Gå til innhold

Ingen menn som jeg vil ha vil ha meg (litt langt).

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en forholdsperson, og har vært i en del lange forhold også. Nå er jeg singel; og på utkikk etter noe langsiktig. Vært singel i 2 år snart. Har vært på datingapper (tinder og hinge) og mer enn halvparten av mennene jeg har matchet har ikke matchet tilbake. Og halvparten av de jeg har skrevet til har ikke svart meg en gang.  

Har fått et par dates gjennom tinder av de som har matchet med meg, men de opplever jeg som ekstremt desperate - og ikke noe jeg kan bygge på. Han ene er 26 år og bor fremdeles hos sine foreldre uten jobb og inntekt, og han andre var utvekslingsstudent som tilsynelatende var veldig søt. Men det ble så mye. Fikk en melding av han på 1300 ord, og fikk en like lang melding av han etter første date. Det var jo selvsagt søtt at han tok seg tid til det, men for hver gang jeg møtte han så hadde han en ny alder. Han sa at han var 26,30 og 34 de gangene jeg spurte. Litt red flag å lyve om alder og.. og han andre som jeg har datet litt er veldig god og snill men vi er ikke en match. Vi har lite til felles, og til tross for ÉN date sier han at han elsker meg, og at han er villig til å vente på meg osv. Det er greit at de er hyggelige men føler på en måte at de kun er desperate.. 

Mens de mennene jeg faktisk er interessert i, ikke ønsker noe langsiktig eller noe med meg. Nå har jeg skrevet til en mann på Instagram som jeg synes er både kjekk og litt «kul», fikk svar, men han ønsker ikke noe annet enn en kaffe. Sånn har det vært med flere personer. Han andre har kommet over for sex to ganger men ikke fullført en eneste gang av dem. Den andre gangen prøvde han ikke en gang. 

Jeg lurer på om jeg gjør noe galt eller hvorfor de mennene jeg foretrekker ikke ønsker meg tilbake? Jeg kjenner ingen som blir så blankt avvist som det jeg blir. Selvtilliten min er langt nede om dagen, og jeg føler meg ikke noe pen i det hele tatt. Jeg spør vennene mine om hvordan de mennene ser ut, og ingen av de synes overhodet at de mennene jeg dater er kjekke. Hverken de som har avvist meg eller de som skriver til meg. Hvordan har det seg at ingen av de jeg liker vil ha meg tilbake? Venninnen min får de kjekkeste mennene jeg har sett, og de som hun ikke ønsker, snakker ikke til henne en gang. Jeg føler det er noe galt jeg gjør… 

Er 21 år og fortsatt veldig ung.. kvinner på min alder er etterspurte, men jeg føler meg ikke det i det hele tatt..

Anonymkode: 74fe4...234

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv så er jeg laaangt ut i 50 årene og har nå vært gift i overkant av 30 år. På din alder så var jeg nok i samme situasjon som deg. Jeg møtte endel menn men det ble liksom ikke noe av noe. Jeg var nok ensom og lengtet etter ekte kjærlighet. Traff min kommende mann da jeg var 25. Tror vi var likesinnede og interesserte i å binde oss. Vi var nok ensomme begge to før vi traff hverandre. Så det jeg vil frem til er vel at det kan skje til slutt at man finner kjærligheten. Det skjer vel kanskje til forskjellige tider for forskjellige mennesker. Prøv ikke å "tvinge noe frem" men ha et avslappet forhold til ditt "mål" - Treff mennesker uten å forvente et spesielt "utfall" av noe! Lykke til!

Anonymkode: 29293...fe4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg hatt det hele livet og. Er nå 42 men har aldri opplevd at en mann vil noe seriøst med meg, så jeg har gitt opp. Da jeg var 21 ble jeg bare oversett av menn. Så jeg skjønner ikke alle de som påstår at man kan velge og vrake menn når man er ung. 

Det er mye rart på Tinder og alle disse appene. Ville forsøkt å være med på sosiale ting og se om det er noe bedre. Skal du noe gøy i sommer ts? F.eks festival/konsert eller noe annet. Folk er jo litt mer sosiale på sommeren. 

Anonymkode: d2427...e6f

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en forholdsperson, og har vært i en del lange forhold også. Nå er jeg singel; og på utkikk etter noe langsiktig. Vært singel i 2 år snart. Har vært på datingapper (tinder og hinge) og mer enn halvparten av mennene jeg har matchet har ikke matchet tilbake. Og halvparten av de jeg har skrevet til har ikke svart meg en gang.  

Har fått et par dates gjennom tinder av de som har matchet med meg, men de opplever jeg som ekstremt desperate - og ikke noe jeg kan bygge på. Han ene er 26 år og bor fremdeles hos sine foreldre uten jobb og inntekt, og han andre var utvekslingsstudent som tilsynelatende var veldig søt. Men det ble så mye. Fikk en melding av han på 1300 ord, og fikk en like lang melding av han etter første date. Det var jo selvsagt søtt at han tok seg tid til det, men for hver gang jeg møtte han så hadde han en ny alder. Han sa at han var 26,30 og 34 de gangene jeg spurte. Litt red flag å lyve om alder og.. og han andre som jeg har datet litt er veldig god og snill men vi er ikke en match. Vi har lite til felles, og til tross for ÉN date sier han at han elsker meg, og at han er villig til å vente på meg osv. Det er greit at de er hyggelige men føler på en måte at de kun er desperate.. 

Mens de mennene jeg faktisk er interessert i, ikke ønsker noe langsiktig eller noe med meg. Nå har jeg skrevet til en mann på Instagram som jeg synes er både kjekk og litt «kul», fikk svar, men han ønsker ikke noe annet enn en kaffe. Sånn har det vært med flere personer. Han andre har kommet over for sex to ganger men ikke fullført en eneste gang av dem. Den andre gangen prøvde han ikke en gang. 

Jeg lurer på om jeg gjør noe galt eller hvorfor de mennene jeg foretrekker ikke ønsker meg tilbake? Jeg kjenner ingen som blir så blankt avvist som det jeg blir. Selvtilliten min er langt nede om dagen, og jeg føler meg ikke noe pen i det hele tatt. Jeg spør vennene mine om hvordan de mennene ser ut, og ingen av de synes overhodet at de mennene jeg dater er kjekke. Hverken de som har avvist meg eller de som skriver til meg. Hvordan har det seg at ingen av de jeg liker vil ha meg tilbake? Venninnen min får de kjekkeste mennene jeg har sett, og de som hun ikke ønsker, snakker ikke til henne en gang. Jeg føler det er noe galt jeg gjør… 

Er 21 år og fortsatt veldig ung.. kvinner på min alder er etterspurte, men jeg føler meg ikke det i det hele tatt..

Må du slutte å tenke ned deg selv bare for tull..

Saken er bare at du ikke har møtt din mann ennå, når du gjør det smeller det så fortsett å let du.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Senk standarden på utseende.

Anonymkode: 5f451...c30

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Jeg sier som jeg sier til menn som klager på at kvinner ikke vil ha dem.

Det er ingen menneskerett og være i forhold.

Endret av Odhrán Ó Máille
  • Liker 3
Skrevet

Jeg lurer på om jeg gjør noe galt eller hvorfor de mennene jeg foretrekker ikke ønsker meg tilbake?

Du sikter over din liga. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en forholdsperson, og har vært i en del lange forhold også.

Er 21 år og fortsatt veldig ung

Hva er langt forhold for deg? 6 mnd??

Anonymkode: efccf...391

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du ha vært i en del lange forhold når du bare er 21år?

hva legger du egentlig i en lang relasjon ?

Anonymkode: 2bcd6...165

• Liker 9
Skrevet (endret)

Du er veldig ung og har hele livet foran deg. Ikke snakk ned deg selv eller mist selvtillit av å ikke lykkes nå. Reis deg opp, senk skuldrene og se framover. Javel, om du ikke lykkes på 2,3 eller 5 år, hva så? Finner du den livslange kjærligheten om 5 år så vil det være verdt å vente på. Det ordner seg! Men du må være litt mer tålmodig, og velg matcher og dates med omhu. Det er mye rusk der ute. Selv blant de som avviser deg, og som du lar deg bryte ned av - der du egentlig skal være megaglad for at du slapp unna.

Endret av Bombasi
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene, jeg føler det samme om kvinner, jeg er m 46 som har livet på stell, fast jobb, normalt utseende, barn 50 prosent, er ikke så høy, 172cm, ikke overvektig, har fornuftige interesser og er alltid hyggelig med de jeg skriver, snakker med eller eventuelt møter.. Men de vil ofte ikke mere, de er usikre osv selv om alt stemmer, humor, kjemi, generelt gode samtaler...utseendemessig ganske like. Men nei, kvinner sier det er vanskelig å møte ordentlige menn på disse sidene, det går vel mest på utseende, ikke vet jeg. Det er ganske trist men livet går videre. Du er bare 21 år og dubhsr god tid. Håper du finner en som behandler deg bra og som med tid vil elske deg 😊

Anonymkode: f3284...7cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv så er jeg laaangt ut i 50 årene og har nå vært gift i overkant av 30 år. På din alder så var jeg nok i samme situasjon som deg. Jeg møtte endel menn men det ble liksom ikke noe av noe. Jeg var nok ensom og lengtet etter ekte kjærlighet. Traff min kommende mann da jeg var 25. Tror vi var likesinnede og interesserte i å binde oss. Vi var nok ensomme begge to før vi traff hverandre. Så det jeg vil frem til er vel at det kan skje til slutt at man finner kjærligheten. Det skjer vel kanskje til forskjellige tider for forskjellige mennesker. Prøv ikke å "tvinge noe frem" men ha et avslappet forhold til ditt "mål" - Treff mennesker uten å forvente et spesielt "utfall" av noe! Lykke til!

Anonymkode: 29293...fe4

Det er så betryggende å høre. Tusen takk. Glad for å høre at det ikke er krise å leite mans man er 20. Er bare så veldig sårt når det skjer gang på gang. Men jaja❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva er langt forhold for deg? 6 mnd??

Mitt første og lengste forhold var fra da jeg var 15-19. Ble 16 samme år og var sammen med en på min alder. En uke etter bruddet holdt jeg på med en mann som det ble aldri ble noe av med i 9 mnd (det var uforpliktet så jeg var singel) - fordi han ikke ville ha noe forpliktelser.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mitt første og lengste forhold var fra da jeg var 15-19. Ble 16 samme år og var sammen med en på min alder. En uke etter bruddet holdt jeg på med en mann som det ble aldri ble noe av med i 9 mnd (det var uforpliktet så jeg var singel) - fordi han ikke ville ha noe forpliktelser.. 

Et langt forhold i tenårene altså. Ikke flere.

Anbefaler deg å kvitte deg med disse appene. Det er mye bedre å treffe noen i rl. Via jobb, skole og venner er typiske møtepunkter. Fokuser heller på andre ting enn å finne et forhold.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Gjest Angry Man
Skrevet

Du er jo bare barnet. Hjernen din er ikke engang ferdig utviklet. ;)

Du har hele livet foran deg. Ikke stress. Det er ingen her som kan svare på hvorfor ting ikke går din vei akkorat nå. Sikter du for høyt? Har du simpelthen uflaks? 

Skrevet

21 år er sååå ungt. Ikke stress. Du bør fokusere på deg selv og etablere deg mest mulig alene først. Lev livet og ha det gøy.  Det kan være at du virker desperat at mange mister interessen. Ikke stress med det, unge dame🩷

AnonymBruker
Skrevet
Traktor skrev (På 8.6.2024 den 21.04):

Du sikter over din liga. 

Hvorfor skriver du det, leste du ikke hva hun skrev? Ingen av venninnene hennes syntes de mennene hun datet var særlig kjekke. Sannsynligvis er de helt vanlige menn. 

Anonymkode: 55db9...850

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor skriver du det, leste du ikke hva hun skrev? Ingen av venninnene hennes syntes de mennene hun datet var særlig kjekke. Sannsynligvis er de helt vanlige menn. 

Er ikke det typiske svar fra kg menn da? Kvinner sikter alltid for høyt,  mens menn alltid går nedover. På den måten kan de leve i fantasien om at de er så mye bedre enn de egentlig er. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til kaffe, mener de at de vil ta en kaffe med deg? For betyr ikke det date for mange, eller mener du at det ikke utviklet seg etter den kaffen? Det er vanskelig å avgjøre om du liker noen gjennom nettet, så at de vil bli kjennt for å teste kjemien, betyr jo interesse i den graden det er fornuftig.

Det tar tid og flaks å møte riktig person, betyr ikke at det er noe galt med deg. Ikke mist håpet og vær snill mot degselv 😊

Anonymkode: f7239...818

• Nyttig 1
Skrevet

For venninner er alltid habile når det gjelder slikt...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...