Gå til innhold

Er samme klokkeslett viktig?.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grunnet stor plager har jeg fått hormonbehandling.  Har hatt plaster fram til nå, men det er umulig å få tak før i august. Har fått spray av min gyn istedet. I pakningsvedlegg står deg samme tid hver dag, på lappen fra apotek (på utsiden av pk står det 2 doser morgen. ).

Jeg står opp 0530 i ukedager,  nærmere 08 i helgene. Vil det ødelegge om jeg bruker sprayen 2.5 t senere i helgen? Har ikke mulighet til.å ta med meg spray og gjøre den kl.08 grunnet jobb.  Da er jeg med brukere. Ønsker heller ikke å stå opp 0530 i helgene for å ta 2 spray liksom.. 

Har hentet ut Lenzetto, og skla begymme i dag. Kansje jeg må vente og snakke med apoteket først? Legen er på ferie neste uke

Anonymkode: a65d5...cd2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det beste svaret får du ved å snakke med legen din. Jeg ville aldri variert tidspunktet på den måten.

Anonymkode: cded2...2b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville stått opp 05.30 i helgen når det står samme tidspunkt hver dag. Det er mye sunnere uansett å ha likt søvnmønster hele uka, ville heller lagt meg litt tidligere.

Anonymkode: c142a...7b3

Skrevet

Personlig hadde jeg lett endret tidspunktet til når det passet best for meg. Det er veldig sjelden at et par timer til eller fra er viktig.  Hvis det er VELDIG viktig, skal det stå klart i pakningsvedlegget.  Det at det står til samme tid hver dag, betyr ikke samme nøyaktige tidspunkt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...