AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Jeg er en mann på 42 som har truffet en dame, vi møttes forrige helg for første gang, jeg var på forhånd tydelig på at jeg ikke ønsker sex om følelsene ikke er der (ennå) da vi møttes, overnattet hun og hun ville ha sex, jeg var ikke klar pga manglende følelser og sa nei. Er jeg et rødt flagg når jeg sier nei? Jeg er veldig normal som person men orker ikke sex med noen jeg ikke føler annet enn vennskap for. Er dette normal væremåte? Jeg har ingen diagnoser eller noe, sleit med å stå imot, man stod imot. Angrer ikke på dette, følte lettelse. Hun overnattet hele helgen og alt hun fikk var armkrok og klemmer. Er dette normalt? Anonymkode: de111...f44
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Det er normalt, hvis du spør mann til mann. Menn er veldig forskjellige. Noen knuller alt med puls og driter i følelser, noen må ha følelser, noen er demiseksuelle osv. Men det er en stereotyp oppfatning blant mange kvinner at menn skal ha ståpikk og gi dem sex når de ber om det, og det er lite forståelse for noe amnet. Anonymkode: 38689...8aa 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 Dette er individuelt. Personlig tror jeg, men nå er det flere tiår siden jeg datet, at hvis jeg er så interessert at jeg kysser henne og ligger i armkrok, da er hun allerede innenfor min intimsone og jeg også er klar for sex. For meg er kyssing allerede veldig intimt og noe jeg definitivt ikke gjør med hvem som helst. Anonymkode: 4a2ce...811 4
remix2020 Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg er en mann på 42 som har truffet en dame, vi møttes forrige helg for første gang, jeg var på forhånd tydelig på at jeg ikke ønsker sex om følelsene ikke er der (ennå) da vi møttes, overnattet hun og hun ville ha sex, jeg var ikke klar pga manglende følelser og sa nei. Er jeg et rødt flagg når jeg sier nei? Jeg er veldig normal som person men orker ikke sex med noen jeg ikke føler annet enn vennskap for. Er dette normal væremåte? Jeg har ingen diagnoser eller noe, sleit med å stå imot, man stod imot. Angrer ikke på dette, følte lettelse. Hun overnattet hele helgen og alt hun fikk var armkrok og klemmer. Er dette normalt? Anonymkode: de111...f44 Jeg tenker at det viser at du er en god mann med gode verdier og grenser. 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 Du er helt normal 😊 Kjempe bra at du fulgte behovene dine og ikke gjorde noe du ikke hadde lyst til. Anonymkode: 41747...a2a 3 2
Rosa Gnom Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 Det er helt normalt. Jeg er også slik. Jeg har ikke sex om det ikke er følelser der. Er selv mann. 3 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er individuelt. Personlig tror jeg, men nå er det flere tiår siden jeg datet, at hvis jeg er så interessert at jeg kysser henne og ligger i armkrok, da er hun allerede innenfor min intimsone og jeg også er klar for sex. For meg er kyssing allerede veldig intimt og noe jeg definitivt ikke gjør med hvem som helst. Anonymkode: 4a2ce...811 Jeg er som ts, og klarer de første intim stegene, eller bruker dem på å finne ut hva jeg føler. Men må være litt spent da, for å kysse, ellers er det nei. Anonymkode: 41747...a2a 1
Miss91 Skrevet 8. juni 2024 #8 Skrevet 8. juni 2024 Jeg har ikke sex uten følelser, syns det er helt innafor 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Skrevet 8. juni 2024 Takk, det betyr mye å høre at man gjorde en riktig vurdering. Har snakket med henne en stund så dette var første møte, hadde ikke helt trua på følelser med henne, hyggelig dame, men måtte møte henne for å se, noen ganger tar det tid å få følelser, men etter noen mnd burde det være noe, og det er det ikke, og om følelsene ikke er der da, tviler jeg på at de kommer så jeg tror nok at jeg må lete videre. Hadde følt anger om jeg hadde gjennomført dette, for en god følelse, selv om det var veldig lenge siden forrige gang. Anonymkode: de111...f44 2
Egutt Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 Jeg er som deg TS. Har prøvd å ha sex uten følelser, og det gir ingen god følelse for meg, så avstår om ikke følelsene er der. Det er en mye bedre følelse å gjøre det som er riktig for deg, enn å gjøre som du ikke vil bare for å please andre 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå