AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Jeg er så ofte kvalm... Jeg er så lei av det. Når det står på som verst føler jeg det aldri vil forsvinne.. Noen som vet noe som kan lindre litt? Ikke medisiner helst.. Anonymkode: 32295...ca5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Jeg har samme problem. Ting jeg bruker eller har prøvd: - rødalmbark (Slippery Elm). Mot irriterte slimhinner i magen. Jeg har god effekt av det og synes det lindrer kvalmen + tror den tar den bort i perioder. - kamillete - ingefær - akupressur-armbånd - Finn ut om du har en underliggende årsak, f.eks bakterie som heliobacter pylori - Bitterstern (Google) Det er jo mye du kan prøve, men vil også råde deg til å sjekke med lege og evt hos en helhetsterapeut hvis legen ikke finner et svar. Anonymkode: b6daa...6ed
klarinetta Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Men det kommer jo helt an på årsaken? Pots? EDS? Heliobacter pylori? Matallergi?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 Sliter med mye kvalme. Og syntes kalde gulrøtter funker best Anonymkode: f5970...25e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Skrevet 9. juni 2024 Fernet branca funker bra for meg. En liten knert selvsagt - ikke hele flaska:-) Anonymkode: 343a5...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå