Gå til innhold

Skolesekk, veldig lav/smal førsteklassing!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

5 år gammel gutt som er veldig liten for alderen, kun 104 cm høy, tynn og bruker nettopp str 110 i klær (alt av bukser faller av og må ha stramming feks). Smal over skuldrene, spinkel, kort rygg og lange bein. 

Hvordan velge skolesekk? Vi må bestille på nett pga lite utvalg, og heller returnere de som ikke passer. Prøver bare å få en oversikt, men synes de ser så innmari store ut alle sammen. Skal ikke gå med sekken, har skoleskyss, og kjøper annen tursekk for komfort. 

Er det slik å forstå at det egentlig bare er tre "skikkelige" merker å velge mellom? Beckman, Bergans og Frii of Norway? Prøvde å google etter Troll, da vi har hatt Trollsekk i barnehagen og vært ganske fornøyd med det, men fant ikke noe særlig. 

Anonymkode: 9eaa3...ae1

Skrevet

sett på osprey? det har kanskje skolesekker? her synes jeg bergans passa best til mine to som var små i 1. trinn. Troll tror jeg de har på obs? men de er nok ikke spesielt tilpassa små barn, men er vi prøvde på ene vår og det ble for bred/lang

AnonymBruker
Skrevet

Bruk barnehagesekken første månedene? Han vokser nok til jul så kan han heller få ny da? ☺️

Anonymkode: 2a9b5...a52

Skrevet

Min femåring er liten og smal og fikk bergans skolesekk. Den har gode justeringsmuligheter og er ikke så bred over ryggen som beckmann. Den er jo fremdeles litt stor, men ikke helt gedigen som mange andre skolesekker har vært😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...