AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Er det vanskelig å være sammen med noen som har en eks og de har barn sammen? Hvilke utfordringer kan man forvente? Blir man prioritert sist? er det verdt det? Anonymkode: dd055...403
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Hva betyr forholder? Anonymkode: b978d...51c
SPOCA Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 Både ja og nei. Jeg blir ikke prioritert sist, men det er viktig at partneren faktisk er på din side og ikke lar eksen overkjøre i ett og alt. Samtidig vil jo barnet/barna være viktigst, selvfølgelig. Slik skal det være. Men for oss fungerer det bra, fordi vi fungerer som en enhet, og vi oppdrar hans sønn sammen når vi har samvær. Det var uaktuelt for meg å være i et forhold hvor jeg ikke hadde noe jeg skulle ha sagt i eget hjem. Heldigvis er vi veldig samstemte, så dette har aldri vært et diskusjonstema i særlig grad.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 Eksen hans overkjører han og jeg begynner å bli lei Anonymkode: dd055...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå