AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Del Skrevet 8. juni Tror dere de får utlevert bind, sjokolade og Ibux? Og hva med hygiene generelt? Jeg må dusje 2 ganger om dagen når jeg har mensen iafall, og har sjukt vondt. Så på nyhetene at noen av gislene fra Israel har blitt hentet fra Gaza, også begynte jeg å tenke på dette av alle ting. Ja jeg tenker på MYE rart, så det er bra jeg kan være anonym Anonymkode: 13fd0...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Del Skrevet 8. juni Jeg tipper de er heldige om de har tilgang på toalettpapir nok til å stoppe det verste fra å havne i klærne. Og at de stort sett er overlykkelige over å ha fått mensen fordi da er de i det minste ikke gravide med voldtektsmennene. Anonymkode: 7d824...2e2 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Del Skrevet 8. juni Eh… hva tror du??? Dusj? Sjokolade og Ibux?? Anonymkode: 943ee...fdf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eh… hva tror du??? Dusj? Sjokolade og Ibux?? Anonymkode: 943ee...fdf Jeg vet jo ikke det, har aldri blitt kidnappet jeg vel. Tenkte også på at muslimer synes ofte at damer som har mensen er urene og ser for meg at dette kan bli problematisk. De kan vel ikke bare la de blø overalt? Anonymkode: 13fd0...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. juni #5 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet jo ikke det, har aldri blitt kidnappet jeg vel. Tenkte også på at muslimer synes ofte at damer som har mensen er urene og ser for meg at dette kan bli problematisk. De kan vel ikke bare la de blø overalt? Anonymkode: 13fd0...60d De slenger sikkert til de noen filler i beste fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Del Skrevet 8. juni Ingenting spesielt skjer. Kanskje de blir voldtatt mer fordi det er naturlig glid. Anonymkode: 90660...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tipper de er heldige om de har tilgang på toalettpapir nok til å stoppe det verste fra å havne i klærne. Og at de stort sett er overlykkelige over å ha fått mensen fordi da er de i det minste ikke gravide med voldtektsmennene. Anonymkode: 7d824...2e2 Det har ikke blitt rapportert voldtekt? da mener jeg med sanne påstander. artikkelen av the ny times var fake Anonymkode: 5d264...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det har ikke blitt rapportert voldtekt? da mener jeg med sanne påstander. artikkelen av the ny times var fake Anonymkode: 5d264...de8 Mener jeg har lest at det har vært voldtekter, hvertfall 7.oktober. Men så ryktes det om at Hamas stekte babyer i microbølgeovner og, så man skal ta rykter med en klype salt. Anonymkode: 13fd0...60d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tror dere de får utlevert bind, sjokolade og Ibux? Og hva med hygiene generelt? Jeg må dusje 2 ganger om dagen når jeg har mensen iafall, og har sjukt vondt. Så på nyhetene at noen av gislene fra Israel har blitt hentet fra Gaza, også begynte jeg å tenke på dette av alle ting. Ja jeg tenker på MYE rart, så det er bra jeg kan være anonym Anonymkode: 13fd0...60d Er du 14 år? Når man er kidnappet blir man slått, voldtatt og sultet. Mennesker drepes foran dem, og de får ikke lov til å trøste hverandre. At noen av dem har mensen innimellom betyr ingen verdens ting. De blør uansett ut av multiple kroppsåpninger på grunn av brutale seksuelle overgrep. "Den andre fortalte at mange av de løslatte kvinnelige gislene viste symptomer på posttraumatisk stressyndrom, PTSD, og at de kom for å få hjelp for dyp traumatisering, forårsaket av ekstremt alvorlige seksuelle overgrep." https://www.ikaj.no/2023/12/22/israelske-leger-mange-av-de-frigitte-kvinnelige-gislene-har-vaert-utsatt-for-overgrep-i-gaza/ "Pappa ropte nei, nei, nei da han ble skutt og falt om i hjørnet i tilfluktsrommet vårt. Vi ble tvunget ut og måtte tråkke over pappas døde kropp uten å kunne ta et skikkelig farvel, sier 17-åringen." https://www.nrk.no/urix/frigitte-gisler-var-vitne-til-tortur-av-yngre-kvinner-1.16710560 "Kvinnen måtte i respirator for å overleve da hun kom til Israel. – Du kan se på kroppen hennes at hendene hennes hadde vært bundet. Hun har tydelige tegn på at hun ble slept fra sted til sted. Hun hadde tydelige sår på kroppen som ikke ble behandlet da hun var i fangenskap, sier legen til CNN." Altså... Sjokolade og Ibux?? At DU "må" dusje to ganger daglig når du har mensen?? Anonymkode: a6720...53d 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er du 14 år? Når man er kidnappet blir man slått, voldtatt og sultet. Mennesker drepes foran dem, og de får ikke lov til å trøste hverandre. At noen av dem har mensen innimellom betyr ingen verdens ting. De blør uansett ut av multiple kroppsåpninger på grunn av brutale seksuelle overgrep. "Den andre fortalte at mange av de løslatte kvinnelige gislene viste symptomer på posttraumatisk stressyndrom, PTSD, og at de kom for å få hjelp for dyp traumatisering, forårsaket av ekstremt alvorlige seksuelle overgrep." https://www.ikaj.no/2023/12/22/israelske-leger-mange-av-de-frigitte-kvinnelige-gislene-har-vaert-utsatt-for-overgrep-i-gaza/ "Pappa ropte nei, nei, nei da han ble skutt og falt om i hjørnet i tilfluktsrommet vårt. Vi ble tvunget ut og måtte tråkke over pappas døde kropp uten å kunne ta et skikkelig farvel, sier 17-åringen." https://www.nrk.no/urix/frigitte-gisler-var-vitne-til-tortur-av-yngre-kvinner-1.16710560 "Kvinnen måtte i respirator for å overleve da hun kom til Israel. – Du kan se på kroppen hennes at hendene hennes hadde vært bundet. Hun har tydelige tegn på at hun ble slept fra sted til sted. Hun hadde tydelige sår på kroppen som ikke ble behandlet da hun var i fangenskap, sier legen til CNN." Altså... Sjokolade og Ibux?? At DU "må" dusje to ganger daglig når du har mensen?? Anonymkode: a6720...53d Hvorfor svarer du så frekt egentlig? Jeg lufter bare en tanke jeg hadde. Jeg har aldri vært kidnappet, så jeg vet ikke dette. Men de mannfolka som driver med kidnapping må jo være syke i hodet, evt ha en diagnose? Anonymkode: 13fd0...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 8. juni #11 Del Skrevet 8. juni Jeg tenker at de er heldige om de i hele tatt får mensen, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 8. juni #12 Del Skrevet 8. juni (endret) Ts, jeg så nylig et intervju med ei som ble løslatt fra Gaza i november. Tror det var YT(?) Hvertfall, hun fikk utlevert bind av fangevokteren sin, og fikk tilbud om dusj etter noen dager. Hun faket at hun hadde mensen lenger enn normalt, fordi fyren var skikkelig creepy og trusselen om å bli voldtatt hang over henne 24/7. Det er nok litt forskjellig hvordan akkurat de jentene blir behandlet. Folk er folk, der som her. Hun som ble løslatt nå virket å være i god form, tilsynelatende. Endret 8. juni av Bacteria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor svarer du så frekt egentlig? Jeg lufter bare en tanke jeg hadde. Jeg har aldri vært kidnappet, så jeg vet ikke dette. Men de mannfolka som driver med kidnapping må jo være syke i hodet, evt ha en diagnose? Anonymkode: 13fd0...60d Jeg har heller aldri vært kidnappet, men det går faktisk an å lese en nettavis i ny og ne. Anonymkode: a6720...53d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Del Skrevet 8. juni Når har mensen noensinne stoppet en mann fra å voldta? Anonymkode: 0879f...100 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvorfor svarer du så frekt egentlig? Jeg lufter bare en tanke jeg hadde. Jeg har aldri vært kidnappet, så jeg vet ikke dette. Men de mannfolka som driver med kidnapping må jo være syke i hodet, evt ha en diagnose? Anonymkode: 13fd0...60d Selv om du aldri har vært kidnappet (!), så skjønner du vel at det ikke er som å bo på hotell med dusj to ganger om dagen og tilgang til toalettartikler. Innleggene dine er noe av det rareste jeg har lest her inne, noe en syvåring kanskje kunne spurt om. Anonymkode: dc043...be3 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk1 Skrevet 8. juni #16 Del Skrevet 8. juni Jeg tror aldri jeg har hatt så lyst til å svare med både «men kjære deg» og « alvorlig talt!» noen gang… hvordan tror du disse stakkars gislene har det? De blir mishandelet, voldtatt og ser andre henrettet.. De får garantert ikke dusjet ekstra pga mensen nei… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #17 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor svarer du så frekt egentlig? Jeg lufter bare en tanke jeg hadde. Jeg har aldri vært kidnappet, så jeg vet ikke dette. Men de mannfolka som driver med kidnapping må jo være syke i hodet, evt ha en diagnose? Anonymkode: 13fd0...60d Ja, de mannfolka som kidnapper og voldtar er alvorlig syke i hodet, muslimer…. Anonymkode: f89e9...c3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #18 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor svarer du så frekt egentlig? Jeg lufter bare en tanke jeg hadde. Jeg har aldri vært kidnappet, så jeg vet ikke dette. Men de mannfolka som driver med kidnapping må jo være syke i hodet, evt ha en diagnose? Anonymkode: 13fd0...60d Tuller du nå? Om de har en diagnose? De er terrorister… Anonymkode: a8bab...624 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #19 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, de mannfolka som kidnapper og voldtar er alvorlig syke i hodet, muslimer…. Anonymkode: f89e9...c3e Muslimer? Hvor i verden har du det ifra? finnes like mange muslimer, kristne, jøder, hinduer osv. som voldtar og kidnapper. dessverre har du misforstått, religion har ingenting med deres ødelagte tankegang om at de oppnår noe når de skader et menneske både mentalt og fysisk. Anonymkode: 7a131...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #20 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det har ikke blitt rapportert voldtekt? da mener jeg med sanne påstander. artikkelen av the ny times var fake Anonymkode: 5d264...de8 Det skjer ikke at det ikke er voldtekter i en slik situasjon. Rapporter eller ei. Her kan man se på historien, ikke rykter, rapporter eller synsing. Det skjer. Anonymkode: 7d824...2e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå