AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Del Skrevet 9. juni 2024 Møtte ei venninne her om dagen og hun luktet så godt, parfyme lukten satte seg på halsen og skulderen min etter at vi klemte hverandre. Og jeg kjente den resten av dagen og synes den luktet så godt. Spurte henne hvilken parfyme det er, og fikk svar så jeg bestilte meg denne parfymen. Har brukt den 3 ganger til nå og jeg kjenner den ikke i det hele tatt. Hverken første gang, andre og tredje. Hvordan er det mulig? Hvis ikke hun blandet flere parfymer sammen, det er noen som gjør det å, så kanskje det er grunnen. Angrer nå på parfyme kjøp og synes det var bortkastet. Hvordan er det mulig å ikke kjenne den? Når jeg kjente den resten av dagen etter klemmen med venninna. Anonymkode: ee6bc...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Parfymer lukter ulikt fra person til person Anonymkode: 74a67...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 Hvilket nettsted kjøpte du fra? Med mindre det var fra seriøs aktør som feks kicks, så risikerer du at du har kjøpt fake. Anonymkode: c6b41...1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilket nettsted kjøpte du fra? Med mindre det var fra seriøs aktør som feks kicks, så risikerer du at du har kjøpt fake. Anonymkode: c6b41...1d6 Boozt. Anonymkode: ee6bc...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 Har du kjøpt riktig type/styrke da? Kan venninnen din har eau de parfum, mens du har kjøpt eau de toilette, for eksempel? Mange parfymer kommer i ulike varianter sånn, og duftnotene kan faktisk også variere litt. Eventuelt, når du klemte venninnen din, satt kanskje lukten seg i klærne dine. Det kan lukte annerledes, og i alle fall sitte lenger, enn om du sprayer rett på huden. Parfymer som er flyktige på huden, kan faktisk sitte veldig lenge på klær. Anonymkode: 01fb0...ac2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Del Skrevet 9. juni 2024 Hva heter parfymen? Er det samme lukt? Hun har ikke sagt feil navn på parfymen da? Anonymkode: e2986...ba4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå