AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Del Skrevet 9. juni Om en uke skal jeg ta med fotoapperat, drona og tv-kamera på fototur til Trøndelag. Har bestemt meg for å være i fylket i to uker. Og da blir en del av turen å kjøpe seg middag til hver dag. Så da lurer jeg på hvor i Trøndelag får en kjøpt de beste middagene. Har du noen tips så motattas det med stor takk 😃Har du tre tips så er det helt topp. Skriv ned stedet hvor det er, hva det heter og hva slags rett du vil anbefale👍🏻😃 Ps! Jeg spiser det meste, men burger og pizza og pølser på bensinstasjoner vil jeg helst slippe😃👍🏻 Anonymkode: ea93c...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. juni #2 Del Skrevet 9. juni Meråker kro - søndagsbuffet. Veldig god. Vuddu Valley langs med E6, amerikansk diner Brasilia i Trondheim Kjells Kro - på Gråmyra mellom Skogn og Levanger Egon på Stjørdal'n Sportsbar'n på Stjørdal'n. Heia Kro og Gjestegård Snåsa kroa Fantasigården Hell på Stjørdal Ja det var de jeg kom på i farten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Del Skrevet 13. juni Strandbaren på Stokkøya men de aller beste restaurantene er i Trondheim Anonymkode: 6b682...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 13. juni #4 Del Skrevet 13. juni Gjetbergvollen- Røros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 13. juni #5 Del Skrevet 13. juni Rødbrygga på Inderøya/Straumen er koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Del Skrevet 13. juni I Speilsalen, selvsagt Anonymkode: 5c5cc...c1b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Del Skrevet 13. juni GrønnNellik68 skrev (På 9.6.2024 den 22.27): Egon på Stjørdal'n 🙈 Anonymkode: 5c5cc...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Del Skrevet 14. juni Aisuma - Trondheim Frati - Trondheim Gubalari - Trondheim Sellanraa -Trondheim ( lunsj) Jonathan Britannia Trondheim Palmehaven Britannia ( Trondheim) lunsj og middag Bula Bistro - Trondheim Anonymkode: 421f8...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #9 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 14.6.2024 den 9.33): Aisuma - Trondheim Frati - Trondheim Gubalari - Trondheim Sellanraa -Trondheim ( lunsj) Jonathan Britannia Trondheim Palmehaven Britannia ( Trondheim) lunsj og middag Bula Bistro - Trondheim Anonymkode: 421f8...3e4 Tror du han driter penger eller ? Anonymkode: 30f56...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #10 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tror du han driter penger eller ? Anonymkode: 30f56...fe3 Ja og tisser gull Vi har Bigbite og Subway også Anonymkode: 421f8...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #11 Del Skrevet 16. juni GrønnNellik68 skrev (På 9.6.2024 den 22.27): Meråker kro - søndagsbuffet. Veldig god. Vuddu Valley langs med E6, amerikansk diner Brasilia i Trondheim Kjells Kro - på Gråmyra mellom Skogn og Levanger Egon på Stjørdal'n Sportsbar'n på Stjørdal'n. Heia Kro og Gjestegård Snåsa kroa Fantasigården Hell på Stjørdal Ja det var de jeg kom på i farten. Unngå alle disse om du vil ha god mat!!! jeg ville gått for experience - Henning Øyna på Inderøy Fæby på Verdal Compagnie Levanger Anonymkode: d3bf0...658 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #12 Del Skrevet 16. juni Macen på Steinkjer. Anonymkode: 3b9b9...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #13 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror du han driter penger eller ? Anonymkode: 30f56...fe3 Han spurte jo hvor man får kjøpt de beste middagene da, så får jo svar deretter. Dette er de beste stedene. Anonymkode: 8bf0b...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 16. juni #14 Del Skrevet 16. juni Kom på en burgersjappe på Sparbu, der serverte de Sparburger. Dette går under kuriosa da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 17. juni #15 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Unngå alle disse om du vil ha god mat!!! jeg ville gått for experience - Henning Øyna på Inderøy Fæby på Verdal Compagnie Levanger Anonymkode: d3bf0...658 Fancy skal det være jeg hadde aldri gått på sånne steder men alt avhenger hva ts sitt matbudsjett er satt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 17. juni #16 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Macen på Steinkjer. Anonymkode: 3b9b9...dad Gulle god når jeg reiser nordover til mamma innimellom den. he he he.. er ikke så kravstor jeg sjø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #17 Del Skrevet 17. juni Håper du liker «biffsnadder» ! Anonymkode: 0e629...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå