AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Jeg søkte litt her på KG, men for å unngå avsporing i de emnene, skriver jeg nå her. Har begynt å tenke på å se om det er noen der ute for meg, men å ha lest litt på KG , er jeg mildt sagt skremt. Å finne meg en ny å være sammen med, blir liksom veldig fjernt! Med alle disse appene, kriteriene, kroppsfokus og så videre. Jeg er for noen en tier, for andre en ener. Folk er folk, men jeg stiller litt svakere i og med at jeg hører dårlig, og det er for mange et stort minus. Så en diskusjon i en annen tråd, om det å si ifra på forhånd om slike "funksjonshindringer". Det for at folk kan styre unna om det er noe man ikke vil forholde seg til. Samtidig som de da mister sjansen til å bli kjent med ganske greie folk Men jeg skal ikke lyve, for meg er det også noe jeg hadde blitt usikker på. Så trenger da en som tør, og tåler mennesker som sier hæ, hva sa du? Da jeg var mye yngre var jeg på ulike apper, og møtte en del menn, de fleste jeg møtte var (og nå, om jeg leser rett her i KG) ute etter ONS eller FF. Nå som jeg er mye eldre, med unger og hele pakka, er det litt mer annerledes. Jeg har ikke vært på appene nå, men hatt noen få erfaringer med å være "nesten" alene på t- banen, hvor menn har villet snakke med meg. Men da blir jeg så usikker og "stikker". Mye på grunn av at jeg rett og slett ikke får med meg hva som blir sagt. Velger da å feige ut, og blir med det " en av de arrogante damene". Men jeg vet ikke engang om de bare spør etter klokka :P og egentlig ikke er interessert i meg. Så jeg sitter her og tenker at jeg får forbli singel resten av livet, for jeg orker ikke kjøttmarked eller å måtte forholde meg til menn som ikke takler en dame som meg, med dårlig hørsel. Samtidig som jeg synes det er litt trist, og vil egentlig ikke gi opp heller. Appene er nok kanskje ikke noe for meg, men å møte folk i andre settinger, kanskje det er noe for meg? Ble litt langt innlegg, men det jeg i grunn og bunn lurer på er hva tenker dere menn om det jeg skriver her. Noen tanker? Anonymkode: 32798...e58 2 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Hvorfor bruker du ikke høreapparat? Anonymkode: a27f6...354 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 TS Jeg gjør det, men det forsterker bare lyden. Det kurerer ikke hørselen, og om batteriet/ apparatet ryker hører jeg jo dårligere enn med apparat. I støyende omgivelser er jeg like langt, men det gjelder for så vidt også for de som hører normalt Anonymkode: 32798...e58 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 Kjenner mange som har vært innom div apper, men nye partnere som har resultert i langvarige forhold har de møtt andre steder. Oftest via felles venner, hobbyer e.l. Føler nettdating stort sett handler om endeløs dating og litt ligging innimellom… mye useriøst, og direkte merkelige opplevelser. Anonymkode: ef8aa...f32 1
visp Skrevet 9. juni 2024 #5 Skrevet 9. juni 2024 Det kan jo også være veldig heldig om du ikke hører hva de sier 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Skrevet 9. juni 2024 Kjenner tre pers med ulike hørselsproblemer som ikke har hatt problemer med å finne seg mann og gifte seg. De møttes ikke på apper, men gjennom felles bekjente og arrangementer Anonymkode: 25581...e91
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #7 Skrevet 11. juni 2024 Har en venninne med ekstremt dårlig hørsel(nesten døv). Hun leser lepper. Og er gift. Hun har aldri hatt problemer med det sosiale. Hun er veldig åpen, smilende og imøtekommende og eier at hun har dårlig hørsel. Ikke la frykt av en del av hvem du er stoppe deg. Anonymkode: 73815...a42 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #8 Skrevet 11. juni 2024 Har også litt dårlig hørsel og tinnitus, så føler med deg. Det går stort sett greit, men synes det er flaut å spørre opp igjen flere ganger, så da later jeg gjerne som jeg forstår. Som selvsagt blir feil av og til 😐 Vet ikke hvor jeg finner damer som kan være interessert i meg, verken på apper eller IRL, men håpet er der. Lykke til 👍 Anonymkode: f9334...b74 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #9 Skrevet 12. juni 2024 Akkurat når det gjelder hørsel: Jeg har ikke redusert hørsel, men kan likevel synes det er vanskelig. Viktig å velge ut hva og hvor man møtes. Anonymkode: f8d84...c2b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #10 Skrevet 12. juni 2024 Ts her Tusen takk for svar! Jeg får bare hoppe ut i det Anonymkode: 32798...e58 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #11 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 23.06): Kjenner mange som har vært innom div apper, men nye partnere som har resultert i langvarige forhold har de møtt andre steder. Oftest via felles venner, hobbyer e.l. Føler nettdating stort sett handler om endeløs dating og litt ligging innimellom… mye useriøst, og direkte merkelige opplevelser. Anonymkode: ef8aa...f32 Hmm.. i «vår gjeng» har flertallet møtt hverandre på app, og er nå etablerte med barn, forlovelse og ekteskap. Man må bare lære seg hvordan man siler ut de useriøse personene, som kun er ute etter sex og en sommerflørt. Anonymkode: a0b62...3dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå