AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Dere som reiser mye,hvor bestiller dere? Booking.com,Hotels.com,Momondo,Travellink osv? Eller bestiller dere direkte på flyselskapet og hotellets egen side? Hva lønner seg? Tenker på fly og hotell,storbyferie i Europa. Anonymkode: 46ef4...b6e
mimifin72 Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Hvis Norwegian flyr direkte dit jeg skal, kjøper jeg flex+ hotell via booking. Da får jeg pengene tilbake hvis det skulle skje noe. Før brukte jeg alltid ving.no. Nå bare hvis jeg skal på ferie til et Ving-hotell eller hvis Norwegian ikke flyr dit jeg skal
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 Vi bestiller alltid private flyreiser direkte fra flyselskapet, og togbilletter via Entur eller togoperatør, eller DeutcheBahn gjennom Tyskland. Bruker hotels.com mye til hotellbestilling, men i Norden også Scandic og Strawberry. Anonymkode: e5b3d...f12
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 Bruker mye airbnb, fly direkte fra flyselskap. Anonymkode: c595a...ffb
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som reiser mye,hvor bestiller dere? Booking.com,Hotels.com,Momondo,Travellink osv? Eller bestiller dere direkte på flyselskapet og hotellets egen side? Hva lønner seg? Tenker på fly og hotell,storbyferie i Europa. Anonymkode: 46ef4...b6e Fly via Norwegian og bosted(vi foretrekker private leiligheter foran hotell) via Booking.com. Anonymkode: 21387...b7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå