AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Som tittelen sier så mener jeg da ikke de som ved et engangstilfelle skulle være så uheldig å forelske seg i en opptatt mann, men de som går etter opptatte menn med hensikt. Har lest om flere av disse her inne nå. Det jeg kan tenke meg at er noen av de individuelle årsakene er: 1. Et ønske om å konkurrere med kona 2. Dårlig selvtillit, og tror at man ikke fortjener bedre 3. Liten selvrespekt/ respekt for andre 4. Glad i spenningen ved om man blir oppdaget, slik at man bidrar til konflikter og drama Anonymkode: 2c605...e29 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Som tittelen sier så mener jeg da ikke de som ved et engangstilfelle skulle være så uheldig å forelske seg i en opptatt mann, men de som går etter opptatte menn med hensikt. Har lest om flere av disse her inne nå. Det jeg kan tenke meg at er noen av de individuelle årsakene er: 1. Et ønske om å konkurrere med kona 2. Dårlig selvtillit, og tror at man ikke fortjener bedre 3. Liten selvrespekt/ respekt for andre 4. Glad i spenningen ved om man blir oppdaget, slik at man bidrar til konflikter og drama Anonymkode: 2c605...e29 De som er tragisk og narssisster kanskje? De som mangler noe mellom øra! Du går ikke etter andre sine menn når du vet de er opptatt, men samtidig så er det ikke en mann om de blir forledet! Anonymkode: 04122...c79 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 De som aldri ble valgt først før, nå blir en kone satt til side for dem, wow. Anonymkode: 19946...a4f 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 INGEN går for gift mann! Men noen gifte/single i samma situasjon. Viss en er singel så treffer man bare gift mann, pga de er overalt! Anonymkode: c7c1b...186 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): INGEN går for gift mann! Men noen gifte/single i samma situasjon. Viss en er singel så treffer man bare gift mann, pga de er overalt! Anonymkode: c7c1b...186 Joda, les i de tidligere elskerinne trådene her. De er kun ute etter sex sier de, ønsker ikke noen forpliktelser og foretrekker at mannen er gift. Anonymkode: 2c605...e29 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som tittelen sier så mener jeg da ikke de som ved et engangstilfelle skulle være så uheldig å forelske seg i en opptatt mann, men de som går etter opptatte menn med hensikt. Har lest om flere av disse her inne nå. Det jeg kan tenke meg at er noen av de individuelle årsakene er: 1. Et ønske om å konkurrere med kona 2. Dårlig selvtillit, og tror at man ikke fortjener bedre 3. Liten selvrespekt/ respekt for andre 4. Glad i spenningen ved om man blir oppdaget, slik at man bidrar til konflikter og drama Anonymkode: 2c605...e29 Jeg er enig i dette, og vil legge til at dette er kvinner som ikke har noe god relasjon til hva det vil si å være familie. De har ingen respekt for hva det er, mest sannsynlig fordi de har ingen erfaring med det. Anonymkode: 07e23...8dd 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Skrevet 8. juni 2024 Jeg må ærlig innrømme at jeg har hatt ett par relasjoner med opptatte menn for en god del år siden. Å det var nok spenningen med å snike seg rundt som var grunnen for meg tror jeg. Nå når jeg har fått litt(mye) mere vett mellom ørene, blir jeg kvalm av å tenke på den tiden hvor jeg bidro til at de svinene av noen menn fikk i både pose å sekk. Anonymkode: f6265...46e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Skrevet 8. juni 2024 Jeg ser på de som lowlife om de går etter oppfatte menn. Har null respekt for slike og ikke verdt skitten under skoa. Mildt sagt hater jeg utroskap. Anonymkode: 86168...9ec 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er enig i dette, og vil legge til at dette er kvinner som ikke har noe god relasjon til hva det vil si å være familie. De har ingen respekt for hva det er, mest sannsynlig fordi de har ingen erfaring med det. Anonymkode: 07e23...8dd Hah ! Det er kvinner fra alle "samfunnslag" kan jeg forsikre deg om. Mvh. Mann med erfaring Anonymkode: 878a8...4a5 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #11 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hah ! Det er kvinner fra alle "samfunnslag" kan jeg forsikre deg om. Mvh. Mann med erfaring Anonymkode: 878a8...4a5 Tviler sterkt på at kvinner med et sunt forhold til familierelasjoner holder på sånn. Kanskje familiekonflikter i oppveksten som ligger bak også. Anonymkode: 2c605...e29 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #12 Skrevet 9. juni 2024 Jeg tror dette er noen: 1. Hun vil ha mannen av andre årsaker enn at han er gift. Så er han bare tilfeldigvis det, og hverken hun eller han bryr seg om det. Tror 90% av menn som legger an på meg er opptatt, de utgjør en stor del av markedet til en singel kvinne over 30. 2. Det er uforpliktende. Hun vil bare ha en elsker, og det er nok ikke nødvendigvis et must at han er gift, men det gir i all fall veldig klare og tydelige rammer for relasjonen. 3. Spenningen. Men ikke spenning fordi man liker konflkter og drama.. Det er ikke spennende å hoppe i fallskjerm fordi man er glad i å dø. Spenningen ligger i å unngå det, i risikoen. 4. Egoboost. Det at han tar den risikoen for henne, han kan miste alt men vil ha henne så mye at han bare må ta sjansen. Menn forguder også gjerne elskerinna. Og hun gir han det samme tilbake. 5. Narsissistiske tendenser. Jeg tror ikke det gjelder alle som går etter gifte menn bare så det er sagt, men noen. Jeg ser TS og andre ofte nevner dårlig selvtillit og lite selvrespekt, og jeg skal ikke si det aldri er tilfelle - men jeg tror nok det er litt mer den forsmådde kona som snakker der, hun som er mest opptatt av å rakke ned på elskerinnen. Jeg tror nok oftere det er veldig god selvtillit inne i bildet, så mye at noen kan sies å ha et overdrevet høyt syn på seg selv. Jeg tror nummer 1 er vanligst - han hun vil ha, var bare tilfeldigvis gift. Så kan man skrive i en tråd på KG at det passer helt perfekt med en gift elsker når man først har endt opp med en, men det betyr ikke at nødvendigvis at man går aktivt kun etter menn med ring på fingeren. Man går etter et sett med egenskaper, går etter de som er attraktive. Så blir sivilstatus litt sekundært, om man bare vil ha en knullevenn. Anonymkode: 6a3ca...d39 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #13 Skrevet 9. juni 2024 Gifte menn er jo de med høyest status/suksess så ikke rart desperate single damer prøver å stjele en gift mann. Anonymkode: 94d96...287 2 1
Gjest Luksusbia Skrevet 9. juni 2024 #14 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tviler sterkt på at kvinner med et sunt forhold til familierelasjoner holder på sånn. Kanskje familiekonflikter i oppveksten som ligger bak også. Anonymkode: 2c605...e29 Og hvem er det som er vokst opp i så harmoniske hjem at det aldri har oppstått noen familiekonflikter egentlig? Det er uansett ikke den single sitt ansvar hvis hun blir utsatt for flørting og sex av en gift mann eller dame. Det er ikke den single som har lovet å ikke være utro
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #15 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tviler sterkt på at kvinner med et sunt forhold til familierelasjoner holder på sånn. Kanskje familiekonflikter i oppveksten som ligger bak også. Anonymkode: 2c605...e29 Jeg tviler sterkt på at du i det hele tatt har datet aktivt de siste 25 årene Anonymkode: 133ef...3f7 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #16 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg ser på de som lowlife om de går etter oppfatte menn. Har null respekt for slike og ikke verdt skitten under skoa. Mildt sagt hater jeg utroskap. Anonymkode: 86168...9ec Jeg ser på det å hate utro mennesker og beskrive de som mindre verdt er en veldig primitiv form for kommunikasjon basert på egne følelser Anonymkode: 133ef...3f7 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #17 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg tviler sterkt på at du i det hele tatt har datet aktivt de siste 25 årene Anonymkode: 133ef...3f7 Jo, det har jeg. Både datet og langvarig forhold. Fått et par barn de siste 25 årene også. Anonymkode: 2c605...e29 1
Andro Skrevet 9. juni 2024 #18 Skrevet 9. juni 2024 Ser ikke for meg at dette er noe utbredt fenomen. Noen forelsker seg selvfølgelig i gifte folk, men i de fleste tilfellene tror jeg at det er menn i forhold som er jegeren. 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #19 Skrevet 9. juni 2024 Det er gifte menn som finner kvinnen, ikke omvendt. Anonymkode: c7c1b...186 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #20 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er gifte menn som finner kvinnen, ikke omvendt. Anonymkode: c7c1b...186 Jeg signerer denne. Jeg har hatt min "fair share" av gifte menn. Det handlet ikke om at jeg gikk etter gifte menn. Det var bare en elektrisk kjemi som var umulig å stoppe. Enormt med lyst og begjær. De var stort sett miserable hjemme, og jeg ville bare ha god sex uten forpliktelser. Det var vinn-vinn, rett og slett. Selvfølgelig er det kynisk og kaldt. Selvfølgelig er mannen et j*vla rassh*l. Men det er ikke mitt ansvar. Anonymkode: 8742e...ba0 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå