Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 For endel år siden hadde jeg mørkebrun utflod, legen sa det var en soppinfeksjon.. Men har tenkt litt på dette i ettertid, kan det egentlig ha vært sopp!? Jeg mener, er ikke de typiske tegnene hvitt klumpete tykk utflod + kløe? :klø:
Gjest Malina Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Jo,men det finnes ingen regel uten unntak Legen visste nok hva han gjorde...dessuten er det jo ikke farlig om du fikk en soppkur da...
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 Og nå, mange år i ettertid, spiller det vel liten rolle om det var det ene eller det andre så lenge problemet er borte?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 15. februar 2006 #4 Skrevet 15. februar 2006 Og nå, mange år i ettertid, spiller det vel liten rolle om det var det ene eller det andre så lenge problemet er borte? ← Du, lille frøken nesevis; Spiller en rolle når jeg muligens har fått det på nytt.. Nevnte det bare ikke i første innlegg. Er en grunn til at jeg spør.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Du, lille frøken nesevis; Spiller en rolle når jeg muligens har fått det på nytt.. Nevnte det bare ikke i første innlegg. Er en grunn til at jeg spør. ← Ikke noe vits i å kalle henne det vel....hun svarte jo slik fordi du ikke nevnte det i det første innlegget! Du kan jo ringe SUSS telefonen eller spørre på www.suss.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå