AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Hvor i Fredrikstad er det beste miljøet for å finne nye venner? Folk med tid og gjerne mange hobbyer. Jeg trenger positive folk rundt meg, ikke syke mennesker. (Jeg er ufør, mann, 28 år). Anonymkode: b900b...03b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Bor ikke i Fredrikstad selv, men kjenner flere i «Livets Tre - Apostolisk menighet». De er veldig hyggelige folk 😊 Ellers hadde jeg tenkt på hva jeg interesserer meg for. En kan gjerne bli frivillig og få nettverk sånn. Røde Kors, Blå kors, Dnt, 4H, osv. Å bli med på ting på biblioteket kan også være noe. Selvsagt også idrett. Jeg skjønner om kristne aktiviteter ikke er noe, så derfor tok jeg med noen generelle tips. Får håpe noen andre har noen flere lokale tips. Er ihvertfall fine folk i den menigheten, men jeg har også personlig erfaring fra å være frivillig og få nettverk på den måten. Anonymkode: 4fe1b...d50
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 På NAV, i bedehuset eller moskeen. Anonymkode: afcd5...e1f
Maikos Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 Er du interessert i fotball? Jeg bor ikke i Fredrikstad selv, men det virker som at supportergjengen til Fredrikstad er en veldig bra gjeng. Jeg har selv vært på supporterfeltet til min klubb i flere år, men begynte å bli mer aktiv i fjor, etter det har jeg fått mange gode nye venner i miljøet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå