Gå til innhold

Vurdering på FINN


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestilte vare med fiks ferdig og tenker det var veldig problemfri handel og vurderte selger 10. Nå har tullingen gitt meg lavere vurdering. Hva som manglet fra min side kan jeg ikke helt se. Jeg trykket på fiks ferdig, og slik handlel er veldig standard. 

Anonymkode: 5cfec...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bestilte vare med fiks ferdig og tenker det var veldig problemfri handel og vurderte selger 10. Nå har tullingen gitt meg lavere vurdering. Hva som manglet fra min side kan jeg ikke helt se. Jeg trykket på fiks ferdig, og slik handlel er veldig standard. 

Anonymkode: 5cfec...3db

Det var rart! Har dere ikke har noe kommunikasjon utenom fiks ferdig? 

Jeg ville kanskje kontaktet kundeservice. Kjipt med en feil vurdering som kan påvirke fremtidige salg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (1 time siden):

Det var rart! Har dere ikke har noe kommunikasjon utenom fiks ferdig? 

Jeg ville kanskje kontaktet kundeservice. Kjipt med en feil vurdering som kan påvirke fremtidige salg!

Nei har ikke hatt noe kommunikasjon, men likevel gir selger 7,5! Skikkelig dårlig gjort.

Anonymkode: 5cfec...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som synes det er utrolig gøy å gi dårlig score bare for moro. Motparten ser jo aldri hva som blir gitt før en selv har svart.

Derfor legger jeg aldri inn vurdering med mindre jeg gar hatt en god dialog med motparten, bare for å sikre meg at personen virke grei.

Anonymkode: aab5e...64a

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått det samme. Skjønner ikke hvorfor egentlig. 

Anonymkode: 7cd02...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kanskje ikke produktet sto til forventning? Vet ikke hva du solgte men kan hende det så bedre ut på bildet enn det var i virkeligheten?

Anonymkode: 4c508...531

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig. 

Da ville jeg slettet 10'eren jeg hadde gitt motpart. 

Men, jeg tror folk legger for mye i disse vurderingene. Det sier seg selv, en selger/kjøper som har opptrådd kritikkverdig blir gitt laveste score, og ender da under 3. At noen ender på 7,5 pga "tullinger" som rater for strengt betyr egentlig at kjøp/salg har fungert helt knirkefritt. Så jeg har sluttet å bekymre meg for 7,5-karakterer. Det er ikke et tegn på at handelen har vært dårlig(ere).

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, noen folk er så utrolig teite. Jeg fikk 7.5 fra en selger etter å ha brukt fiks ferdig. Faktisk umulig at jeg kunne gjort handelen bedre! 

Anonymkode: 31f67...1d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 9.56):

Nei har ikke hatt noe kommunikasjon, men likevel gir selger 7,5! Skikkelig dårlig gjort.

Anonymkode: 5cfec...3db

Jeg gir alltid lav karakter. Godt å se litt bredde på Finn og ikke bare disse 10erne.

Anonymkode: 6e1e7...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje ikke produktet sto til forventning? Vet ikke hva du solgte men kan hende det så bedre ut på bildet enn det var i virkeligheten?

Anonymkode: 4c508...531

Men det er jo selgeren som har gitt kjøper en dårlig score? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gir alltid lav karakter. Godt å se litt bredde på Finn og ikke bare disse 10erne.

Anonymkode: 6e1e7...a31

Hæ? Du gir lavere score til tross for at du er fornøyd? For å få bredde? Meget spesielt og sært. Og ikke minst; veldig dårlig gjort mot folk som har gjort alt riktig og solgt deg bra ting til en god pris. 

Anonymkode: cde66...b98

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hæ? Du gir lavere score til tross for at du er fornøyd? For å få bredde? Meget spesielt og sært. Og ikke minst; veldig dårlig gjort mot folk som har gjort alt riktig og solgt deg bra ting til en god pris. 

Anonymkode: cde66...b98

Jef gjør også det, men av andre grunner. Folk blir jo gal av en dårlig vurdering.  Jeg gir ofte mellom 5-7. Rett å slett for å jekke folk ned og lære å tåle en dårlig vurdering.  

Hadde en dame som klikket vinkel og skulle anmelde meg når jeg ga henne 5. 

Når hun spurte hvorfor svarte jeg at hun hadde rart hår 🤣 Da skulle hun anmelde meg for det også. 

Anonymkode: 5fc7c...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jef gjør også det, men av andre grunner. Folk blir jo gal av en dårlig vurdering.  Jeg gir ofte mellom 5-7. Rett å slett for å jekke folk ned og lære å tåle en dårlig vurdering.  

Hadde en dame som klikket vinkel og skulle anmelde meg når jeg ga henne 5. 

Når hun spurte hvorfor svarte jeg at hun hadde rart hår 🤣 Da skulle hun anmelde meg for det også. 

Anonymkode: 5fc7c...dba

Du vet at Finn.no ikke er NM i å være kjøttoter?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (2 minutter siden):

Du vet at Finn.no ikke er NM i å være kjøttoter?

Finn er hva man selv gjør det til 😄

Anonymkode: 5fc7c...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer alle jeg kjøper fra og selger til med topp score om det ikke har vært noe å utsette, ikke sendt noen dårlige anmeldelser, men får ingen tilbake…

Anonymkode: 680a2...624

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovushka skrev (37 minutter siden):

Men det er jo selgeren som har gitt kjøper en dårlig score? 😅

Åh, da er saken annerledes ja😅

Anonymkode: 4c508...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jef gjør også det, men av andre grunner. Folk blir jo gal av en dårlig vurdering.  Jeg gir ofte mellom 5-7. Rett å slett for å jekke folk ned og lære å tåle en dårlig vurdering.  

Hadde en dame som klikket vinkel og skulle anmelde meg når jeg ga henne 5. 

Når hun spurte hvorfor svarte jeg at hun hadde rart hår 🤣 Da skulle hun anmelde meg for det også. 

Anonymkode: 5fc7c...dba

Riktig, du bruker altså Finn.no som arena til å oppdra voksne mennesker til å «tåle en dårlig vurdering» til tross for at de hadde fortjent en utmerket vurdering. Det er en utrolig rar ting å gjøre, må jeg si! 

Anonymkode: cde66...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 17.05):

Hæ? Du gir lavere score til tross for at du er fornøyd? For å få bredde? Meget spesielt og sært. Og ikke minst; veldig dårlig gjort mot folk som har gjort alt riktig og solgt deg bra ting til en god pris. 

Anonymkode: cde66...b98

Ja. En må ha litt bredde og spenn. Noen som har 40+ 10ere ser bare dumt og unaturlig ut.

Anonymkode: 6e1e7...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 17.14):

Jef gjør også det, men av andre grunner. Folk blir jo gal av en dårlig vurdering.  Jeg gir ofte mellom 5-7. Rett å slett for å jekke folk ned og lære å tåle en dårlig vurdering.  

Hadde en dame som klikket vinkel og skulle anmelde meg når jeg ga henne 5. 

Når hun spurte hvorfor svarte jeg at hun hadde rart hår 🤣 Da skulle hun anmelde meg for det også. 

Anonymkode: 5fc7c...dba

Du er akkurat som meg.

Anonymkode: 6e1e7...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var personen litt gammel? Man gir jo smilefjes og ikke tall, og det er noen som ikke skjønner det og velger det fjeset de syns ser mest behagelig ut. Det er jo Finn.no som lager tallscore utav smilefjesene etterpå.

Anonymkode: 7ef76...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...