Gå til innhold

Kvinner som truer med fysisk vold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunn til at noen kvinner truer andre mennesker med å si de skal banke de opp og utføre overgrep på de? 

Tøffe seg? Har de en voldelig fortid der de har utført slike ting mot andre mennesker? 

De situasjonene hvor jeg har hørt slikt fra kvinner har det også kommet helt ut av det blå uten god grunn. I alle tilfellene har det vært fra kvinner som har kort lunte og en brautende oppførsel i edru tilstand rettet mot andre mennesker som ikke hadde gjort noe mot dem. Kvinner du ville forbundet med å se i svært avslørende topper, på sjekkeren rundt yngre menn og dritings ute på byen.

Som mann må jeg si at kvinner som truer med vold er lite tiltrekkende og jeg undres over hvorfor slike kvinner tror dette er en akseptabel oppførsel mot andre mennesker.

Noen som kan fortelle om lignende episoder og forklare hva som foregår i hjernen på slike mennesker?

Anonymkode: 147f3...698

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler på at verken kvinner eller menn oppfører seg slik i den hensikt å fremstå tiltrekkende? 

Mennesker som helt ut av det blå truer andre med vold er vanligvis syke på en eller annen måte.

Anonymkode: 58a36...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...