AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Dere som reiser mye,hvor bestiller dere? Booking.com,Hotels.com,Momondo,Travellink osv? Eller bestiller dere direkte på flyselskapet og hotellets egen side? Hva lønner seg? Tenker på fly og hotell,storbyferie i Europa. Anonymkode: 46ef4...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 8. juni 2024 #2 Del Skrevet 8. juni 2024 Hvis Norwegian flyr direkte dit jeg skal, kjøper jeg flex+ hotell via booking. Da får jeg pengene tilbake hvis det skulle skje noe. Før brukte jeg alltid ving.no. Nå bare hvis jeg skal på ferie til et Ving-hotell eller hvis Norwegian ikke flyr dit jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Del Skrevet 8. juni 2024 Vi bestiller alltid private flyreiser direkte fra flyselskapet, og togbilletter via Entur eller togoperatør, eller DeutcheBahn gjennom Tyskland. Bruker hotels.com mye til hotellbestilling, men i Norden også Scandic og Strawberry. Anonymkode: e5b3d...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #4 Del Skrevet 8. juni 2024 Bruker mye airbnb, fly direkte fra flyselskap. Anonymkode: c595a...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som reiser mye,hvor bestiller dere? Booking.com,Hotels.com,Momondo,Travellink osv? Eller bestiller dere direkte på flyselskapet og hotellets egen side? Hva lønner seg? Tenker på fly og hotell,storbyferie i Europa. Anonymkode: 46ef4...b6e Fly via Norwegian og bosted(vi foretrekker private leiligheter foran hotell) via Booking.com. Anonymkode: 21387...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå