Gå til innhold

Trodde jeg hadde truffet en bra en, men…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gitt opp dating etter så mange fæle dates. Sletta datingappene, og levde i ro og fred i 3 måneder. Så sa ei venninne at jeg ikke må gi opp fordi det er noen gode menn «der ute», å ba meg lage bruker på Møteplassen uten å stresse med det. Etter en stund sa det pling for «lucky match». Denne karen virka super hyggelig. Bor ikke så langt fra meg. Godt voksen. Like verdier, liker mye av det samme og vi chatter en lang kveld og natt. Når han endelig skal legge seg så ville han sende meg en selfie men gjorde et poeng av å sende meg av utsikta i stedet, fordi han ikke ville skremme meg med «naken hud». 
Jeg sa at jeg ikke ønsket naken hud fra andre enn min kjæreste, så var glad for det. Og uttrykte min frustrasjon over mennesker som nokså plutselig  sender dickpicks, noe han visstnok forsto veldig godt. I kveld, altså kvelden etter, har jeg venninnebesøk med god mat og drikke, noe han vet. Og hva tikker inn? En god natt-selfie med HELE stasen våken!!? 
Hva fa*n skjer med folk? Er det ingen antenner? 

#blirsålei

Anonymkode: 39293...96a

• Liker 9
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En idiot...du må lære deg å de fem raskere.

Du får svare han: Skuffende... og deretter blokkere. 

Anonymkode: c32a2...bf8

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha...er bedre: send et Dick pick i retur. 

• Liker 6
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En idiot...du må lære deg å de fem raskere.

Du får svare han: Skuffende... og deretter blokkere. 

Ja har ikke svart han enda. Hvor raskt skal jeg lære meg å se de? Er knapt gått et døgn 😅 ts

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det verste slike menn vet er å se bilder av en enda større og i annen hudfarge. Så send en slik tilbake og skriv: Hei her er ditt nye profilbilde. Værsågod! Takk og farvel!

Anonymkode: 730ee...e69

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Sånne menn mangler en sentral komponent mellom ørene. Bare å blokkere og gå videre med livet.

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde jeg anmeldt på mandag!

Du skriver helt spesifikt til ham at du IKKE vil ha dickpick. Kvelden etterpå, når du er opptatt, så sender han nettopp dickpick.

Det betyr at dette er en mann som tenner på å gjøre slike ting mot kvinner, og mest trolig er dette også en såkalt shit-test samtidig, for å se om du lar deg manipulere ved at han kan bortforklare dette og at du fortsetter kontakten.

Han tenner på det ulovlige i dette, og det overgrepet som dette er.

Anmeld ham mandag. Sikre skjermdump av samtaler her og nå, og sikre bildet han sendte.

Anmeld!

(Og du, han er ikke representativ for alle menn. Men ja, det er mye drittoppførsel på slike nettbasert datesteder. Og det er grunnen til at jeg hoppet av akkurat det, velger å heller møte folk i det virkelige liv, blir mindre desillusjonert av det, fordi man slipper unna alle idiotene som holder på som han du beskriver eller lignende.)

Anonymkode: 4d336...6d9

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare si du skal fortelle til alle hva han gjorde før du sletter/blokkerer han. Dette er en grunn til at jeg aldri har prøvd nettdating. Jeg tør ikke. Virker som det er mange gale folk der ute. 

Anonymkode: b4217...283

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja har ikke svart han enda. Hvor raskt skal jeg lære meg å se de? Er knapt gått et døgn 😅 ts

Og der er kanskje litt av problemet ditt, at du vurderer de som en bra en når det knapt har gått et døgn.
Du må ha litt mer is i magen, og la det gå litt tid for å se om de driter seg ut

Anonymkode: bbf1e...e6a

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Herregud. Du har møtt på en av disse fjottene.

Må du si ifra at dette ikke var greit, og så kansellere hele fyren. Han må få kjenne på idiotiet hans. Så ikke jatt med eller gå rundt grøten. Fjottene må svares negativt og vrakes. 

Hvis alle kvinner responderer likens så kanskje fjottene starter med å oppføre seg. Kanskje. Er ikke sikkert at det er håp om det egentlig, men positiv eller likegyldig respons tillater de å fortsette. 

Endret av Bombasi
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og der er kanskje litt av problemet ditt, at du vurderer de som en bra en når det knapt har gått et døgn.
Du må ha litt mer is i magen, og la det gå litt tid for å se om de driter seg ut

Han har jo allerede dritt seg ut? Er lov å være positiv innstilt i begynnelsen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han sendte sikkert feil, eller blandet deg med hun som sa hun likte dick pic.

Anonymkode: 008af...191

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har jo allerede dritt seg ut? Er lov å være positiv innstilt i begynnelsen.

Jo, men det er det jeg sier.. ikke begynne å forvente stort etter bare et døgns tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han hadde jeg anmeldt på mandag!

Du skriver helt spesifikt til ham at du IKKE vil ha dickpick. Kvelden etterpå, når du er opptatt, så sender han nettopp dickpick.

Det betyr at dette er en mann som tenner på å gjøre slike ting mot kvinner, og mest trolig er dette også en såkalt shit-test samtidig, for å se om du lar deg manipulere ved at han kan bortforklare dette og at du fortsetter kontakten.

Han tenner på det ulovlige i dette, og det overgrepet som dette er.

Anmeld ham mandag. Sikre skjermdump av samtaler her og nå, og sikre bildet han sendte.

Anmeld!

(Og du, han er ikke representativ for alle menn. Men ja, det er mye drittoppførsel på slike nettbasert datesteder. Og det er grunnen til at jeg hoppet av akkurat det, velger å heller møte folk i det virkelige liv, blir mindre desillusjonert av det, fordi man slipper unna alle idiotene som holder på som han du beskriver eller lignende.)

Anonymkode: 4d336...6d9

Jeg blir så ufattelig lei. Er den ene raringen etter den andre. Jeg er i slutten av 40-årene og menn på min alder eller eldre synes jeg generelt ikke tar så godt vare på seg sjøl, men jeg kan liksom ikke gå yngre fordi.. ja fordi de ofte ønsker barn og jeg vil ha et reelt forhold jeg ser en framtid. 
Jeg har møtt menn utenom datingapper, men de viser seg også å ha noe med seg som jeg ikke kan leve med. 

Jeg har tatt screenshot, og jeg rapporterte han i appen,  jeg ble også så skremt at jeg pausa brukeren min. Skal vurdere, men anmelde…?
Takk gud for at jeg fikk annen besøk i kveld, da vi hadde avtalt en telefonsamtale som jeg måtte utsette. Ellers hadde han hatt nummeret mitt. Ts

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skuffende, men ikke overraskende. Snakket med masse kvinner på tinder og Møteplassen og alle blir de overøst med slike bilder. Men glem ikke dette: ikke alle er sånn. Jeg hadde aldri gjort det om noen hadde ønsket å se. Det er feil. 

Anonymkode: 1c6fa...da4

• Nyttig 1
Skrevet

"Sending a dick pic to a woman, is like my cat bringing me a mouse. I can see you're proud, but I'm not touching it."

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet
MariaIsabel skrev (1 minutt siden):

"Sending a dick pic to a woman, is like my cat bringing me a mouse. I can see you're proud, but I'm not touching it."

😭😂 Det er noe veldig trist over det

Anonymkode: 7c490...066

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skuffende, men ikke overraskende. Snakket med masse kvinner på tinder og Møteplassen og alle blir de overøst med slike bilder. Men glem ikke dette: ikke alle er sånn. Jeg hadde aldri gjort det om noen hadde ønsket å se. Det er feil. 

Anonymkode: 1c6fa...da4

Ja var derfor jeg sletta for noen måneder siden. I tillegg til noen sære dater. Bra at det er noen ordentlige menn som gjør at det fortsatt er håp da. Takk for svar! TS

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (13 minutter siden):

Herregud. Du har møtt på en av disse fjottene.

Må du si ifra at dette ikke var greit, og så kansellere hele fyren. Han må få kjenne på idiotiet hans. Så ikke jatt med eller gå rundt grøten. Fjottene må svares negativt og vrakes. 

Hvis alle kvinner responderer likens så kanskje fjottene starter med å oppføre seg. Kanskje. Er ikke sikkert at det er håp om det egentlig, men positiv eller likegyldig respons tillater de å fortsette. 

Har en teori om at det må være noen kvinner som later som at de liker det, ettersom noen fortsetter å sende som om det er naturlig for de 🤔 TS

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

😭😂 Det er noe veldig trist over det

Anonymkode: 7c490...066

Ja... 🙈 

De pleier å slutte å sende det når jeg svarer slik da 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...