Gå til innhold

Velge ungdomsskole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

vi bor midt imellom 2 ungdomsskoler, og jeg vet at det viktigste for datteren min er å komme med venner. Men de fleste foreldre er litt usikre på hvilken de syns er best. 

skole 1: skal pusses opp så blir buss til midlertidlig skole i 2 år og siste året på ny skole.

skole 2: pusses opp etter hun er ferdig, så slipper bussing, men får heller ikke da oppleve ny skole.

hvilken ville dere valgt? 

Anonymkode: db622...bc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville så langt det lar seg gjøre unngått midlertidig skole.. det er bare styr og stress.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde latt datter velge 

Anonymkode: d79f3...792

Skrevet

Hva annet har disse skolene å tilby av kvalitet på lærere, miljø, ledelse, språkfag, og evt andre valgfag? Vil det bli mer begrensinger på en midlertidig skole, eller også motsatt; vil det på en skole som trenger oppussing ikke være så mye plass og generelt fasiliteter for en del fag? 

Midlertidig skole er ofte ikke så bra, men jeg har også hatt ett år i et klasserom som egentlig var tiltenkt et fag i skolen fordi skolen var full og de måtte bygge ut. Det betydde at det ikke var tilgang på dette rommet for andre klasser, og skolen hadde mindre muligheter for bedre undervisning i dette faget. 

Jeg hadde vurdert litt flere kriterier her, inkludert det med venner også selvsagt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...