Gå til innhold

Gave til 4-årig jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niesen min blir snart 4, og jeg er tom for ideer for hva jeg kan kjøpe til henne. Moren foreslo Barbie-dukke, men det er jeg lite lysten på. Hva med en dvd? Hva slags filmer liker jenter i den alderen? Hun er dessuten veldig glad i musikk, og i rosa....

Hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Til en jente i den alderen skulle det være mye smått å få tak i. Siden du ikke vil ha Barbie, ville jeg utelukket en del andre lignende ting de gjerne ønsker seg, som glittersminke og lignende dill.

Tegnesaker får man aldri for mye av. Prinsesselego er også et sikkert kort. Siden hun liker musikk, kan du jo se om du finner en bra cd? Det er masse bra barneplater. Rett før jul så jeg en på postkontoret som jeg holdt på å kjøpe til femåringen min - tre cd'er med klassisk musikk for barn, til 99 kroner.

Ellers blir min jente også veldig glad for fornuftige presanger som sokker, truser, pysjer og hårpynt. Gjerne i rosa, eller med bilder av heltene hennes (Kim Possible og Powerpuff jentene).

Endret av allium
Gjest StoreSky
Skrevet

Sånt dill og dall man får på H&M.. kjeder, smykker, hårspenner, kjeder til å henge på buksa/skjørt, etc.

Mange gode DVD'er for barn! Monsterfabrikken, Shrek en og to. Etc.

Polly serien, dyr som fan, men populært. Små dukke figurer i plast, der de har forskjellige settinger. (akebakke, vetrinær, i skoge, bil, etc) Finnes på Br-leker iallefall.

Skrevet

Jenter på 4 har oppdaget fine kjoler og liker å pynte seg så kjøp en skikkelig fin søt kjøle til henne.

Skrevet

Askepott på DVD er en slager hos min niese på 4.

Skrevet
Jenter på 4 har oppdaget fine kjoler og liker å pynte seg så kjøp en skikkelig fin søt kjøle til henne.

Det var et godt tips. Hun er visst helt fiksert på prinsesser, så kanskje det er en ide?

Askepott på DVD er en slager hos min niese på 4.

Sikkert også bra, men ifølge moren hadde de altfor mye filmer allerede.

@alle: takk for tips! Jeg ble mye klokere. Så får vi se hva jeg finner. :)

Skrevet

Siden hun liker Barbie kan du kanskje kjøpe en av Barbie-filmene? Yngstejenta mi elsker disse, og jeg synes også de er fine.

Barbie i Fairytopia, Barbie i Svanesjøen og Barbie som Rapunsel er blandt favorittene. ;)

Skrevet

...og der ser jeg at du allerede har svart at filmer ikke stod på ønskelisten, så da kan vi vel bare glemme det, ja. :ler:

Skrevet (endret)

Hvis du enda har litt tid på deg, anbefaler jeg deg å ta en titt på www.alveslottet.no

Endret av Jaya
Skrevet

Sånne aktivitetsblader (med klistremerker/fargelegging osv.) Finnes sikkert noen ed prinsesse-tema også.

Skrevet

Jeg fant rosa pyjamas med prinsessetrykk, og i tillegg kjøpte jeg noen armbånd, hårstrikker osv, alt i rosa. Håper det vil falle i smak!

Skrevet (endret)

Anbefaler Sprell.no

De har blant annet kjempefine blikkbokser med forskjellige spill.

Eller insektboks, teleskop eller forstørrelsesglass?

Endret av MammaSarius

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...