Gå til innhold

Prikking i beina..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt veldig med prikking i beina den siste måneden, med ganske intense smerter etterfølgende. Legen avviser det som sliten, men har også tatt b12 vitamin prøver for å sjekke. Jeg drakk alkohol i går og ved diaré i dag merker jeg intens prikking i venstre armen og prikking venstre bryst (hjertet?). Er det normalt? Skal innrømme at alt dette skremmer meg litt 😅

Anonymkode: 01ea1...98f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har slitt veldig med prikking i beina den siste måneden, med ganske intense smerter etterfølgende. Legen avviser det som sliten, men har også tatt b12 vitamin prøver for å sjekke. Jeg drakk alkohol i går og ved diaré i dag merker jeg intens prikking i venstre armen og prikking venstre bryst (hjertet?). Er det normalt? Skal innrømme at alt dette skremmer meg litt 😅

Hvor gammel er du? Det er jo veldig typisk å føle seg redd og skjelven etter å ha drukket kvelden før. Føler du deg ellers fin i formen?

Anonymkode: b7c88...e42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva ligger du på B12 da? Selvom du ligger innenfor referanseområdet så kan du alikevel ha mangel. Om legen sier du er sliten har du hatt mye stress og påkjenninger?

Anonymkode: 218e7...0bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva ligger du på B12 da? Selvom du ligger innenfor referanseområdet så kan du alikevel ha mangel. Om legen sier du er sliten har du hatt mye stress og påkjenninger?

Mangel lell om man har normale verdier?

Anonymkode: 0f599...10c

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk den tilbake i dag. Har 111. 🥲

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...