AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Del Skrevet 9. juni 2024 To ukers ferie med mann og to små barn (1 og 4). Hva anbefaler dere? Vil selvfølgelig ha litt bading og strand, men også litt god mat, enkel "gammel-by-vandring", og gjerne opplevelser for 4-åringen (badeland? lekepark?). Har sett litt på alcudia, men det høres ut som en turistfelle. Kanskje Pollensa eller Cala D'or? Kanskje rethymnon på Kreta? Andre forslag? Anonymkode: 88b85...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Mye finere strender på Mallorca. Men enig i at dere unngår turistfellene. Anonymkode: 8a000...b86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg har vært begge steder, men jeg foretrekker Hellas. Så alt kommer an på hva dere foretrekker. Som det nevnes over her, så er tilgjengeligheten på finere strender bedre på Mallorca enn på Kreta. Her er det en del grovkornet sandstrender og strender med runde steiner. Jeg synes personlig at maten i Hellas er langt bedre enn i Spania og synes også at grekerne er mere imøtekommende. Men, fine steder begge deler 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 Det er mye demonstrasjoner mot turismen på Mallorca nå. Anonymkode: ab5b7...4f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): To ukers ferie med mann og to små barn (1 og 4). Hva anbefaler dere? Vil selvfølgelig ha litt bading og strand, men også litt god mat, enkel "gammel-by-vandring", og gjerne opplevelser for 4-åringen (badeland? lekepark?). Har sett litt på alcudia, men det høres ut som en turistfelle. Kanskje Pollensa eller Cala D'or? Kanskje rethymnon på Kreta? Andre forslag? Anonymkode: 88b85...6a2 Var i Cala D'or i fjor, og da kan man snakke om turistfelle. Ved to anledninger så måtte min spansktalende kjæreste, ty til engelsk... Veldig vanskelig å finne restauranter eid av lokalbefolkning, og alt var tilrettelagt engelskmenn og tyskere. Anonymkode: dcc1e...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 9. juni 2024 #6 Del Skrevet 9. juni 2024 Kreta! Større sannsynlighet for go’vær hele tiden og fantastisk temp i vannet! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #7 Del Skrevet 9. juni 2024 I september er nok også Hellas mer værsikkert enn Mallorca, altså mindre ustabilt vær, mindre blåst. Kommer jo an på når i september dere reiser da (tidlig september med stabilt) Anonymkode: 663b5...d5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #8 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg sverger til Mallorca pga strendene. Skjønner ikke hva dere mener er så galt med Alcudia? Men reis hvertfall ikke til Rhetymnon på Kreta for stranda der er rene steinrøysa! Anonymkode: 5b3a1...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå