AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 De av dere som lever singelliv og dating, når dere har ons, er det da aller helst med menn som kan være 20-25 år yngre? Har dere/kreves det stor selvtillit for å gjøre dette? En ung elsker kan jo bli skuffet over "grevinner, dvaske lår, mage osv. Blir det ikke da nedtur med slike bemerkninger? Vet om ei i denne aldersgruppen som dessuten fikk seg kjønnssykdom på et ons, hvor flaut er det å fortelle legen om dette i slutten av 50-åra etter ons? Har dere tanker om slikt før dere dater en ung mann? Anonymkode: e0cd0...13e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 det heter "grevinneheng", ikke grevinner.. det går jo an som ung, å være høflig, du har jo sagt ja til å gå til sengs med en som er langt eldre enn deg. Kan ikke forvente perfekt utseende og hud da HELLER, om noen egentlig er perfekt uansett alder. Anonymkode: 9d888...e71 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Flaut å fortelle legen om kjønnssykdom? Hvorfor skulle det være flaut? Kan like godt være en mann som har vært utro som en one night stand. Mange kan bli skuffet over ting. Det spiller ingen rolle sånn sett. På samme måte som når du går til en date, og du finner ut at dette var ikke noe for deg. Det er en ærlig sak, fullstendig uproblematisk. Og jeg har sett kvinner i 20-årene med grevinneheng, dvaske lår og annet. Anonymkode: 14a99...072 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Flaut å fortelle legen om kjønnssykdom? Hvorfor skulle det være flaut? Kan like godt være en mann som har vært utro som en one night stand. Mange kan bli skuffet over ting. Det spiller ingen rolle sånn sett. På samme måte som når du går til en date, og du finner ut at dette var ikke noe for deg. Det er en ærlig sak, fullstendig uproblematisk. Og jeg har sett kvinner i 20-årene med grevinneheng, dvaske lår og annet. Anonymkode: 14a99...072 Kanskje mer "normalt" for en i 20-åra å få kjønnssykdom på ons en ei bestemor i femtiåra, mulig litt gammeldags moralisme, men for den det gjelder kan det vel likevel føles flaut? Burde i vertfall være gammel og vis nok til å beskytte seg? Anonymkode: e0cd0...13e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje mer "normalt" for en i 20-åra å få kjønnssykdom på ons en ei bestemor i femtiåra, mulig litt gammeldags moralisme, men for den det gjelder kan det vel likevel føles flaut? Burde i vertfall være gammel og vis nok til å beskytte seg? Anonymkode: e0cd0...13e Hva er poenget med denne tråden, ts? Anonymkode: b9cde...4f2 7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Skrevet 9. juni 2024 28 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje mer "normalt" for en i 20-åra å få kjønnssykdom på ons en ei bestemor i femtiåra, mulig litt gammeldags moralisme, men for den det gjelder kan det vel likevel føles flaut? Burde i vertfall være gammel og vis nok til å beskytte seg? Anonymkode: e0cd0...13e Ting skjer. Skjønner ikke hvorfor stresser sånn med det? Om de syns det er flaut eller ikke er jo opp til dem! Anonymkode: 14a99...072 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #7 Skrevet 9. juni 2024 Litt ute etter (om mulig) å få et ærlig svar på hvorfor det har blitt så populært med dating og ons der aldersforskjellen er så stor (over 20 år). Er det desperasjon, et kick ved å kapre så mye yngre eller et forsøk på å fortsatt se ung ut/være attraktiv for de som er mye yngre? Har en mistanke om det siste. Hadde selv en sær opplevelse for noen år siden, var på et festlokale og ble full, så kan jo skylde meg selv. Likevel,- dårlig gangsyn gjorde at jeg ble med ei dame hjem, hun ville åpenbart at jeg skulle bli med. Må si jeg ble både flau og kvalm da jeg våknet i hennes seng dagen etter. Når all sminke, hold-in, push-up var borte,- ja jeg trenger ikke si annet en aldri mer. Var sikkert et kick for henne da. Samme gjelder selvfølgelig for gammel mann/ung dame! Anonymkode: e0cd0...13e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #8 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva er poenget med denne tråden, ts? Anonymkode: b9cde...4f2 Lurer jeg også på. Barnslig fjortis-spørsmål (eller incel?) Svaret er forøverig nei og nei. Anonymkode: 0fc15...265 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #9 Skrevet 9. juni 2024 Om en mann i 30-årene velger å ha sex med meg etter passerte 50 antar jeg han er klar over at jeg ikke har kroppen til en 20-åring. Jeg går ikke aktivt etter noen som er mye yngre, men jeg har hatt et par fwb som er 17 år yngre. Skulle jeg få en kjønnssykdom antar jeg legen min takler det, er uansett forsiktig 😄 Egentlig foretrekker jeg menn +/- 5 år min egen alder (48), men de vil ofte enten ha noen yngre, ikke ha noe fast, eller kom sent i gang med familie og har ganske små barn, jeg er ikke interessert i å bli bonusmor. Ikke at jeg må det, men jeg vil gjerne at vi er ferdige med hjemmeboende barn nogenlunde likt. Eller det har bare ikke vært kjemi, en del menn på 50+ er ganske gubbete 😅 Anonymkode: 2bdd2...3f3 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #10 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om en mann i 30-årene velger å ha sex med meg etter passerte 50 antar jeg han er klar over at jeg ikke har kroppen til en 20-åring. Jeg går ikke aktivt etter noen som er mye yngre, men jeg har hatt et par fwb som er 17 år yngre. Skulle jeg få en kjønnssykdom antar jeg legen min takler det, er uansett forsiktig 😄 Egentlig foretrekker jeg menn +/- 5 år min egen alder (48), men de vil ofte enten ha noen yngre, ikke ha noe fast, eller kom sent i gang med familie og har ganske små barn, jeg er ikke interessert i å bli bonusmor. Ikke at jeg må det, men jeg vil gjerne at vi er ferdige med hjemmeboende barn nogenlunde likt. Eller det har bare ikke vært kjemi, en del menn på 50+ er ganske gubbete 😅 Anonymkode: 2bdd2...3f3 Gubbete! Hva er damer på 50+ da? Er du over 50 og har en ung elsker, kan han i prinsipp være kompis med din sønn/datter? Anonymkode: e0cd0...13e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #11 Skrevet 9. juni 2024 jeg er 56 og har ikke ONS. Jeg vil ha sex med følelser. Jeg har hatt en som har holdt meg varm i flere år som er 15 år yngre. Slik sett er det trygger og ha en fast partner for min del. Og gjerne yngre ja. Orker ikke samboer og full pakke kjenner Han yngre har jeg avvist i lang tid nå fordi jeg syns ikke jeg får nok tid med han og da gidder jeg ikke ha sex heller. Men han holder nå på og gnåler enda da. Anonymkode: 00337...949 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #12 Skrevet 9. juni 2024 Haha, herregud. Kan da få kjønnssykdommer uansett alder. Anonymkode: 79173...9a9 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #13 Skrevet 9. juni 2024 Er det Indremisjonen som har starta tråd her eller? Spesielt rettet mot løsslupne damer over 50? Gud ser deg og hva du gjør du grisete dame som ikke er så ung lenger! Fy, skamme deg! Og, tenk på at du kan få kjønnssykdommer! Guds straffedom vil ramme deg du lettsindige, uansvarlige, godt voksne, kåte og upassende dame! Fysj og fy! Nei, finn fram hekletøyet og slutt med styggedommen nå hvis ikke skal du brenne i helvete! Osv osv osv Anonymkode: 99329...efc 2 1
herzeleid Skrevet 9. juni 2024 #14 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Litt ute etter (om mulig) å få et ærlig svar på hvorfor det har blitt så populært med dating og ons der aldersforskjellen er så stor (over 20 år). Anonymkode: e0cd0...13e Hvor har du det fra at det er så populært? Mitt inntrykk er at det er et par brukere som spammer forumet med mer eller mindre likelydende tråder der de inntar ulike "roller" i relasjonen eller diskusjonen. Som her. 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #15 Skrevet 10. juni 2024 herzeleid skrev (9 timer siden): Hvor har du det fra at det er så populært? Mitt inntrykk er at det er et par brukere som spammer forumet med mer eller mindre likelydende tråder der de inntar ulike "roller" i relasjonen eller diskusjonen. Som her. Akkurat denne rollen var bare merkelig. Anonymkode: 3e53a...603
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #16 Skrevet 10. juni 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Gubbete! Hva er damer på 50+ da? Er du over 50 og har en ung elsker, kan han i prinsipp være kompis med din sønn/datter? Anonymkode: e0cd0...13e Helt sikkert mange damer, både under og over 50, som også har blitt satte og "kjedelige", noen er født satte og kjedelige. Jeg har jo egentlig ingen rett til å kalle dem kjedelige, de synes sikkert jeg er patetisk til gjengjeld, vi er bare veldig ulike. Som sagt, jeg tar gjerne en mann på 50+ som fortsatt gidder å bli med på konserter og festivaler og ikke har glemt hvordan man har det gøy, masse flotte menn på 50+. Disse mennene er ganske populære også blant litt yngre damer, så da velger de gjerne dem. Så skal det jo være kjemi i tillegg da. At en mann er yngre er ikke i seg selv noe jeg tenner på, har ingen sterk alderspreferanse (ikke for ung, kan datteren min komfortabelt date ham så er det for ungt, la oss si hennes alder +10 år). Er begge voksne så spiller det jo egentlig ingen rolle. Er de eldre enn jeg var da jeg fikk barn så er det innafor 😄 Vil fortsatt ha noen nærmere meg selv i alder om vi snakker seriøst forhold, mye pga. barn. Vil de ha kan jeg ikke gi dem det, og de skal helst ha ungdommer om de allerede har. Eldste er 18 så det er et stykke til vennene deres enda, og mennene som da vi ble kjent var i 20-årene har jo nå passert 30. Anonymkode: 2bdd2...3f3 2
bullehurk Skrevet 10. juni 2024 #17 Skrevet 10. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det Indremisjonen som har starta tråd her eller? Spesielt rettet mot løsslupne damer over 50? Gud ser deg og hva du gjør du grisete dame som ikke er så ung lenger! Fy, skamme deg! Og, tenk på at du kan få kjønnssykdommer! Guds straffedom vil ramme deg du lettsindige, uansvarlige, godt voksne, kåte og upassende dame! Fysj og fy! Nei, finn fram hekletøyet og slutt med styggedommen nå hvis ikke skal du brenne i helvete! Osv osv osv Anonymkode: 99329...efc Hahaha.... 10/10 😁 👍 👏 Ja, måtte Gud forby slike lettsindige tanker. Jeg slår blikket ned i skam, rødmer kledelig og konsentrerer meg om min hardangersøm . Endret 10. juni 2024 av bullehurk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå