AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Har alltid datet menn som er 5-15 år eldre. Nå har jeg klart å forelske meg i en som er 10 år yngre (24 og 34), rett og slett fordi han er så utrolig snill, moden og et nydelig menneske. Han er på når det gjelder forhold og sier jeg er den peneste han har sett, men jeg er tilbaketrukken fordi jeg tenker at en sånn ung og vakker mann kan og fortjener en ung dame. Erfaringer? Merker dette gjør vondt. Anonymkode: 90a15...29a 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Dette er det akkurat samme som dine tidligere forhold, bare at nå kjenner du hvordan det er å være den eldre part. Om dette er feil, var dine tidligere, foruten de med mindre forskjell, også feil. Anonymkode: f8788...e08 13
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Hva taper du på å prøve? Eneste "bekymringen" er hvis du ønsker barn, han er såpass ung og har god tid, men du har ikke nødvendigvis så mye tid å kaste bort på en mann som vil vente. Utover det så ville jeg ikke nølt, ingen ville tenkt over det dersom du var en mann på 34 som datet ei dame på 24. Anonymkode: 43ec8...e4c 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 Slutt å underku degselv for menn. Om du liker han, gå for det. Anonymkode: f8788...e08 14 1
klarinetta Skrevet 9. juni 2024 #5 Skrevet 9. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har alltid datet menn som er 5-15 år eldre. Nå har jeg klart å forelske meg i en som er 10 år yngre (24 og 34), rett og slett fordi han er så utrolig snill, moden og et nydelig menneske. Han er på når det gjelder forhold og sier jeg er den peneste han har sett, men jeg er tilbaketrukken fordi jeg tenker at en sånn ung og vakker mann kan og fortjener en ung dame. Erfaringer? Merker dette gjør vondt. Anonymkode: 90a15...29a Alder er én ting, men om du tenker på forhold så ser han forhåpentligvis mer i deg enn at du er pen? Endret 9. juni 2024 av klarinetta 8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Skrevet 9. juni 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva taper du på å prøve? Eneste "bekymringen" er hvis du ønsker barn, han er såpass ung og har god tid, men du har ikke nødvendigvis så mye tid å kaste bort på en mann som vil vente. Utover det så ville jeg ikke nølt, ingen ville tenkt over det dersom du var en mann på 34 som datet ei dame på 24. Anonymkode: 43ec8...e4c Har faktisk sjekket fruktbarhet med ulike prøver og ultralyd og har fått høre at jeg har god tid. Men merker alle disse følelsene som har vellet opp gjør vondt, er kanskje 4 år siden jeg likte noen sist og hadde egentlig lagt datinglivet på hylla. Siste jeg datet var 48. Vanskelig å tenke at en så fantastisk mann vil velge meg over en ung dame. Men setter pris på svar om at du ikke tenkte negativt om aldersforskjellen 😊 Anonymkode: 90a15...29a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #7 Skrevet 9. juni 2024 1 minutt siden, klarinetta said: Alder er én ting, men om du tenker på forhold så ser han forhåpentligvis mer i deg enn at du er pen? En av grunnene til at jeg falt for han er at han gjentatte ganger har sagt at jeg er sjelden fordi jeg er like pen på utsiden som innsiden. Han er en av få menn jeg har møtt som har satt like stor pris på den jeg er som person, så merker forelskelsen vokser 🙁 Anonymkode: 90a15...29a 3 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #8 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har faktisk sjekket fruktbarhet med ulike prøver og ultralyd og har fått høre at jeg har god tid. Men merker alle disse følelsene som har vellet opp gjør vondt, er kanskje 4 år siden jeg likte noen sist og hadde egentlig lagt datinglivet på hylla. Siste jeg datet var 48. Vanskelig å tenke at en så fantastisk mann vil velge meg over en ung dame. Men setter pris på svar om at du ikke tenkte negativt om aldersforskjellen 😊 Anonymkode: 90a15...29a Har du komplekser for alderen din når du går for så mye eldre menn? Kanskje dette er din måte å ta tilbake det "tapte"? Men unge menn er kjekke da, å når vi er 24 så vet vi mer hvem vi er også. Syns du skal sjekke ut dette mer, er jo mange som har det greit med 10 år forskjell 😊 Anonymkode: f8788...e08 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #9 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har faktisk sjekket fruktbarhet med ulike prøver og ultralyd og har fått høre at jeg har god tid. Men merker alle disse følelsene som har vellet opp gjør vondt, er kanskje 4 år siden jeg likte noen sist og hadde egentlig lagt datinglivet på hylla. Siste jeg datet var 48. Vanskelig å tenke at en så fantastisk mann vil velge meg over en ung dame. Men setter pris på svar om at du ikke tenkte negativt om aldersforskjellen 😊 Anonymkode: 90a15...29a Da syns jeg du skal satse. 34 år er ikke gammelt 😉 Samfunnet har bare programmert oss til å tenke at det kun er voksne menn som er tiltrekkende, og at voksne kvinner mister "markedsverdi" dette er bare bullshit. Kjærlighet innebærer risiko, faren for å bli såret eller skuffet er ikke større bare fordi at han er yngre. Anonymkode: 43ec8...e4c 3 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #10 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En av grunnene til at jeg falt for han er at han gjentatte ganger har sagt at jeg er sjelden fordi jeg er like pen på utsiden som innsiden. Han er en av få menn jeg har møtt som har satt like stor pris på den jeg er som person, så merker forelskelsen vokser 🙁 Anonymkode: 90a15...29a Bra 😊 Anonymkode: f8788...e08 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #11 Skrevet 9. juni 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har du komplekser for alderen din når du går for så mye eldre menn? Kanskje dette er din måte å ta tilbake det "tapte"? Men unge menn er kjekke da, å når vi er 24 så vet vi mer hvem vi er også. Syns du skal sjekke ut dette mer, er jo mange som har det greit med 10 år forskjell 😊 Anonymkode: f8788...e08 Hadde ikke komplekser før jeg møtte han. Ble satt ut av hvor tilstedeværende han har vært og fokusert på at han vil ha meg og at han er heldig, jeg spiller litt med men husker jo hvordan eldre menn har tatt meg helt for gitt, så jeg tenker han er litt desillusjonert og er redd han vil innse at det er jeg som er heldig og ikke han. Men vil ikke vise den siden siden det er uattraktivt med usikkerhet. Takk, har lyst til det og føler sommerfugler i magen og får ikke sove lenger 🙈 Anonymkode: 90a15...29a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #12 Skrevet 9. juni 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Da syns jeg du skal satse. 34 år er ikke gammelt 😉 Samfunnet har bare programmert oss til å tenke at det kun er voksne menn som er tiltrekkende, og at voksne kvinner mister "markedsverdi" dette er bare bullshit. Kjærlighet innebærer risiko, faren for å bli såret eller skuffet er ikke større bare fordi at han er yngre. Anonymkode: 43ec8...e4c ❤️ Anonymkode: 90a15...29a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #13 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde ikke komplekser før jeg møtte han. Ble satt ut av hvor tilstedeværende han har vært og fokusert på at han vil ha meg og at han er heldig, jeg spiller litt med men husker jo hvordan eldre menn har tatt meg helt for gitt, så jeg tenker han er litt desillusjonert og er redd han vil innse at det er jeg som er heldig og ikke han. Men vil ikke vise den siden siden det er uattraktivt med usikkerhet. Takk, har lyst til det og føler sommerfugler i magen og får ikke sove lenger 🙈 Anonymkode: 90a15...29a Han er heldig. Prøv å la han være den som definerer hva han føler om deg, det er det jeg har blitt fortalt når jeg har tenkt jeg ikke er god nok. Å det er jo sannt, jeg tipper du er like vakker for han som han forteller deg 😊 Hvem trenger søvn? 😅 Kos deg meg forelskelsen 💃 Anonymkode: f8788...e08 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #14 Skrevet 9. juni 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Han er heldig. Prøv å la han være den som definerer hva han føler om deg, det er det jeg har blitt fortalt når jeg har tenkt jeg ikke er god nok. Å det er jo sannt, jeg tipper du er like vakker for han som han forteller deg 😊 Hvem trenger søvn? 😅 Kos deg meg forelskelsen 💃 Anonymkode: f8788...e08 Tusen takk Anonymkode: 90a15...29a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #15 Skrevet 9. juni 2024 La nå ikke denne aldersforskjellen stå i veien for å oppleve kjærligheten! Da jeg var 31 møtte jeg en på 26. Jeg tenkte først at jeg var altfor gammel for ham, og kunne ikke se for meg at det skulle fungere. Nå har jeg blitt 46, og han som ble min ektemann er 41. Vi har det fremdeles helt fantastisk sammen, og barna våre har aldri stusset over at jeg er fem år eldre enn faren deres. Anonymkode: deb07...233 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #16 Skrevet 9. juni 2024 Go for it hilsen mann på 30+ Anonymkode: 5ec1f...184 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #17 Skrevet 9. juni 2024 55 minutter siden, AnonymBruker said: La nå ikke denne aldersforskjellen stå i veien for å oppleve kjærligheten! Da jeg var 31 møtte jeg en på 26. Jeg tenkte først at jeg var altfor gammel for ham, og kunne ikke se for meg at det skulle fungere. Nå har jeg blitt 46, og han som ble min ektemann er 41. Vi har det fremdeles helt fantastisk sammen, og barna våre har aldri stusset over at jeg er fem år eldre enn faren deres. Anonymkode: deb07...233 Så koselig 🌹🥰☺️ Nå er jeg hele 10 og ikke 5 år eldre. Men han styrer showet mest og er ganske på med hvor tullete jeg er som tenker på alderen. Veldig lenge siden jeg har følt sånn her for en mann, totalt uventet. Hadde liksom ikke trodd at en på 24 skulle være omtenksom, moden og beskyttende. Mens de på 45+ har behandlet meg ganske likegyldig og som at jeg ikke er god nok. Men skal gi det en sjans, og prøve å ikke bli alt for lei meg hvis han forsvinner 😊 Anonymkode: 90a15...29a 3 1
herzeleid Skrevet 9. juni 2024 #18 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har alltid datet menn som er 5-15 år eldre. Nå har jeg klart å forelske meg i en som er 10 år yngre (24 og 34), rett og slett fordi han er så utrolig snill, moden og et nydelig menneske. Han er på når det gjelder forhold og sier jeg er den peneste han har sett, men jeg er tilbaketrukken fordi jeg tenker at en sånn ung og vakker mann kan og fortjener en ung dame. Erfaringer? Merker dette gjør vondt. Anonymkode: 90a15...29a Kjenner par der en slik aldersforskjell "den veien" har gått kjempefint og ført til en tilsynelatende lykkelig familie. Så er det klart at en slik aldersforskjell vil være mindre aktuelt for de aller fleste menn, men du skal tross alt ikke etablere deg med de aller fleste menn, og det holder lenge at den riktige trives med aldersforskjellen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #19 Skrevet 10. juni 2024 Alder er bare tall sier dem, men det er det nok ikke og det vil du skjønne senere, men problemet er at du ikke har råd til kaste mer tid, men det har han. Alder er kanskje den viktigste faktor enn noe annet vil jeg tro Mulig han ikke slår gjennom dating med de i hans alder og vil få de godene for en liten stund. Tenk på det. Han er kanskje ikke ettertraktet nå, men han vil bære det imorgen. dessuten, skjønner jeg ikke. Damer dater eldre jo eldre de er. Som f eks damer jeg vet om datet slik: - k42 datet m21 - k27 datet m25 - k30 datet m27 - det varte ikke lenge Damer rundt de alder - k33 datet 36 - k36 datet m42 - k30 datet m40 rart du gjorde det omvendte Anonymkode: 15a58...a54
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #20 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): sier jeg er den peneste han har sett, Var han edru? Anonymkode: 15a58...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå