AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Var på en fantastisk første date i går. Vi pratet til langt på natt, hadde masse sex både i natt og på morgenen og jeg liker han så godt. Vi sa bare at vi ville fortsette kontakten. Jeg har vært på mange dater og er drittlei forhåpninger og skuffelser og vil bare vite hvordan ting ligger ann så jeg kan gå videre. Han vet at jeg søker er forhold og han skrev også på Match profilen sin at det er det han ønsker. Han har også skrevet det i tidligere meldinger. Kan jeg skrive en enkel melding og bare si at dersom han vet at dette ikke kommer til å bli noe mer så håper jeg han bare sier det? Jeg er så lei av å bruke tid på useriøse folk som ikke vil ha noe mer enn sex. Og før noen kommer med negative kommentarer om at jeg lå med han på første date så vil jeg bare si at sex er veldig viktig fir meg i et forhold. Og jeg vil vite I’m vi passer sammen på ALLE punkter. Anonymkode: 2c456...123 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Alt for tidlig å spørre/kreve svar på det. Dere har kun møttes 1 gang. Dere kjenner ikke engang hverandre. Gi det hvertfall 3-5 dater til. Anonymkode: 59d59...f37 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 Du har møtt fyren en gang, det er ikke sikkert han selv vet hva han vil med deg engang. Anonymkode: 7ac6b...dbb 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 Tror du risikerer å skremme han bort. Anonymkode: 4e894...867 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 Jeg lever etter regelen å bare si det som det er. Det verste som kan skje er at han dropper deg, det beste er at dere er på samme spor. Det betyr jo ikke at dere skal gifte dere i morra. Ei heller at dette er den ene, eller rette. Men at man bare er tydelige med intensjonene sine nå. Anonymkode: 5a193...973 3 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 8. juni 2024 #7 Skrevet 8. juni 2024 Si du koste deg og om han er interessert i å fortsette å møtes og bli bedre kjent.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Skrevet 8. juni 2024 Hva med å heller skrive at det var veldig hyggelig, og om det passer å møtes xxxdag for å gjøre yyy? Blir både aggressivt og dramatisk med «elsk meg eller dra din vei». Tror faktisk en sånn melding ville gjort at jeg tenkte meg om en gang til. Anonymkode: eec3f...865 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Skrevet 8. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: dersom han vet at dette ikke kommer til å bli noe mer så håper jeg han bare sier det? Passiv aggressivt! Dårlig måte å kommunisere på hadde en dame jeg var oppriktig interessert i sagt dette etter første date så hadde jeg trukket meg langt unna. Greit at du ikke ønsker kommentar på det men selv om sex er viktig for deg så skjønner jeg ikke behovet for absolutt å ha det på første date. Du ender med å knulle mange frosker da. Til glede for alle froskene som bare er ute etter kveldens knull. Du vil ha vanskelig for å sile ut de seriøse på den måten, tror jeg. Anonymkode: 707e8...ebb 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 Du kan be om det. Men så tidlig er det mest sannsynlig ikke lurt. Anonymkode: 20c17...994
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #11 Skrevet 8. juni 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Passiv aggressivt! Dårlig måte å kommunisere på hadde en dame jeg var oppriktig interessert i sagt dette etter første date så hadde jeg trukket meg langt unna. Greit at du ikke ønsker kommentar på det men selv om sex er viktig for deg så skjønner jeg ikke behovet for absolutt å ha det på første date. Du ender med å knulle mange frosker da. Til glede for alle froskene som bare er ute etter kveldens knull. Du vil ha vanskelig for å sile ut de seriøse på den måten, tror jeg. Anonymkode: 707e8...ebb Tja. Ble kjæreste med min frosk🤭 Anonymkode: 3fb3e...b08
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #12 Skrevet 8. juni 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tja. Ble kjæreste med min frosk🤭 Anonymkode: 3fb3e...b08 Sa ikke at det er umulig, bare at hun risikerer å knulle mange frosker før hun finner en prins. Vi kan snakke om kjønssykdommer og vi kan snakke om at hvis man fremstår som ennsom har knulla halve byen så kan enkelte menn miste interesse. Men det er egentlig det samme for meg. Det er TS sitt valg. Men å ha sex på første date og sende en passiv aggressiv melding etter FØRSTE ligg om å si ifra hvis han ikke er interessert i noe mer, tror jeg fremstår ganske nut-case, hvis du spør meg. Anonymkode: 707e8...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #13 Skrevet 8. juni 2024 Jeg hadde blitt skremt av å definere noe så tidlig selvom et fast forhold er det jeg hadde søkt.. Altfor tidlig etter kun 1 date. Anonymkode: 241d0...c02
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #14 Skrevet 8. juni 2024 Nei, altså menn blir som regel vettskremt av sånne spørsmål uansett. Like greit å se an om han i det hele tatt gidder møte deg igjen når han først har fått sex. Er han med en stund til, bortimot en måned, så kan du spørre, hvis du fortsatt er interessert i han da. Anonymkode: 2448c...f52
Trek Skrevet 8. juni 2024 #15 Skrevet 8. juni 2024 Han kan ikke si basert på en date om det er noe seriøst enda. Han kan kun si om han har lyst til å treffe deg igjen og om han vil bli bedre kjent med deg. Det vil virke useriøst om du krever og spør om dette nå etter en date bare. Jeg forstår du er usikker og lei, at du bare vil vite. Det finnes ikke noe svar enda og det må du bare tåle en stund til dessverre. Så spør han heller om å treffes igjen. Stå i usikkerheten en stund. Kjenn at det ikke er så farlig, for innerst inne så vet ikke du om han er den rette riktig enda du heller. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #16 Skrevet 8. juni 2024 Mange menn synes det er digg med lettvint sex, så etter å ha scoret på første date vil han garantert ønske mer så lenge hun er på tilbudssiden. Ved å stille det spørsmålet vil hun skremme vekk de seriøse pga den aggressive ordlyden. Men de som vil ha sexen vil si hva hun ønsker å høre så lenge det vanker sex. Det er fella man går i når man har så lett for å ha sex med fremmede. Anonymkode: 707e8...ebb 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #17 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mange menn synes det er digg med lettvint sex, så etter å ha scoret på første date vil han garantert ønske mer så lenge hun er på tilbudssiden. Ved å stille det spørsmålet vil hun skremme vekk de seriøse pga den aggressive ordlyden. Men de som vil ha sexen vil si hva hun ønsker å høre så lenge det vanker sex. Det er fella man går i når man har så lett for å ha sex med fremmede. Anonymkode: 707e8...ebb Skremme vekk de seriøse som vet det ikke vil bli noe mer. Jeg tror åpenhet om SÅ MYE bryr jeg meg om dette, er noe useriøse folk skyr unna. Kilde, jeg har aldri hatt problemer med useriøse mennekser. Men kan være andre grunner, er skeptisk av natur. Anonymkode: c4817...239
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #18 Skrevet 8. juni 2024 Kjære vene, du møtte han i går! Jeg er enig i de som skriver at du kan sende en melding og takke for en veldig hyggelig date, som gjerne gjentas. Det er mindre aggressivt og du får vite det du lurer på. Anonymkode: d284b...908 1
Lorieen Skrevet 8. juni 2024 #19 Skrevet 8. juni 2024 Kjære vene, gi ham litt tid. Vent noen dager og se hva som skjer.
Fjellmannover190 Skrevet 9. juni 2024 #20 Skrevet 9. juni 2024 23 hours ago, AnonymBruker said: Han vet at jeg søker er forhold og han skrev også på Match profilen sin at det er det han ønsker. Han har også skrevet det i tidligere meldinger. Kan jeg skrive en enkel melding og bare si at dersom han vet at dette ikke kommer til å bli noe mer så håper jeg han bare sier det? Anonymkode: 2c456...123 Jeg har vært ute etter forhold og har vært tydelig på det hele tiden i min jakt på kjærligheten. Om jeg hadde fått det spørsmålet, så hadde jeg nok stilt spørsmål til hva du mener med dette og om du er litt needy/kontrollerende. Det er umulig å love at man kan fortsette basert på en heftig date Jeg tror du kommer lenger med å takke for et hyggelig treff og si at det kjennes ut som starten på noe bra, og se hva han svarer. Så kan dere avklare forventninger til forholdet når dere møtes neste gang.
Anbefalte innlegg