AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Nei, jeg tror ikke han er utro. For det første har vi vært sammen i mer enn ti år, og for det andre er det en mannlig venn av meg han driver og melder med. 😆 Men altså: Mannen min og jeg jobber begge hjemmefra flere dager i uka, så jeg ser og går forbi PCen hans ofte. Den siste uka har jeg sett at han har fått chat-varsler ganske ofte fra en god venn av meg. De kjenner ikke hverandre, og pleier ikke snakke sammen, så dette synes jeg er rart. Jeg er 90% sikker på at dette gjelder meg, for de har ingenting annet til felles. Jeg vet at jeg ikke burde, men jeg får veldig lyst til å sjekke. Ja, jeg burde bare spurt han, og det kommer jeg nok til å gjøre. Men jeg er mest nysgjerrig: Ville dere ha sjekket noe sånt? Ville dere ha reagert hvis kjæresten hadde sjekket DERES meldinger? Vet faktisk ikke hva jeg synes selv. Er sånt ok? Anonymkode: b6017...b6c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Hadde håpt de planlegger en overraskelsefest til meg. Anonymkode: 3f407...a4d 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Hvis det ikke var en logisk grunn til at de skal snakke sammen ville jeg spurt mannen... sagt som sant er.. at du blir litt nysgjerrig. Det skjønner han sikkert. Anonymkode: c54da...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 Jeg ville ikke hatt mannlige venner i første omgang. Anonymkode: 2efa6...bf4 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde håpt de planlegger en overraskelsefest til meg. Anonymkode: 3f407...a4d Ja, jeg lurer jo litt på det! Og da blir det jo ingen overraskelse hvis jeg spør. (Eller sjekker.) Anonymkode: b6017...b6c 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Skrevet 9. juni 2024 Jeg hadde def sjekket når det ikke er noe som tilsier at de skulle kjenne hverandre og ha kontakt. Etterpå dersom det hele var uskyldig hadde jeg sagt: Kjære? Jeg åpnet en melding fra xxx før jeg så den var til deg. Hvordan kjenner du min venn? Og smilt helt uskyldig. Anonymkode: fff9c...9fc
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #7 Skrevet 9. juni 2024 Men, hvordan har det seg at du har en god venn som din mann ikke kjenner? Anonymkode: fff9c...9fc 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #8 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men, hvordan har det seg at du har en god venn som din mann ikke kjenner? Anonymkode: fff9c...9fc Er det vanlig å kjenne alle vennene til partneren sin? Jeg kjenner i alle fall ikke alle vennene til mannen min. Jeg vet hvem de er, men jeg har ikke møtt eller truffet absolutt alle. Altså, han vet selvfølgelig hvem denne vennen er, han bare har ikke hatt noe kontakt med han før. Anonymkode: b6017...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #9 Skrevet 9. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, jeg tror ikke han er utro. For det første har vi vært sammen i mer enn ti år, og for det andre er det en mannlig venn av meg han driver og melder med. 😆 Men altså: Mannen min og jeg jobber begge hjemmefra flere dager i uka, så jeg ser og går forbi PCen hans ofte. Den siste uka har jeg sett at han har fått chat-varsler ganske ofte fra en god venn av meg. De kjenner ikke hverandre, og pleier ikke snakke sammen, så dette synes jeg er rart. Jeg er 90% sikker på at dette gjelder meg, for de har ingenting annet til felles. Jeg vet at jeg ikke burde, men jeg får veldig lyst til å sjekke. Ja, jeg burde bare spurt han, og det kommer jeg nok til å gjøre. Men jeg er mest nysgjerrig: Ville dere ha sjekket noe sånt? Ville dere ha reagert hvis kjæresten hadde sjekket DERES meldinger? Vet faktisk ikke hva jeg synes selv. Er sånt ok? Anonymkode: b6017...b6c Bare spør. Mye bedre å møte partner med tillit og nysgjerrighet enn å luske bak ryggen og mistenke. "Du, jeg så at det poppet opp en melding fra Knut da jeg gikk forbi. Kjenner dere hverandre?" Alt trenger ikke være så vanskelig eller dramatisk. Anonymkode: 8b42e...eb3 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #10 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg hadde def sjekket når det ikke er noe som tilsier at de skulle kjenne hverandre og ha kontakt. Etterpå dersom det hele var uskyldig hadde jeg sagt: Kjære? Jeg åpnet en melding fra xxx før jeg så den var til deg. Hvordan kjenner du min venn? Og smilt helt uskyldig. Anonymkode: fff9c...9fc Hvor ofte får du meldinger på mannen din sin pc? 🤔 Jeg hadde blitt temmelig forbannet om kjæresten min åpnet meldinger på min pc og prøvde seg på en så idiotisk unnskylding om at han åpnet den før han så den var til meg. Da får man heller bare være ærlig å si at man er så nysgjerrig og respektløs at man går inn på andre sin pc å åpner meldinger.... Anonymkode: b7251...24a 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #11 Skrevet 9. juni 2024 Hvorfor spør du ikke bare mannen? Jeg og kjæresten er helt åpne om sånt🤷🏻♀️ Anonymkode: 3864c...498
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #12 Skrevet 9. juni 2024 Har du bursdag snart? Anonymkode: 4270f...705 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #13 Skrevet 9. juni 2024 Jeg spør han rett ut om jeg lurer på noe🤷♀️ Vi ønsker ikke et forhold der vi sjekker hverandre, men vi skal samtidig ikke være nødt til å blottlegge alt som skjer. Jeg viser riktignok alt av chat med menn som ikke er etablerte venner av oss uoppfordret, men det skyldes at hans ex var notorisk utro mot han og jeg hater å se han redd eller usikker. Han har aldri bedt meg gjøre det, men det hjelper han mye. No sjekking uten å spørre er totalt uaktuelt for oss. Anonymkode: c20ba...881 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #14 Skrevet 9. juni 2024 Er tydeligvis vanskelig å overraske dere mistenksomme folk 😀 Anonymkode: 3f407...a4d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #15 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor ofte får du meldinger på mannen din sin pc? 🤔 Jeg hadde blitt temmelig forbannet om kjæresten min åpnet meldinger på min pc og prøvde seg på en så idiotisk unnskylding om at han åpnet den før han så den var til meg. Da får man heller bare være ærlig å si at man er så nysgjerrig og respektløs at man går inn på andre sin pc å åpner meldinger.... Anonymkode: b7251...24a Vi låner hverandres pcer rett som det er, og han har åpnet meldinger jeg har fått og lest de høyt opp mens jeg holdt på med noe annet. Ser ikke problemet i tillitsfulle forhold. Anonymkode: fff9c...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #16 Skrevet 9. juni 2024 Jeg hadde ikke spurt, vi trenger da ikke fortelle hverandre alt vi prater med andre om . Og jeg stoler på han. Anonymkode: bd641...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #17 Skrevet 9. juni 2024 Jeg har fått melding fra venninners kjærester som jeg ikke kjenner så godt ved noen anledninger, det har vært noen overraskelsesfester, en babshower og en som skulle fri og lurte på om jeg hadde peiling på hvilken ring hun ville likt. Så om du snart har bursdag, eller fyller et rundt tall i år, så er det nok det. Du kan jo bare spørre også, men altså - prøv å ikke være så nysgjerrig da. Jeg hadde forøvrig reagert veldig negativt om kjæresten hadde sjekket mine meldinger, det er et enormt stort overtramp for meg, det er så rødt flagg at det skulle litt til å bygge opp tillit igjen. Anonymkode: 34091...722 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #18 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi låner hverandres pcer rett som det er, og han har åpnet meldinger jeg har fått og lest de høyt opp mens jeg holdt på med noe annet. Ser ikke problemet i tillitsfulle forhold. Anonymkode: fff9c...9fc Men det er en helt annen situasjon. Dere har ett forhold hvor det er tydeligvis er vanlig at dere leser hverandres meldinger. Samtidig som du oppfordrer TS til å sjekke typen sine meldinger bak ryggen på han og lyve om det... Anonymkode: b7251...24a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #19 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde def sjekket når det ikke er noe som tilsier at de skulle kjenne hverandre og ha kontakt. Etterpå dersom det hele var uskyldig hadde jeg sagt: Kjære? Jeg åpnet en melding fra xxx før jeg så den var til deg. Hvordan kjenner du min venn? Og smilt helt uskyldig. Anonymkode: fff9c...9fc Jeg må bare spørre: er dette en skrivemåte eller sier du faktisk «kjære» til din partner før du henvender deg til han? 😬 Anonymkode: 66a41...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå