AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg har aldri vært i Roma så er ikke kjent, men mener jeg så på instagram her en dag noen som var på badeferie i/ved Roma et sted. Rakk ikke se hvor det var. Men det så ut som en fin strand, og jeg mener de skrev at de hadde tatt toget dit. Er Roma litt som Athen, at det er fine strender utenfor byen? Hva heter det der? Anonymkode: 46c5b...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Del Skrevet 8. juni 2024 Er en by som heter Ostia iallefall, fin strand og enkelt å komme seg inn til Roma. Anonymkode: d35d5...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har aldri vært i Roma så er ikke kjent, men mener jeg så på instagram her en dag noen som var på badeferie i/ved Roma et sted. Rakk ikke se hvor det var. Men det så ut som en fin strand, og jeg mener de skrev at de hadde tatt toget dit. Er Roma litt som Athen, at det er fine strender utenfor byen? Hva heter det der? Anonymkode: 46c5b...32b jeg og ei venninne var i roma 2018 og på stranden hver dag, tok tog en time unna Anonymkode: 28699...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 8. juni 2024 #4 Del Skrevet 8. juni 2024 Terracina (?) ligger vel en times tid unna, og så har man santa Marinella (eller noe sånt) like ved også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg har vært i Ostia. Tok tog ut fra Roma. Anonymkode: 50418...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 8. juni 2024 #6 Del Skrevet 8. juni 2024 Fjugur skrev (11 minutter siden): Terracina (?) ligger vel en times tid unna, og så har man santa Marinella (eller noe sånt) like ved også Og Tarquinia… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #7 Del Skrevet 10. juni 2024 Hva kostet toget Roma-Ostia? Skal til Lido di Ostia i sommer, men har tenkt oss på noen dagsturer inn til Roma. Vanskelig å finne fram? Anonymkode: bdc7a...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #8 Del Skrevet 10. juni 2024 Har en venninne som dro til Ostia mange ganger da vi var barn på 80-tallet, så de trivdes der i hvert fall den gangen. Anonymkode: 3cbcc...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #9 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva kostet toget Roma-Ostia? Skal til Lido di Ostia i sommer, men har tenkt oss på noen dagsturer inn til Roma. Vanskelig å finne fram? Anonymkode: bdc7a...088 Prisene kommer frem om du søker etter billetter på trenitalia.it Anonymkode: 7bc09...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #10 Del Skrevet 10. juni 2024 Ostia er flott. Vær oppmerksom på temperaturforskjellen midt på sommeren. I Ostia er det kystbris, i Roma er det absurd varmt. Hilsen tidligere Romaboer. Anonymkode: 8bf52...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå