Gå til innhold

Bestille reise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som reiser mye,hvor bestiller dere? Booking.com,Hotels.com,Momondo,Travellink osv? Eller bestiller dere direkte på flyselskapet og hotellets egen side? Hva lønner seg? Tenker på fly og hotell,storbyferie i Europa. 

Anonymkode: 46ef4...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis Norwegian flyr direkte dit jeg skal, kjøper jeg flex+ hotell via booking. Da får jeg pengene tilbake hvis det skulle skje noe.

Før brukte jeg alltid ving.no. Nå bare hvis jeg skal på ferie til et Ving-hotell eller hvis Norwegian ikke flyr dit jeg skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bestiller alltid private flyreiser direkte fra flyselskapet, og togbilletter via Entur eller togoperatør, eller DeutcheBahn gjennom Tyskland. Bruker hotels.com mye til hotellbestilling, men i Norden også Scandic og Strawberry.

Anonymkode: e5b3d...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker mye airbnb, fly direkte fra flyselskap.

Anonymkode: c595a...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere som reiser mye,hvor bestiller dere? Booking.com,Hotels.com,Momondo,Travellink osv? Eller bestiller dere direkte på flyselskapet og hotellets egen side? Hva lønner seg? Tenker på fly og hotell,storbyferie i Europa. 

Anonymkode: 46ef4...b6e

Fly via Norwegian og bosted(vi foretrekker private leiligheter foran hotell) via Booking.com.

Anonymkode: 21387...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...