AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Jeg har lagt ut noen billige klespakker på finn. Hele og fine babyklær. Har lagt ut bilder av hvert enkelt plagg. Alle klespakkene er lagt ut for under 100kr (ønsker egentlig bare å bli kvitt dem, men kjekt å få noen kroner). Men jeg ser i appen at det er nesten ingen som har sett på annonsene.. Hvorfor ikke??😅 Trodde jeg skulle få solgt disse lett😂 Anonymkode: 79700...114
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Har du skrevet hvilke merker det er? Klær fra kjedebutikker er det lite interesse for på finn. Sa kan du legge det ut på en lokal facebook gruppe så noen kan hente i nærheten. Anonymkode: 7a021...562
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Er det lagt ut i rett gruppe? presis overskrift? presis størrelse? Det kan også være at klespakken er for billig, noen ganger ha folk på varsel innen en bestemt prisgruppe, og en klespakke til type 90 kr vil ofte ikke treffe hvis de fleste er vant til at prisen er 200+ Anonymkode: 59c51...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå