AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Jeg har hatt det vanskelig i mange måneder nå, og har kriget med meg selv for ikke å ende ting. Men nå er det ikke mer å gå på, jeg er helt tom. Og jeg er bekymret, jeg vil ikke være rundt barna slik jeg er nå. Jeg klarer ikke ivareta behovene deres, knapt mine egen. Jeg har mange ganger kjørt til legevakten å bare sittet i bilen på parkeringen. Men aldri gått inn. Det blir mye styr og stress for mannen min. Vi har ingen i nærheten til å passe barna, familie bor på andre siden av landet. Og vi har ikke noen venner eller barnevakt. Og i morgen må mannen min jobbe litt så jeg må passe barna. Men jeg gruer meg. Jeg føler ikke meg trygg til å passe dem. Og nå sover alle utenom meg, og soving og døgnrytme er helt på hode for tiden for meg. Nå ligger jeg bare her å gråter og vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen råd? Anonymkode: eda3c...84b 8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Du må jo snakke med mannen din uansett? Jeg har vært på legevakta med samme problemstilling (jeg har ikke familie da) flere ganger, og fått veldig god hjelp hver gang. Anonymkode: 1a218...cf8 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Kjære deg, ring legevakten og forklar situasjonen, de vil hjelpe deg. Du kan også søke opp ambulant akutteam der du bor og ringe de, de hjelper deg! Anbefaler virkelig de, for de hjelper deg raskt. Sist jeg ringte de tok det 20 minutter før jeg fikk hjelp. Dette finnes det løsninger på selv om du ikke ser det selv nå. Ring ❤️ Er her for deg i tråden om du vil❤️ Anonymkode: 41d3f...73b 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #5 Skrevet 10. juni 2024 Mannen din får ekstra omsorgsdager i sånne tilfeller, så han trenger ikke tenke på jobb. Anonymkode: 03b36...7c7 2 3
katties Skrevet 10. juni 2024 #6 Skrevet 10. juni 2024 Som den over sa: mannen kan få dager borte fra jobb pga du er uvel. Eller er det slik at mannens problem er å passe på barna generelt, og ikke at han må ta fri fra jobb? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #7 Skrevet 10. juni 2024 Legevakten kan ikke på magisk vis fikse deg. Er du sykemeldt og i dialog med fastlegen din? Du må ta ansvar for eget liv og egen helse, og så må dere etablere et nettverk rundt dere. Anonymkode: b3c8a...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå