AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #21 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 9.13): Fant ut en mulig forklaring hos naturmedisiner og tar homeopatmedisin. Anonymkode: 73394...b64 Kva var denne forklaringa? Anonymkode: 9c1d9...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #22 Del Skrevet 12. juni 2024 Hvis legen ikke finner noe ville jeg lest/hørt lydboka «The way out» av Alan Gordon. Reddet livskvaliteten min fullstendig. Anonymkode: 501a8...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #23 Del Skrevet 12. juni 2024 Testet for cøliaki? Ved testing for matintoleranse blir cøliaki utelatt med mindre man spesielt ber om det. Kvalme er en av mange symptomer, men ikke en så vanlig en at de fleste leker knytter det til cøliaki. Anonymkode: c245e...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #24 Del Skrevet 12. juni 2024 Jeg ble ofte kvalme og svimmel etter tre omganger med covid, to med langcovid. Og det ødelegger hverdager min! Har også fått undersøkt og spiser relativt sunt… har ingen gode råd. Men kanskje en tankevekkende ❤️ Anonymkode: 1bcff...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #25 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ble ofte kvalme og svimmel etter tre omganger med covid, to med langcovid. Og det ødelegger hverdager min! Har også fått undersøkt og spiser relativt sunt… har ingen gode råd. Men kanskje en tankevekkende ❤️ Anonymkode: 1bcff...9f8 Gå til en kiropraktor eller en nevrorefleksolog. De kan jobbe med hjernenerven som styrer svimmelhet. Sånn som de gjør med krystallsyke. Anonymkode: 501a8...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå