AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Er det noen som er gode på offentlig transport i Stavanger her? Jeg skal fra Stavanger sentrum til Kongeparken i morgen, men blir ikke klok på alternativene. Det som står på Google maps stemmer ikke med Vy. På maps dukker det opp mange avganger som ikke står på Vy. Og på Vy dukker det enten opp en svindyr ekspressbuss kl 09, eller en kombinasjon av tog L5 og buss 23 som er framme 11.06. Det er en time for sent. Jeg ser at både L5 og buss 23 går en time tidligere, men hver gang jeg forsøker å bytte til buss 23 en time tidligere (fra 10.43 til 09.43 fra Sandnes) så hopper del 1 over fra L5 til ekspress-bussen, og reisen blir dermed kjempedyr. Kan jeg kjøpe en billett med lang overgang for å få riktig pris, men likevel gå på bussen som går en time før (9.43 fra Sandnes)? Anonymkode: cfcc2...c6d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Det er ikke vits å ta toget til Sandnes først, for så buss. Jeg ville bare tatt bussen fra sentrum. Anonymkode: 64b23...727
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 Buss fra Stavanger til Ålgård 😊 Anonymkode: 26a92...6d9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 Takk for svar ☺️ Jeg finner ingen buss som går hele veien. Ser at buss X60 går til Sandnes, men den er i Sandnes bare ett minutt før buss 23 kjører. Venter de bussene på hverandre, eller risikerer jeg å miste neste buss da? Anonymkode: cfcc2...c6d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Skrevet 9. juni 2024 Det høres ut som du bør ta en taxi. Anonymkode: 17c16...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå