Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har lastet ned en sånn menstruasjon kalender for å følge syklusen min. Han sier han gjør det for å kunne forstå meg bedre. Synes jo det er litt søtt, men samtidig synes jeg mensen og syklusen min er veldig privat. Hvordan ville dere reagert? 

Anonymkode: fb173...d8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Haha,ok" hadde jeg sagt. Hadde ikke brydd meg, hverken positivt eller negativt.

Anonymkode: 709f5...dd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde håpet han tilbød sexdate når jeg har eggløsning. 

Anonymkode: ac678...12f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha.. det er jo bare søtt det da!

Og litt praktisk? En kjæreste er jo gjerne veldig tett på syklusen uansett pga sex. Men det er jo også noe med å forstå, ja! Jeg er jo 40 og har egentlig fremdeles ikke helt forstått meg selv, tror mange av oss ikke tror vi har noe PMS eller skjønner hvor mye hormomer påvirker.

Jeg har blitt bedre på det, med help av mensenapp- hvorfor er jeg så uggen i dag liksom og griner av ingenting, hvorfor har jeg tømt hele kjøleskapet og kjøpt Snickers-is som jeg ikke har spist siden 2005. Sjekker kalenderen - åja, to dager til mens ja. Greit. For en klisjé jeg er.

Bare han ikke begynner med at jeg er sur pga syklusen, selv om det hadde vært rett så hadde det bare gjort meg mer forbanna.

Anonymkode: ffdfc...bb8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...