Gå til innhold

Da han opp det hele? Eller er det fortsatt noe mellom oss?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble kjent med en fyr for 5 år siden gjennom noen venner. Har da så også vært som bekjente. Pratet aldri, men det var en del øyekontakt. Fikk plutselig følelser for han for to år siden og prøvde da til å bli bedre kjent. Da vi pratet sist, sa han at han alltid hadde følelser for meg og at han nå er gift og har barn. han sa også at han er klar til å invitere meg på date når barna blir 18, og da blir de myndige og flytter ut og at han da vil skille seg. Han vil fortsatt ha kontakt på SoMe, men jeg vurderer å slette han der ifra.

så nå lurer jeg på noe. Dersom han virkelig hadde følelser for meg så hvorfor sa han ingenting?. Vente til barna blir 18???  De er 2år og 1år gamle. De betyr jeg blir 45 og han 47. 

k28 og han 30

Anonymkode: 7b9fb...3ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer du å få følelser for en fyr du ikke har prata med?

Anonymkode: 151a6...ee6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stikk fingeren i jorda og våkn opp! 
Dette er bare pisspreik fra den mannen.  
Han liker å få oppmerksomhet , og det får han til å føle seg attraktiv, thats it . 
Hvorfor narrer du deg sjøl til å være så naiv ? 
Vente i 16 ???? 

Anonymkode: 0ec28...a1c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du venter ikke i 16 år på en fyr du ikke har snaket med. Dry var dumt dere ikke fik utforsket hva som kune blit, men det tåle har gått nå!

AnonymBruker
Skrevet

Dette må være tull. Om han er ekte, serriøst, gjør kona hans en mega stor tjeneste å fortelle henne at hun deler livet med en komplett idiot.

Har du ville hatt en sånn mann.

Slett han, fortell, glem hele greia

Anonymkode: 40fed...11a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...