de som ønsker Israels undergang. Magdi brukte det, og ville ha oss med på at antisionisme ikke er det samme som antisemittisme. Men det er det jo.

Og disse ordene som brukes av enkelte propal; «den sionistiske enheten» rett fra retorikken til den islamske republikken Iran.
Akkurat som i lærebøkene til palestinske barn, der de ikke lærer at det er et land som heter Israel engang. De samme barna som sendes på sommerleire for å lære å drepe jøder. Resultatet så vi jo i høst. Hvor får vestlig ungdom disse begrepene fra?
 

Sier ikke at ikke Israel kan kritiseres, men når man får inntrykk av at det er Israel som er problemlandet i Midtøsten er det noe som skurrer veldig. 
 

Er eneste måte og ungå å være "ensidig" på  at jeg oppreter en tråd hvor jeg skriver "Hamas er udemokratisk" hvær gang jeg svarer noen om israelsk demokrati? 

Kan det være at jeg ikke bruker likke mye tid på og påpeke Hamas sin mangel på demokrati og krigsforbrytelser som Israel sine, fordi det ikke er noen som benekter Hamas sine feil? Det blir liksom ikke så lang samtale av å påpeke at 7.october var feil, for det er vel alle enige i?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (35 minutter siden):

Anklager du meg for å hate Israel her? Antyder du at jeg er antisemit? Det er grove og usakelige beskyldninger!Det at jeg bekymrer meg for utviklingen til Israel betyr ikke at jeg er i mot jøder!

Du sier ikke at man ikke kan kritisere Israel, men da må det være mer alvorlige ting en forvitring av DEMOKRATI? Hva er alvorlig nok til å bekymre seg over da, om bekymringer for demokrati (grunnlaget for et fungerende sammfun)  ikke er lov å snake om? 

Hva konkret er det du er så bekymret for hva gjelder demokratiet i Israel? Det er ikke whataboutism å påpeke at Israel er et åpent demokrati i sammenligning med nær sagt alle nabolandene, det er jo fakta.
Var ikke helt ferdig… er det noe Israel og jøder er kjent for, er det åpen debatt. Mange i Israel hater Bibi, og det gir de klart uttrykk for. Jøder er kjent for en åpen debattkultur, det er et kjennetegn ved israelsk kultur. 
Nå var det et angrep på rettssystemet før 7/10, det fikk ikke Bibi igjennom. Det var ukentlige protestmarsjer frem til 7/10.

En hendelse som det og krigen fører til at folket samler seg bak flagget, so to speak. Det er helt naturlig, det hadde vi også gjort. 
Når det er sagt, fikk en allerede svekket israelsk venstreside seg et kraftig skudd for bøygen i oktober, ikke minst fordi de som ble drept og kidnappet gjerne tilhørte venstresiden politisk, det israelske Arbeiderpartiet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NatNat skrev (34 minutter siden):

Folk flest i Norge hater Israel fordi de er vokst opp med venstre/NRK propaganda. Det må være det landet i Europa som er mest imot Israel. Helt utrolig. Men tenk deg en Nordmann som hver kveld ser på NRK og KUN NRK og får servert det daglige over sentimental fortelling om Gaza (isteden for ordentlige nyheter).. dag etter dag....

Det har vel vært minst en lærer med palestinaskjerf på enhver ungdomskole siden 70tallet.

Kan ikke huske at vi hadde noe om Palestinakonflikten på skolen, men så hadde ikke en av disse palestinaskjerfene som lærer i historie/samfunnsfag heller så..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Hersetekniker er ikke rasjonelt, det er derfor det kales hersetekniker. 

Whataboutism regnes som en logisk svikt eller tankefeil ved at henvisning til lignende handlinger eller hendelser ikke gjør påstand om den fokuserte saken usann. Moralfilosofisk vil handlinger av en aktør ikke gjøre handlinger av en annen aktør moralsk legitime, skriver Eliav Lieblich, for eksempel legitimerer ikke vestlige lands hykleri at uskyldige dør i krigen i Ukraina

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

Den engelske artikkelen er som vanlig mer omfattende:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

Sitat

Protective mechanism

Gina Schad sees the characterization of counterarguments as "whataboutism" as a lack of communicative competence, insofar as discussions are cut off by this accusation. The accusation of others of whataboutism is also used as an ideological protective mechanism that leads to "closures and echo chambers". The reference to "whataboutism" is also perceived as a "discussion stopper" "to secure a certain hegemony of discourse and interpretation."

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pippi Lotta said:

Dette er en oversettelse.... har lest det samme på diverse engelske (også israelkse) medier. Men om du ikke stoler på denne oversettelsen, er det jo ingen grun til at du skal stole på neste jeg finner frem? 

Fra kilden du selv delte i en annen tråd her hvor du hevder det samme, så bekreftet IDF at sitatet var tatt ut av kontekst. Hagari snakket om ideologien til Hamas. 
https://www.timesofisrael.com/idf-spokesman-says-hamas-cant-be-eliminated-will-remain-in-gaza-if-no-alternative/
 

Quote

The IDF Spokesperson’s Unit subsequently issued a statement saying the military was committed to the government’s stated war goals, including destroying Hamas’s governing and military abilities, adding that Hagari had talked in the interview about “eradicating Hamas as an ideology and an idea.”

“Any claim otherwise is taking the remarks out of context,” the IDF added.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proaktiv skrev (På 12.6.2024 den 11.23):

For å unngå det som nå skjer bør vesten tilby Palestinerne samme hjelp som Ukraina får om vi skal unngå "den sterkestes rett" slik Putin og Israels ledelse praktiserer.

Ja, la oss sende masse våpen til Hamas. Og IS, Taleban, Hizbollah og kanskje prestestyret i Iran og kongen i Saudi-Arabia, nå vi først er i gang. Husk å konvertere til islam(isme) før våpnene brukes her i Norge, oppdater deg på Sharia, finn en burka og meld deg frivillig som eiendel til de som kommer. Du må være forberedt på å bli voldtatt, og at datteren din bli voldtatt selv om hun er barn for det er tradisjonen og slik skal det være. Mennene har makta, så det blir jo hyggelig. Husk også å lage liste over alle LBhQXxxx du kjenner - da er du en god og flink kone for da er det veldig lett å drepe de mens de sover, kutte av dem puppene mens de voldtas og ta livet av barna deres. Nåja, egentlig må du også lage en liste på alle som ikke er muslimer, og alle muslimske kvinner som ikke går i burka - for de fortjener å dø og da må vi stille våre våpen til rådighet. Husk å få med alle muslimske menn som noen gang har sett på en gris eller korpulert med fjenden der fjenden ikke endte opp død.

(Du vet at det muslimske brorskapet har som mål å innføre sharia i hele verden og ikke skal gi seg før hver eneste jøde, kristen eller folk som tror på alt annet enn Muhammed er drept?)

 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...