AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Hvordan være bevisst på å ikke høres sur eller irritert ut? I det siste har min mor stadig kommentert at jeg høres så sur eller irritert ut. Mens jeg selv bare føler/tenker/mener selv at jeg er “normal” i måten jeg snakker på og at jeg ikke føler meg verken sur eller irritert. Jeg ønsker jo ikke å være en sånn person som virker sur og/eller irritert når jeg ikke mener det. Så hvordan kan jeg selv bli mer bevisst på hvordan jeg høres ut i toneleie og lignende? Det er jo litt frustrerende når jeg selv ikke klarer å oppfatte at jeg høres sur/irritert ut. Det er jo greit nok dersom det skjer når jeg snakker til mine foreldre, for de tør jo å si fra om at jeg høres sur/irritert ut, men verre med nye venner og kollegaer som kanskje ikke tør kommentere det? Også blir det kanskje dårlig stemning om de mener jeg er sur/irritert eller de liker meg mindre da? Anonymkode: f1600...f5b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Er ikke bevisst på det i det hele. Ikke mitt problem hvordan folk velger å tolker eller tyder hva eller hvordan jeg svarer. Anonymkode: 15be5...84b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke bevisst på det i det hele. Ikke mitt problem hvordan folk velger å tolker eller tyder hva eller hvordan jeg svarer. Anonymkode: 15be5...84b Du høres sur ut Anonymkode: 9ebd8...f15 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå