Gå til innhold

Lar du «hvem som helst» komme inni deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om kvinner lar «hvem som helst» av dem man ligger med komme inni dem, eller om det er forbeholdt de man har en ekstra nærhet til? Altså er det et «hakk opp» å få lov til å sprute inni deg eller er det noe alle man ligger med «får lov til». 
 

Åpenbart ikke et fasistsvar på dette, men lurer på hva dere her inne tenker om det. 

Anonymkode: 04177...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lar ikke hvem som helst ligge med meg, og av dem som har fått ligget med meg, er det heller ikke hvem som helst av dem jeg ligger med uten kondom (grunnet frykt for kjønnsykdommer). Så nei, hvem som helst kan ikke komme i meg. Var derimot litt mer slepphendt med kondom i ung voksen-tiden. 

Anonymkode: 09e20...d8d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har blitt en del hopping av i svingen. Kun menn jeg har vært i forhold med har fått komme inni meg.

Jeg har dog vært sløv med kondombruk i yngre alder, men har hatt flaks og sluppet unna kjønnssykdommer. Jeg valgte å legge bort fokus på menn, og har nå hatt 1,5 år i sølibat. Det har faktisk vært veldig bra. Har hatt fullt fokus på meg og mine ambisjoner. Jeg kommer ikke til å ligge med noen igjen før det faktisk betyr noe. 

Anonymkode: 2bb03...2c5

  • Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker jo at hvis jeg synes det er greit at vi har sex uten kondom så er det også greit at han kommer inni meg, hvis ikke så bruker vi kondom.

Anonymkode: c0a4f...e40

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kan ha sex med han kan han komme inni meg ja. Derimot ligger jeg ikje med hvem som helst. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan ikke hvem som helst det. Alltid vært restriktiv med hvem jeg har sex med, og selv de måtte bruke kondom til begge var testet. Jeg gjorde det også, selv om jeg ikke har hatt tilfeldig sex. Følte ikke at jeg kunne kreve det uten å gjøre det selv også, og man har ikke noe 100% garanti mot ar det hadde vært utroskap. 

Anonymkode: e1895...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun han som nå er samboeren min. 

Anonymkode: 78e28...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 1 har fått komme i meg, min forlovede. 

Anonymkode: a583f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar kun kjærester komme inni meg fordi jeg alltid bruker kondom ved sex utenom forhold.

Til og med i nytt forhold bruker jeg kondom i starten tross spiral. Jeg vil helst at han tester seg for kjønnssykdommer først. Har aldri skjønt meg på dem som er flinke med kondombruk fordi de vil unngå kjønnssykdommer, men med det samme de blir kjæreste dropper de kondomet uten å nødvendigvis vite hvor mange partnere nye kjæresten har hatt uten å ha brukt kondom. 

Anonymkode: b4ac0...861

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner ser vel på en mann som potensiell kjæreste for sine fremtidige barn? Det er nok god del derfor enkelte menn ikke får seg dame. For de tror det holder å være kjekk, men mangler manener og kvalitet til å være pappa..

Så at kvinner er kresen på menn, er jo normalt og fremtidsrettet. De sitter jo på alt ansvar hvis de blir gravide også, for gravøren blir jo redd å stikker av.. Det må være alenemødres store skrekk, eller bitterhet av å være alene..
Så "hvem som helst" er ikke hvem som helst🤗

Endret av Bamseklemmer
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komme inni, men bare med kondom uansett hvem. Bruker ikke annen prev. så det er et must😀

Anonymkode: bcece...ebe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet IKKE, ikke ligger jeg med "hvem som helst" heller.....

Anonymkode: d24b8...f24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Åpenbart ikke et fasistsvar på dette,

Dette spørsmålet må vel være omtrent det eneste spørsmålet som er stilt i dette forumet som har et fasitsvar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger bare med kjærester

Anonymkode: b2578...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en mann: jeg spruter ikke full hvem som helst. Jeg er av og til dum nok til å sex uten kondom ved ONS, men jeg er påpasselig med hvor jeg spruter. Det går mest  på å redusere risikoen for å bli far, selv om hun hevder å benytte prevensjon. Creampie er kun i seriøse parforhold. 

Anonymkode: 4c5e9...efb

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i forhold nå, men med alle de 22 mennene jeg har ligget med har kommet inni meg. Når jeg tenker tilbake på det er dette dritt ekkelt, forstår ikke hvorfor jeg ville det… Generelt å ha sex med noen andre enn mannen min synes jeg er ekkelt å tenke på. 

Anonymkode: f8eca...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Lurer litt på om kvinner lar «hvem som helst» av dem man ligger med komme inni dem, eller om det er forbeholdt de man har en ekstra nærhet til? Altså er det et «hakk opp» å få lov til å sprute inni deg eller er det noe alle man ligger med «får lov til». 
 

Åpenbart ikke et fasistsvar på dette, men lurer på hva dere her inne tenker om det. 

Anonymkode: 04177...626

Eneste jeg har samleie med uten kondom, er langvarige, forpliktende forhold (kjæreste). Ellers er sex uten kondom helt uaktuelt.

Anonymkode: 3d960...fc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Eneste jeg har samleie med uten kondom, er langvarige, forpliktende forhold (kjæreste). Ellers er sex uten kondom helt uaktuelt.

Anonymkode: 3d960...fc6

Pokal til deg for å være prinsippfast på dette. Alt for mange jenter lar seg lure med at det er greit uten kondom.

Anonymkode: bcece...ebe

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss91 skrev (11 timer siden):

Hvis jeg kan ha sex med han kan han komme inni meg ja. Derimot ligger jeg ikje med hvem som helst. 

👆👆

Anonymkode: db3c0...916

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal mye til for å komme i buksa på meg. Jeg er ekstrem kresen. Men jeg slipper å tenke på det. Jeg har hatt samme partner i over 20 år. 

Anonymkode: 2b1a0...f32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...