Gå til innhold

Boikotter du BliVakker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er galt med Vita og kicks?

Anonymkode: 80514...bee

Ingenting? Jeg nevner bare de butikkene jeg heller foretrekker, som har produkter jeg liker. Lyko har det aller meste og er superkjappe. Kiko Milano også. 

Anonymkode: 590cf...23b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingenting? Jeg nevner bare de butikkene jeg heller foretrekker, som har produkter jeg liker. Lyko har det aller meste og er superkjappe. Kiko Milano også. 

Leste feil

Anonymkode: 80514...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vurdert å lage et "opprør" i ViaTrumf for at de har bli vakker i sitt bonusprogram.

Det er en syk syk mann som drifter denne bedriften.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
tånegla skrev (31 minutter siden):

Jeg har faktisk vurdert å lage et "opprør" i ViaTrumf for at de har bli vakker i sitt bonusprogram.

Det er en syk syk mann som drifter denne bedriften.

Gjør det! Jeg støtter deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg boikotter BliVakker fordi de ofte har falske produkter 

Anonymkode: d1d30...924

DETTE har jeg også erfart! Kjøpte der en gang før jeg ble klar over hvor pengene mine gikk, så det er TO gode grunner til å unngå både ham og bedriftene.

Anonymkode: fe046...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge jeg er fornøyd med produktene og de er billige der , så kjøper jeg. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt blitt veldig streng på de få produktene jeg kjøper. En er testing på dyr, andre er hvilken glitter brukes...barn dør og misbrukes i gruver, kjemiske stoffer som framkaller allergi og stenger porene. Og sannheten, man ser ofte bedre ut uten for mye sminke. Synnes trenden av ring lys og feilfri sminke. Slår veldig feil ut i naturlig lys og man ser lagene av grufulle mengder som ligger klumpet i smile rynker og fjeshårene strutter ut som stive skitne stubber. Man blir stirrende på sorte unaturlige øyenvipper så lange at man ikke ser de vakre øynene. Men nei, handler ikke hos bli vakker. Viste ikke om personen som eier, men enda en grunn til å ikke handle der. Ta å sjekk produktene opp mot sider som går industrien i sømmene. Eller google: dark side of cosmetics. Kanskje du slutter å tro man kan kjøpe lykke/skjønnhet i en boks kjemikalier. I det minste få mer kunnskap om hva man klesser i tryne for dyre hundre lapper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler ikke på Blivakker, men gjorde det før jeg visste hvilken drittsekk eieren er. Handler sminke og hudpleie på Lyko, Kicks, Bangerhead, Skincity, Fredrik & Louisa, Vita og Beautybay. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare bedriftsnavnet får meg til å holde avstand... Grøss!

Anonymkode: 57ee9...f5c

Helt enig, det bedriftsnavnet er blodharry. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg boikotter BliVakker fordi de ofte har falske produkter 

Anonymkode: d1d30...924

Oi, har de? Ikke bra i det hele tatt, men det forundrer meg ikke med han der. Hvilke merker har du fått falske produkter fra? Er ikke lov å selge falske produkter i Norge, så det kan du anmelde om du har bevis.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...