AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Når de får giftet seg, slipper de seg da løs med sex daglig, og prøver ut det som kan prøves ut i alle åpninger? Eller er det vaniljesex og kun misjonær ? Anonymkode: e9d2b...7be
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Det er ikke noe vi diskuterer med fremmede. Anonymkode: 4de57...dea 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 De er helt sikkert verre enn oss de fordømmer ellers. Andre regler for religiøse. De fordømmer andre og er perfekte selv visstnok. Anonymkode: e3bb6...bb3 2 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Skrevet 9. juni 2024 Tja, spør alle de katolske prestene som har forgrepet seg på altergutter og korgutter i kirken.... Anonymkode: 9c542...466 5 1
Bamseklemmer Skrevet 9. juni 2024 #6 Skrevet 9. juni 2024 De gifter seg iallefall tidlig i 20 årene, og får ofte 5-6 barn.. Av erfaring har dette paret og barna veldig fin oppførsel og oppdragelse. Alltid smilende, imøtekommende og hjelpsomme, så alt i alt.. de er flotte mennesker. Så de "ikke religiøse" har mye å lære, når det gjelder medmenneskelighet❣️ "Eller er det vaniljesex og kun misjonær?" Det er jo hærlig sex det.. Jeg er brennsikker at de ikke rimmer, og knuller hverandre i rævva iallefall.. så de har den fordelen😅 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #7 Skrevet 9. juni 2024 Min erfaring er at de er verre. Jeg hadde sex med en kristenrussjente i russetiden. Hun var et monster i senga, men jeg fikk ikke pule henne i musa. Den var reservert. Men munn, pupper og anal ble brukt etter alle kunstens regler. Hun overrasket med erfaring. Senere i livet har jeg opplevd gifte kristne kvinner, hvor mannen er strengt pietistisk kristen, som søker et utsvevende sexliv på si. Åpenbart sulteforet og veldig på tilbudssiden. Anonymkode: 30ac5...a5d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #8 Skrevet 9. juni 2024 Sexlivet mitt var ikke mere spennede før jeg ble en kristen en etter, tror veldig mange har helt vanlig hverdagssex. At det skal være mest spennede og hele tiden tenke nytt er nok mere fåtallet som gjør i lengden. Anonymkode: 46948...25e 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #9 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Senere i livet har jeg opplevd gifte kristne kvinner, hvor mannen er strengt pietistisk kristen, som søker et utsvevende sexliv på si. Åpenbart sulteforet og veldig på tilbudssiden. Denne kvinnen er jeg sammen med nå. Jeg er usikker på om eksmannen hadde et vanskelig forhold til sex pga bakgrunn, eller om han tilfeldigvis bare hadde null behov, men uansett så fikk hun ingen form for kroppslig bekreftelse. Anonymkode: 20860...381
Fioljenta Skrevet 9. juni 2024 #10 Skrevet 9. juni 2024 Hehe … min første «sexblogg» het «Kristen sex» nettopp fordi jeg hadde hørt fra flere at «Kristne er kjedelige i senga». De skulle bare visst… 😉 Altså, kristne kan sikkert være kjedelige i senga - akkurat som alle andre. Men jeg tror kanskje det er mer vanlig at vi ikke snakker om sexlivet vårt med venner og fremmede. Og derfor bare antar folk at det ikke er noe å fortelle om. 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #11 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Senere i livet har jeg opplevd gifte kristne kvinner, hvor mannen er strengt pietistisk kristen, som søker et utsvevende sexliv på si. Åpenbart sulteforet og veldig på tilbudssiden. Den kan jeg signere på, som tidl. ung hemmelig elsker til ei som er/var med i en sekt. Anonymkode: 8a7ac...bcf
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #12 Skrevet 10. juni 2024 Religiøse folk har gjerne et svært aktivt og gjerne utforskende sexliv innenfor rammene av ekteskapet. Anonymkode: 742ed...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #13 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Sexlivet mitt var ikke mere spennede før jeg ble en kristen en etter Har man blitt religiøs i senere tid så er man ikke en ekte krisen/jøde/muslim, så da gir det jo mening at det ikke endret seg så mye for deg. Anonymkode: accc7...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #14 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har man blitt religiøs i senere tid så er man ikke en ekte krisen/jøde/muslim, så da gir det jo mening at det ikke endret seg så mye for deg. Anonymkode: accc7...9b1 feil, dummeste jeg har hørt. Anonymkode: b7c8c...d3b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #15 Skrevet 10. juni 2024 Ikke så mye jeg vet men har hørt at i noen katolske land får man ikke bruke prevensjon, noen tillater til nød bruk av kondom. Anonymkode: 6ca4f...f5c
Fru Uperfekt Skrevet 10. juni 2024 #16 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): feil, dummeste jeg har hørt. Anonymkode: b7c8c...d3b Tror vedkommende mener at det er forskjell på, og det er det, å feks vokse opp som katolikk og å bli det som voksen 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #17 Skrevet 10. juni 2024 Fru Uperfekt skrev (24 minutter siden): Tror vedkommende mener at det er forskjell på, og det er det, å feks vokse opp som katolikk og å bli det som voksen Stemmer det Anonymkode: 6ca4f...f5c
Påkrevd Skrevet 10. juni 2024 #18 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.08): Min erfaring er at de er verre. Jeg hadde sex med en kristenrussjente i russetiden. Hun var et monster i senga, men jeg fikk ikke pule henne i musa. Den var reservert. Men munn, pupper og anal ble brukt etter alle kunstens regler. Hun overrasket med erfaring. Senere i livet har jeg opplevd gifte kristne kvinner, hvor mannen er strengt pietistisk kristen, som søker et utsvevende sexliv på si. Åpenbart sulteforet og veldig på tilbudssiden. Anonymkode: 30ac5...a5d God's loophole. Meget godt kjent i religiøse kretser😂 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #19 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 5.35): Når de får giftet seg, slipper de seg da løs med sex daglig, og prøver ut det som kan prøves ut i alle åpninger? Eller er det vaniljesex og kun misjonær ? Anonymkode: e9d2b...7be Den mest hemningsløse sexen jeg har hatt, er med en "Smither", Smiths venner. Anonymkode: c8cf2...9c7 1
Påkrevd Skrevet 10. juni 2024 #20 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Religiøse folk har gjerne et svært aktivt og gjerne utforskende sexliv innenfor rammene av ekteskapet. Anonymkode: 742ed...0fb Og en god del utenfor😄 https://ecchurch.org/christian_swingers.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå