AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #21 Skrevet 10. juni 2024 Ta det med ro, klarer du ikke betale de 5000 tilbake tar de huset og bilen din og det med renter og gebyrer. Anonymkode: a12cc...f6c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #22 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Synes ikke det er så rart jeg. Du har høy gjeld kontra inntekt. Derfor. Det er ikke hjernekirurgi. Anonymkode: ac54d...248 Det er jo nettopp derfor det er rart. Hvis du leser skikkelig så ser du at det ikke er konklusjonen i kredittvurderingen jeg reagerer på. Anonymkode: 1eaa0...5ce
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #23 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta det med ro, klarer du ikke betale de 5000 tilbake tar de huset og bilen din og det med renter og gebyrer. Anonymkode: a12cc...f6c Har verken hus eller bil. Dessuten er jo det helt irrelevant. Jeg syns fortsatt det fremstår litt uansvarlig å tilby kreditt når de vurderer betalingsevnen som så risikabel, og stiller spm ved det. Anonymkode: 1eaa0...5ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå