AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Dere er klar over at eieren er en mobber, og har et elendig kvinnesyn? Inntektene fra BliVakker går til bekjempelse av abort blant annet. Nå skal de åpne butikk i Oslo også, de skal ikke få en krone av meg. Oppfordrer til boikott av mangemillionær (dagbladet.no) Mangemillionær: - Jeg var en mobber (nettavisen.no) Han innrømmer selv at han lo av folk som hadde det vondt. Han har også mobbet folk i voksen alder, typisk sosiopatisk trekk. Dette er ikke rykter, han innrømmer jo alt og at han fikk stor glede av mobbingen. Hvorfor vil folk støtte en sånn fæl mann? Jeg holder meg til Lyko, Vita og Kicks. Også handler jeg en del når jeg er i utlandet på Kiko Milano/Sephora og sånn. Anonymkode: 590cf...23b 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 16.56): Dere er klar over at eieren er en mobber, og har et elendig kvinnesyn? Inntektene fra BliVakker går til bekjempelse av abort blant annet. Nå skal de åpne butikk i Oslo også, de skal ikke få en krone av meg. Oppfordrer til boikott av mangemillionær (dagbladet.no) Mangemillionær: - Jeg var en mobber (nettavisen.no) Han innrømmer selv at han lo av folk som hadde det vondt. Han har også mobbet folk i voksen alder, typisk sosiopatisk trekk. Dette er ikke rykter, han innrømmer jo alt og at han fikk stor glede av mobbingen. Hvorfor vil folk støtte en sånn fæl mann? Jeg holder meg til Lyko, Vita og Kicks. Også handler jeg en del når jeg er i utlandet på Kiko Milano/Sephora og sånn. Anonymkode: 590cf...23b Ekspander Bare bedriftsnavnet får meg til å holde avstand... Grøss! Anonymkode: 57ee9...f5c 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 8. juni 2024 #3 Del Skrevet 8. juni 2024 Jepp, har gjort det i mange år. Kjøpte mye der frem til jeg ble 17 og lærte disse tingene som du linker til. Bra vi er flere 💪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #4 Del Skrevet 8. juni 2024 Ja, det gjør jeg. Anonymkode: 66350...3cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. juni 2024 #5 Del Skrevet 8. juni 2024 Aldri handlet der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Del Skrevet 8. juni 2024 Ja, jeg har boikottet dem i årevis av samme grunn som du beskriver Anonymkode: 3826c...44b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Del Skrevet 8. juni 2024 Nei, handler der regelmessig. Kommer ikke til å boikotte. Anonymkode: b7918...718 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg ante ingenting om dette, men kommer til å boikotte fra nå av. Takk for info! Anonymkode: d0753...e5d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg boikotter BliVakker fordi de ofte har falske produkter Anonymkode: d1d30...924 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #10 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 17.01): Nei, handler der regelmessig. Kommer ikke til å boikotte. Anonymkode: b7918...718 Ekspander Hvordan kan du støtte en sånn drittsekk? Hvorfor ikke handle et annet sted? Anonymkode: d0753...e5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #11 Del Skrevet 8. juni 2024 Tja, med tanke på hvor mange sjefer det er som er psykopater så spørs det hvor mye vi må boikotte. Nei, jeg handler ofte på blivakker.no Anonymkode: f07b0...cd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #12 Del Skrevet 8. juni 2024 Dette visste jeg ikke! Har handlet en del fra BliVakker, da de har billigere produkter der enn mange andre steder, men fra nå skal jeg boikotte! Anonymkode: c4e19...aaa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #13 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 17.02): Hvordan kan du støtte en sånn drittsekk? Hvorfor ikke handle et annet sted? Anonymkode: d0753...e5d Ekspander For de er raske å sende, og har produktene jeg trenger tilgjengelig hele tiden. Boikott så mye dere vil, men la andre få ta egne valg. Anonymkode: b7918...718 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #14 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 17.03): Tja, med tanke på hvor mange sjefer det er som er psykopater så spørs det hvor mye vi må boikotte. Nei, jeg handler ofte på blivakker.no Anonymkode: f07b0...cd0 Ekspander Hvor mange sjefer fremstår i all offentlighet som så uspiselig og usympatisk? Handler om viten av hva man ønsker å sponse! Anonymkode: 57ee9...f5c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #15 Del Skrevet 8. juni 2024 Tran09 skrev (På 8.6.2024 den 16.58): Jepp, har gjort det i mange år. Kjøpte mye der frem til jeg ble 17 og lærte disse tingene som du linker til. Bra vi er flere 💪 Ekspander Samme her, jeg handlet litt der da det var ganske nytt og før jeg visste hvordan eieren var. Det er mye dritt sikkert i denne bransjen, men når man nå vet så kan man jo ta et valg om å handle andre steder. Det er stor nok konkurranse på skjønnhetsmarkedet, både pris- og kvalitetsmessig Denne mannen kaller seg også kristen, også har han SÅ elendig moral. Hadde vært noe annet om han stod fram og sa han angret på at han var mobber da han var yngre eller noe sånt, men når han fortsetter i voksen alder så er det noe galt. Anonymkode: 590cf...23b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 8. juni 2024 #16 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg leste nylig en artikkel om hvordan Blivakker startet med butikker. Leverandørene krevde fysiske butikker for å ville levere til nettbutikken. Sjefen selv villa da lage butikk i en campingvogn, så på et så øde sted slik at ingen ville komme dit. Leverandørene gikk ikke med på dette, så til slutt ble han tvunget til å åpne butikk i Kristiansand. Må si jeg lurte på hva slags type dette var, og jeg er ikke videre imponert nå heller. https://www.kk.no/shopping/100-meter-ko-ville-tilstander-1/81511132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #17 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 17.05): For de er raske å sende, og har produktene jeg trenger tilgjengelig hele tiden. Boikott så mye dere vil, men la andre få ta egne valg. Anonymkode: b7918...718 Ekspander Det er Lyko også. Får varene etter en til to dager. Anonymkode: 66350...3cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #18 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 16.56): Dere er klar over at eieren er en mobber, og har et elendig kvinnesyn? Inntektene fra BliVakker går til bekjempelse av abort blant annet. Nå skal de åpne butikk i Oslo også, de skal ikke få en krone av meg. Oppfordrer til boikott av mangemillionær (dagbladet.no) Mangemillionær: - Jeg var en mobber (nettavisen.no) Han innrømmer selv at han lo av folk som hadde det vondt. Han har også mobbet folk i voksen alder, typisk sosiopatisk trekk. Dette er ikke rykter, han innrømmer jo alt og at han fikk stor glede av mobbingen. Hvorfor vil folk støtte en sånn fæl mann? Jeg holder meg til Lyko, Vita og Kicks. Også handler jeg en del når jeg er i utlandet på Kiko Milano/Sephora og sånn. Anonymkode: 590cf...23b Ekspander Hva er galt med Vita og kicks? Anonymkode: 80514...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 8. juni 2024 #19 Del Skrevet 8. juni 2024 Boikotter ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #20 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 17.01): Nei, handler der regelmessig. Kommer ikke til å boikotte. Anonymkode: b7918...718 Ekspander Hva om vi lager en tråd for prismatch av produkter for å droppe bli vakker? Anonymkode: ee51f...d75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå