AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Vet det er individuelt, men hva skal til for at dere tenner? Jeg har til nå vært med menn som tenner raskt, tror jeg. Altså av en klem, sitte inntil i sofaen, av at jeg kler av meg (uten kontakt), hvis vi dusjer sammen (før man tar på hverandre), ved slikking etc. Han jeg er nå, tenner ikke om jeg går naken forbi eller om vi dusjer sammen (og såper hverandre inn, inkl at jeg såper inn pikken hans). Må ofte kysse lenge og berøre pikken for å få den til å stå. Hvis han slikker meg, så mister han ereksjonen. Er dette innafor normalen, og jeg godt vant fra før? Eller over i det mer unormale? Anonymkode: 874c8...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medelsvensson Skrevet 8. juni 2024 #2 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg hadde blitt steinkåt dersom en dame hadde gjort mot meg alt du beskriver. Spesielt blir jeg steinkåt av å slikke dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Del Skrevet 8. juni 2024 Seksuell opphisselse kan variere mye fra person til person, og det som tenner én person trenger ikke å ha samme effekt på en annen. Anonymkode: 177c8...044 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #4 Del Skrevet 8. juni 2024 Om han mister ereksjonen av å slikke deg, så liker han det kanskje ikke? Tror ikke jeg har opplevd det før. Mannen (vi har vært sammen lenge) får stå av å ta på meg, men ikke av klem osv 🤣 Anonymkode: c1f29...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. juni 2024 #5 Del Skrevet 8. juni 2024 (endret) Menn har ulike tenningsmønstre, og ofte kan dette svinge veldig individuelt også. Hvor komfortabelhet, tillit, prestasjonsangst og nervøsitet spiller inn opp mot deg, samt utenforliggende faktorer som dagsform, helse, stress, belastning og psykiske forstyrrelser bidrar i pakken. Hvis han av og til mister ereksjonen under sex også så er han nok preget mer av prestasjonsangst enn normalen. Det er ikke slik at menn er noen vandrende ståkuker, så at du går naken er ofte ikke nok. Og så kan det være greit å vite at en ståkuk er ikke synonymt med kåthet i enkelte tilfeller. F.eks ved klem. Det er vel en slags falsk flagging Det er faktisk forskjell på ereksjon og kåthet. For øvrig er det innimellom slik at man kan miste ereksjonen av å bedrive oralsex eller onanering på henne. For fokuset flyttes over på å gjøre det best mulig for henne, hvor ting dras litt ut i tid. Det skal dog ofte lite til for at ereksjonen tennes igjen. Det trenger ikke bety at han ikke liker eller er ukomfortabel med å slikke deg, men det kan det også. At han ikke har ereksjon når han dusjer med deg der du såper han inn, ja nei, dèt kan jeg ikke forsvare Mitt råd er, by på deg selv og gi det tid. Kanskje det "løsner" mer etterhvert! Endret 8. juni 2024 av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Del Skrevet 8. juni 2024 Bombasi skrev (30 minutter siden): Menn har ulike tenningsmønstre, og ofte kan dette svinge veldig individuelt også. Hvor komfortabelhet, tillit, prestasjonsangst og nervøsitet spiller inn opp mot deg, samt utenforliggende faktorer som dagsform, helse, stress, belastning og psykiske forstyrrelser bidrar i pakken. Hvis han av og til mister ereksjonen under sex også så er han nok preget mer av prestasjonsangst enn normalen. Det er ikke slik at menn er noen vandrende ståkuker, så at du går naken er ofte ikke nok. Og så kan det være greit å vite at en ståkuk er ikke synonymt med kåthet i enkelte tilfeller. F.eks ved klem. Det er vel en slags falsk flagging Det er faktisk forskjell på ereksjon og kåthet. For øvrig er det innimellom slik at man kan miste ereksjonen av å bedrive oralsex eller onanering på henne. For fokuset flyttes over på å gjøre det best mulig for henne, hvor ting dras litt ut i tid. Det skal dog ofte lite til for at ereksjonen tennes igjen. Det trenger ikke bety at han ikke liker eller er ukomfortabel med å slikke deg, men det kan det også. At han ikke har ereksjon når han dusjer med deg der du såper han inn, ja nei, dèt kan jeg ikke forsvare Mitt råd er, by på deg selv og gi det tid. Kanskje det "løsner" mer etterhvert! Takk for langt og flott svar! ☺️ Det var veldig nyttig! Jeg byr mye på meg selv og skal altså fortsette med det! Gir ikke opp så fort 😉 Som nevnt i HI, så er jeg kanskje godt vant fra før med at det skal veldig lite til før menn har tent.. Så må kanskje akseptere en viss forskjell. Anonymkode: 874c8...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Del Skrevet 8. juni 2024 Mannen min er 38 og vi har vært sammen i ca 15 år. Han tenner fortsatt veldig lett. Han ville definitivt blitt hard av alle tingene du beskriver. Ofte blir han hard bare jeg hinter til noe seksuelt, uten å berøre han. Men folk er for da, det er litt synd på menn som har den forventningen om at de skal være kåte hele tiden. Anonymkode: bf8fd...190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Vet det er individuelt, men hva skal til for at dere tenner? Jeg har til nå vært med menn som tenner raskt, tror jeg. Altså av en klem, sitte inntil i sofaen, av at jeg kler av meg (uten kontakt), hvis vi dusjer sammen (før man tar på hverandre), ved slikking etc. Han jeg er nå, tenner ikke om jeg går naken forbi eller om vi dusjer sammen (og såper hverandre inn, inkl at jeg såper inn pikken hans). Må ofte kysse lenge og berøre pikken for å få den til å stå. Hvis han slikker meg, så mister han ereksjonen. Er dette innafor normalen, og jeg godt vant fra før? Eller over i det mer unormale? Anonymkode: 874c8...0cc Her er vi veldig vant til å dusje sammen og går ofte nakne. Du må finne hans tenningsmønster, ikke sammenligne med andres. Anonymkode: a4483...b2e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. juni 2024 #9 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for langt og flott svar! ☺️ Det var veldig nyttig! Jeg byr mye på meg selv og skal altså fortsette med det! Gir ikke opp så fort 😉 Som nevnt i HI, så er jeg kanskje godt vant fra før med at det skal veldig lite til før menn har tent.. Så må kanskje akseptere en viss forskjell. Anonymkode: 874c8...0cc Bare hyggelig "Akseptere en viss forskjell". Ja, det er bra, men merk at forskjellen kanskje bare er forbigående og midlertidig. Tenningsmønstre påvirkes av mange faktorer, særlig i starten, så mulig han "utvikler" seg i tospann med deg etterhvert. Er dere ferske sammen, der han har litt prestasjonsangst og nervøsitet, betyr i det minste at han har riktige følelser for deg. Når dette løsner, så løsner det skikkelig også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet 8. juni 2024 #10 Del Skrevet 8. juni 2024 Spør hva som tenner ham! Det er det enkleste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #11 Del Skrevet 8. juni 2024 Hadde jeg hatt samme mann som TS har så hadde jeg tolket mannens signaler som at han var lei av meg og ferdig med forholdet . Det får jo være måte på hvor avskrudd han er på all stimulansen du gir han Anonymkode: b1aeb...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. juni 2024 #12 Del Skrevet 8. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde jeg hatt samme mann som TS har så hadde jeg tolket mannens signaler som at han var lei av meg og ferdig med forholdet . Det får jo være måte på hvor avskrudd han er på all stimulansen du gir han Anonymkode: b1aeb...7f2 Det får være måte på å overtenke og overkomplisere på vegne av andre. Rart at man ikke forstår at menn er ulike, akkurat slik kvinner også er. Ironisk nok kan "mannens signaler" her bety det stikk motsatte: at han faktisk ønsker så mye med henne at han ikke presterer. Endret 8. juni 2024 av Bombasi 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #13 Del Skrevet 8. juni 2024 Bombasi skrev (29 minutter siden): Bare hyggelig "Akseptere en viss forskjell". Ja, det er bra, men merk at forskjellen kanskje bare er forbigående og midlertidig. Tenningsmønstre påvirkes av mange faktorer, særlig i starten, så mulig han "utvikler" seg i tospann med deg etterhvert. Er dere ferske sammen, der han har litt prestasjonsangst og nervøsitet, betyr i det minste at han har riktige følelser for deg. Når dette løsner, så løsner det skikkelig også. Vi er ganske ferske sammen ja ☺️ og jeg mer erfaring enn han, så kan godt hende det er litt nerver involvert! Anonymkode: 874c8...0cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #14 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hadde jeg hatt samme mann som TS har så hadde jeg tolket mannens signaler som at han var lei av meg og ferdig med forholdet . Det får jo være måte på hvor avskrudd han er på all stimulansen du gir han Anonymkode: b1aeb...7f2 Lei? Akkurat begynt… Anonymkode: 874c8...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. juni 2024 #15 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er ganske ferske sammen ja ☺️ og jeg mer erfaring enn han, så kan godt hende det er litt nerver involvert! Anonymkode: 874c8...0cc Se der, ja. Da er det "garantert" nerver involvert. Herifra og videre er potensialet skyhøyt Du vil nok merke forskjell når han blir varm i trøya. Eller uten trøye, for den saks skyld Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #16 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hadde jeg hatt samme mann som TS har så hadde jeg tolket mannens signaler som at han var lei av meg og ferdig med forholdet . Det får jo være måte på hvor avskrudd han er på all stimulansen du gir han Anonymkode: b1aeb...7f2 Eller så er det en annen form for stimulans som driver ham..? Anonymkode: a4483...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 8. juni 2024 #17 Del Skrevet 8. juni 2024 (endret) Ingenting. En klem kan være nok. Blir veldig fort tent. Noen ganger er ett blikk også nok. Like bra / ille nå som jeg da jeg var i tenårene. Trodde at det skulle gi seg litt med alderen,men nei. Det gjorde det ikke. Endret 8. juni 2024 av Rosa Gnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #18 Del Skrevet 8. juni 2024 Mannen min er sånn. Var uvant i starten, og kan av og til være litt brysomt at det kreves mer, og ikke alltid jeg føler meg like attraktiv. Men samtidig deilig nå med med to barn i hus med en som ikke ser en hver situasjon som tennende og ønsker mer. Har vært i noen forhold tidligere hvor jeg har følt meg nærmest overseksualisert, så ting har sine fordeler og ulemper. Anonymkode: 3c2c5...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #19 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har til nå vært med menn som tenner raskt, tror jeg. Altså av en klem, sitte inntil i sofaen, av at jeg kler av meg (uten kontakt), Anonymkode: 874c8...0cc Dette er absolutt ikke ting jeg blir kåt av. Skal en del mer til. Da jeg var 16-20 så kunne jeg bli kåt av å bla i en ellos-katalog. Slik er det ikke nødvendigvis 20 år etterpå. Anonymkode: b9635...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #20 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Om han mister ereksjonen av å slikke deg, så liker han det kanskje ikke? Tror ikke jeg har opplevd det før. Anonymkode: c1f29...2ab Jeg eeeeelsker å utføre oralsex. Men jeg får ikke ereksjon av det. Anonymkode: b9635...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå