Gå til innhold

Bo i utlandet flere måneder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en plan om å bo i utlandet noen måneder hvert år når jeg blir pensjonist (om 4 år). Eier ikke bolig i utlandet, tenker å leie. 

Noen som har tips til sider for langtidsleie? Har sjekket litt på Airbnb og Booking, men kan ikke se at langtidsleie et rimeligere enn for eksempel å leie en uke. 

Hadde også satt pris på tips i forhold til sted, har tenkt på Danmark eller et sted i Europa. Enkel reisevei fra Gardermoen.

Og dere som har gjort det, eventuelt planlegger noe sånt; hva bruker man dagene til? Som å være på ferie? Eller blir det en slags «hverdag»?

Anonymkode: 3663e...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker booking.com, får opp hyggelige priser for langtidsopphold på hotell om man leter en stund. Med min økonomi så er det "hverdags modus" som er løsningen. Bare bedre vær enn i Norge vinterstid, ellers er hverdagen ganske lik med handling og tv.

Anonymkode: 4ba36...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva mener du med langtidsleie? Noen måneder er ikke langtidsleie. Det er korttidsleie. Og da er tjenester som Airbnb og Booking midt i blinken. Alternativt er hotell, om du klarer deg uten fullt kjøkken.

Langtidsleie er 1 år eller mer.

Anonymkode: e7712...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...