Gå til innhold

Oralsex og daggammel sæd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan føler dere menn om å utføre oralsex på morgenen, når dere har kommet inni henne kvelden før?

Kona er veldig reservert. Hun liker ikke å by frem musa når den stinker av daggammel sæd.

Anonymkode: 7543d...d92

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

🤢 tenker jeg om det.

Anonymkode: 04b3f...2a7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel fort gjort å vaske seg litt tenker jeg.

Anonymkode: cdf44...e33

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Om du har fått en skikkelig ladning kvelden før, så går det en stund før alt kommer ut. Og lukte, det gjør det! Så en liten kattevask (pussy wash?) hjelper ikke

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Følger denne grisetråden

Anonymkode: 96032...076

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stinke??

Vi har ofte sex om kvelden, og sovner deretter. Hvis vi vil om morgenen også, kryper jeg gjerne ned og slikker henne. Synes det ikke lukter annet enn kjønn og sovekropp.

Anonymkode: 734f5...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hahahaha elsker kvinneguiden

Anonymkode: 95492...939

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eller fort gjort å dra på en kondom

Anonymkode: a3136...261

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Eller fort gjort å dra på en kondom

Anonymkode: a3136...261

Dra på kondom med din faste partner fordi det kanskje blir oralsex dagen etter, og fordi det da kanskje vil lukte??? Her snakker man ikke spontanitet eller livsnytere!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan føler dere menn om å utføre oralsex på morgenen, når dere har kommet inni henne kvelden før?

Kona er veldig reservert. Hun liker ikke å by frem musa når den stinker av daggammel sæd.

Det er jo du som skal utføre oralsexen som må avgjøre om du vil. Dersom hun informerer om at det lukter, så er det du som tar risikoen. Hvis du ikke bryr deg, så burde ikke hun heller gjøre det.

Hvis hun var nydusjet på kvelden, og jeg kom inni henne etterpå, så er det helt greit å slikke henne dagen etter, men da holder jeg meg til klitoris. 

Anonymkode: 0a4eb...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo grunnene til at man alltid bør sprute i munnen. Da slipper man lukt av gammel sæd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis han har kommet inni meg på kvelden lukter det ingenting på morgenen. Lukter vanlig kjønn. Det er noe galt med balansen i skjeden hvis det lukter etter få timer, tenker jeg. Kanskje at bakteriefloraene til ham og henne ikke passer sammen og påvirker hverandre negativt. 

Anonymkode: 6b812...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan får du vasket vaginaen din? 

Anonymkode: 76a73...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topper og daler skrev (1 time siden):

Dra på kondom med din faste partner fordi det kanskje blir oralsex dagen etter, og fordi det da kanskje vil lukte??? Her snakker man ikke spontanitet eller livsnytere!!! 

Joda. Du sitter igjen ikke på fasiten. Kondom kan implementeres som en del av forspillet. De av oss som bruker det, har det tilgjengelig og kan være like spontane og morsomme som resten. Er du seriøst nå? Det tar under fem sekunder å ta på en kondom, men det ødelegger moroa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan får du vasket vaginaen din? 

Sæden begynner jo ikke å lukte inni skjeden? Den kommer jo ut? Det meste like etterpå, spesielt hvis man setter seg på do, så kommer resten litt etter litt sammen med utfloden. Hvis det begynner å lukte inni skjeden så kort tid etter sex er det en ubalanse der, enten at hun har ubalanse eller at sæden skaper ubalanse. 

Anonymkode: 6b812...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette løses enkelt med vaskefat og vaskeklut. Hell oppi litt lunket såpevann i vaskefatet, sett deg på huk over og skvett vann opp i vagina, skvett masse slik at det blir godt vasket der. Ta deretter vaskekluten og vask bakfra til fremover. Da er man ren og fresh etterpå!

Anonymkode: 71efd...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette løses enkelt med vaskefat og vaskeklut. Hell oppi litt lunket såpevann i vaskefatet, sett deg på huk over og skvett vann opp i vagina, skvett masse slik at det blir godt vasket der. Ta deretter vaskekluten og vask bakfra til fremover. Da er man ren og fresh etterpå!

Anonymkode: 71efd...2cc

Skvett vann opp i vagina? Du har åpenbart ikke en selv😂 Det er jo ikke akkurat et åpent hull rett opp.  Vasking der krever litt mer en som så, og man SKAL heller ikke vaske vagina da det kan føre til ubalanse.

Anonymkode: 2ded1...34a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skvett vann opp i vagina? Du har åpenbart ikke en selv😂 Det er jo ikke akkurat et åpent hull rett opp.  Vasking der krever litt mer en som så, og man SKAL heller ikke vaske vagina da det kan føre til ubalanse.

Man ska forøvrig heller ikke vaske fra bak og frem men motsatt. Dette for å unngå tarmbakterier i urinrøret, som kan føre til UVI. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...