Gå til innhold

Sexprat, likte at han var utro

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg burde føle meg slem, men jeg ble tent, og vil gjøre det igjen. Jeg er hun "overvektige venninen". Vi hadde oss før jeg dro idag, noe jeg måtte, men vil mer allerede 😛

Jeg kommer ikke til å si det, noe jeg burde, jeg håper bare ikke jeg får dårlig samvittighet om en stund, erfaringer?

Anonymkode: c3868...d99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg burde føle meg slem, men jeg ble tent, og vil gjøre det igjen. Jeg er hun "overvektige venninen". Vi hadde oss før jeg dro idag, noe jeg måtte, men vil mer allerede 😛

Jeg kommer ikke til å si det, noe jeg burde, jeg håper bare ikke jeg får dårlig samvittighet om en stund, erfaringer?

Søndag morgen slukker sorgen med paracet og cola😁

Anonymkode: 36361...341

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hæ? 

Anonymkode: 64087...ff2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du ble tent av at du er et enkelt ligg? 

Anonymkode: 3d614...167

AnonymBruker
Skrevet

Du lå med din venninnes mann?

Anonymkode: e2774...249

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig samvittighet er jo en ting, det verste er alt dramaet som oppstår.

Anonymkode: 8ed85...47e

Gjest Smeltemann
Skrevet

Liker han tykke jenter ?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje et enkelt ligg, men han likte tykke jenter virket det som, jeg skal prøve å holde meg unna

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er kanskje et enkelt ligg, men han likte tykke jenter virket det som, jeg skal prøve å holde meg unna

Som ei som er tykk selv, så kan jeg avsløre at når det kommer til meningsløs sex, så bryr de færreste menn seg om at man er tykk. De ser oss som en tømmestasjon, og det er ikke så nøye at tømmestasjonen har noen kilo for mye. 

Anonymkode: 57c8d...96b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Som ei som er tykk selv, så kan jeg avsløre at når det kommer til meningsløs sex, så bryr de færreste menn seg om at man er tykk. De ser oss som en tømmestasjon, og det er ikke så nøye at tømmestasjonen har noen kilo for mye. 

Du har hatt sex med veldig mange menn, siden du mener du har et grunnlag for å konstatere dette? 

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan godt hende, men de hadde jo samtlige valgt en attraktiv dame istedet om de hadde muligheten. 

Anonymkode: ce8b1...1ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det kan godt hende, men de hadde jo samtlige valgt en attraktiv dame istedet om de hadde muligheten. 

Anonymkode: ce8b1...1ba

Morsomt at du tror at det er paralleller mellom attraktiv og slank i alle menns øyne. Når du vokser opp (mentalt) vil du forstå at også menn er individer. Du kan ikke sette fasit for hva menn finner attraktivt. Faktisk vil jeg påstå du kan si meget lite om hva menn tenker og mener generelt, for tittelen mann har du ikke nådd. De som har en trang til å trykke kvinner nede er fortsatt på guttestadiet.

Blir oppriktig nysgjerrig på hva målet med denne kommentaren var? 

Anonymkode: 3388f...cce

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...