AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Del Skrevet 9. juni 2024 Hei. Dere som tar Letrozol, er dere inne til UL hver syklus? Noen som bare greier seg med eggløsningstester hjemme? Anonymkode: cda34...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Fikk ingen UL, nei. Tok blodprøve første runden som viste ingen eggløsning, så fikk beskjed om å øke dosen. Anonymkode: 2afda...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg var aldri inne for test, vi prøvde 6 mnd før henvisning til prøverør ble sendt. Jeg tempet, så hadde god kontroll på kroppen. Den store feilen legen gjorde var å ikke sjekke mannen ut av saken... Så det var 6 bortkastede måneder, penger ut vindu, og unødvendige hormonplager. Anonymkode: 57206...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg fikk ultralyd dag 13 og 18 innimellom..men ble bedre når jeg bebgye å tempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Dere som tar Letrozol, er dere inne til UL hver syklus? Noen som bare greier seg med eggløsningstester hjemme? Anonymkode: cda34...6b6 Tok ul første gang, for å se om det funket 😊 ble gravid syklus nr 2👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Del Skrevet 9. juni 2024 Nei, tok progesteronblodprøve 1 uke etter forventet EL. Anonymkode: 9f6b5...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå