AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Som tittelen sier, vi hoppet av i svingen (egentlig bare avbrutt samleie pga ting som vekket oss) vi prøver på en baby, så trenger ingen kommentarer om at vi må bruke kondom osv. Det jeg lurer på er: har noen her hatt sex rundt eggløsning dagen og hoppet av lenge før svingen, og blitt gravide? Vi hoppet av 2 dager på rad. 1 dag før eggløsning og på eggløsningsdagen. Og hvordan var tappen deres når dere var gravide? Sånn fra 1 dpo å frem til positiv test? (Jeg vasker hender osv, ikke tenk på det heller😆) Takk for svar! Anonymkode: 07046...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Det er ikke så stor sjanse. En del bruker jo avbrutt samleie som prevensjonsmetode over lang tid uten å bli gravide. Hadde absolutt ikke praktisert det dersom graviditet var målet. Anonymkode: 9e35a...be2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke så stor sjanse. En del bruker jo avbrutt samleie som prevensjonsmetode over lang tid uten å bli gravide. Hadde absolutt ikke praktisert det dersom graviditet var målet. Anonymkode: 9e35a...be2 Bestefaren min fikk 8 barn ved å hoppe av i svingen😅 Anonymkode: 381ef...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 Du kan alltid bli gravid av å hoppe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bestefaren min fikk 8 barn ved å hoppe av i svingen😅 Anonymkode: 381ef...f8c Jojo, men da var han rett og slett ikke så flink til å hippe av og lærte litt seint 😛 Anonymkode: 9e35a...be2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bestefaren min fikk 8 barn ved å hoppe av i svingen😅 Anonymkode: 381ef...f8c Da var han ikke spesielt flink til å hoppe av i svingen 😆😆 Anonymkode: 5c4d3...a45 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #7 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bestefaren min fikk 8 barn ved å hoppe av i svingen😅 Anonymkode: 381ef...f8c Oi, ja det blir spennende å se hva som skjer de neste dagene☺️ Anonymkode: 07046...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #8 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 23.40): Som tittelen sier, vi hoppet av i svingen (egentlig bare avbrutt samleie pga ting som vekket oss) vi prøver på en baby, så trenger ingen kommentarer om at vi må bruke kondom osv. Det jeg lurer på er: har noen her hatt sex rundt eggløsning dagen og hoppet av lenge før svingen, og blitt gravide? Vi hoppet av 2 dager på rad. 1 dag før eggløsning og på eggløsningsdagen. Og hvordan var tappen deres når dere var gravide? Sånn fra 1 dpo å frem til positiv test? (Jeg vasker hender osv, ikke tenk på det heller😆) Takk for svar! Anonymkode: 07046...ab8 Klart man kan jo bli gravid, men liten sjanse. mulig det er noe jeg ikke skjønner - men hvis dere prøver å bli gravide hvorfor hopper dere av i svingen?😅 Anonymkode: a776e...806 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #9 Del Skrevet 10. juni 2024 Vi hoppet av i svingen i flere år før vi begynte å prøve mer aktivt (vel vitende om at jeg kunne blitt gravid, og det hadde vært greit). Jeg ble i hvert fall ikke gravid. Senere viste det seg at vi hadde fertilitetsproblemer, så det var ikke så rart. Men legen vi gikk til da vi ble utredet for fertilitetsproblemene, sa at vi ikke skulle tenke på perioden med hopping i svingen som tid uten prevensjon. I følge han var sjansene lave for å bli gravid da, og de som ble det, hadde oftest ikke hoppet av i tide. Anonymkode: 7c297...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #10 Del Skrevet 10. juni 2024 Vi hoppet av i svingen i 2 år, det funket til den dagen vi ble litt revet med og ikke hoppet av i svingen. Sjansen er ikke 0 men vil si den er veldig lav. Er du sikker på at han ønsker barn nå siden han hopper av i svingen mår du har eggløsning? Anonymkode: 22b27...7eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #11 Del Skrevet 10. juni 2024 Hvorfor hoppe av i svingen om dere ønsker baby? Sikker på at dere ønsker det? Jeg vet ikke om jeg tror deg. Anonymkode: 592eb...ee4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #12 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor hoppe av i svingen om dere ønsker baby? Sikker på at dere ønsker det? Jeg vet ikke om jeg tror deg. Anonymkode: 592eb...ee4 Jeg tror ikke helt dere leser teksten jeg skriver😂 å i tillegg så er det samme for meg om du tror meg eller ikke, det betyr null😂 Anonymkode: 07046...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #13 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi hoppet av i svingen i 2 år, det funket til den dagen vi ble litt revet med og ikke hoppet av i svingen. Sjansen er ikke 0 men vil si den er veldig lav. Er du sikker på at han ønsker barn nå siden han hopper av i svingen mår du har eggløsning? Anonymkode: 22b27...7eb Vi måtte avbryte pga barn som våknet på natten. Så ja, vi vil ha en baby. Men er ikke det jeg spør om i det her innlegget🙂 Anonymkode: 07046...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #14 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 11.59): Da var han ikke spesielt flink til å hoppe av i svingen 😆😆 Anonymkode: 5c4d3...a45 Spørs hvor lang svingen var. Anonymkode: dd4d5...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå