AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Da snakker jeg om den dere treffer/dater for første, andre eller tredje gang. Merker dere kjenner menn blirblitt stille dagen etter? Anonymkode: 05b99...7a1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Nei, det er ikke et fellestrekk for menn.. jeg forstår ikke helt spørsmålet..? Anonymkode: 03318...a80 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 Det har jeg merket et par ganger, men det er vanskelig å vite hva det handler om. Jeg har det selv slik også. Jeg kan bli tankefull og alvorlig da jeg kan begynne å forelske jeg og føle meg sårbar. Anonymkode: 0e764...572
bullehurk Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 Ja, noen kan faktisk mer eller mindre skifte personlighet etter de har tømt seg. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Da snakker jeg om den dere treffer/dater for første, andre eller tredje gang. Merker dere kjenner menn blirblitt stille dagen etter? Anonymkode: 05b99...7a1 ? Forstår ikke hva du mener, men NEI jeg opplever menn blir mer og mer interessert jo bedre man blir kjent. Det er jo naturlig,hva mener du😅 Anonymkode: 168c8...dba
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Skrevet 9. juni 2024 Ja, de har jo fått det de ville ha og kan gå videre til neste jakt. Ligger nok noe dypt biologisk ved det🙈 Anonymkode: 3e827...494 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #7 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei, det er ikke et fellestrekk for menn.. jeg forstår ikke helt spørsmålet..? Anonymkode: 03318...a80 Jo det er det. Det er vel et av spørsmålene som blir stilt flest ganger av kvinner innen dating! Anonymkode: e0752...319 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #8 Skrevet 9. juni 2024 Ja, syns det går igjen og det gjør meg livredd hver gang. Heldigvis har det ikke alltid betydd noe, de har likt meg like mye fremdeles. Anonymkode: 63b8c...d7b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #9 Skrevet 9. juni 2024 Ja. Lufta går litt ut av ballongen. Spenningen er utløst og ting kan dø litt ut. Anonymkode: f9936...cad 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #10 Skrevet 9. juni 2024 Jeg vet ikke, for enten så har vi begge merket at det ikke er noen vits i å fortsette, eller så blir begge to mer gira og melder hverandre om hvor fantastisk det var. Men jeg har jo hørt om fenomenet, og i utgangspunktet tenker jeg at det ikke er et positivt tegn. Men det kan selvfølgelig alltid være unntak. Anonymkode: b1215...1ac
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #11 Skrevet 9. juni 2024 Å ja. Har erfart dette flere ganger. Med mannen min, som jeg har vært gift med i flere år, så blir han mer og mer flørtete og oppmerksom dess lengre det går mellom sex og kvalitetstid bare oss to. Når vi endelig får mulighet så hagler komplimentene og han behandler meg som ei prinsesse. Fem sekunder etter at han har kommet, forandres personligheten. Plutselig er jeg like interresant som ei vaskefille. Dessverre så fungerer jeg motsatt av han, og vil bare ha mer av sex, kos og oppmerksomhet når vi først er i gang. Anonymkode: 13cda...a8e 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #12 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å ja. Har erfart dette flere ganger. Med mannen min, som jeg har vært gift med i flere år, så blir han mer og mer flørtete og oppmerksom dess lengre det går mellom sex og kvalitetstid bare oss to. Når vi endelig får mulighet så hagler komplimentene og han behandler meg som ei prinsesse. Fem sekunder etter at han har kommet, forandres personligheten. Plutselig er jeg like interresant som ei vaskefille. Dessverre så fungerer jeg motsatt av han, og vil bare ha mer av sex, kos og oppmerksomhet når vi først er i gang. Anonymkode: 13cda...a8e Som din mann, så skrus jeg også litt av etter sex. Ikke i den grad du beskriver, men seksuelt. Sex avler ikke sex for min del. Etter sex kan det gå svært lang tid før jeg selv har noe lyst på intimitet igjen. Anonymkode: f9936...cad
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #13 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som din mann, så skrus jeg også litt av etter sex. Ikke i den grad du beskriver, men seksuelt. Sex avler ikke sex for min del. Etter sex kan det gå svært lang tid før jeg selv har noe lyst på intimitet igjen. Anonymkode: f9936...cad Trenger ikke være mer sex, men kos og oppmerksomhet i hvert fall. Resultatet for vår del er at jeg er på vei ut av forholdet. Anonymkode: 13cda...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #14 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo det er det. Det er vel et av spørsmålene som blir stilt flest ganger av kvinner innen dating! Anonymkode: e0752...319 Det er i hvertfall ikke min opplevelse.. Har aldri opplevd annet enn at de blir mer ivrige. Anonymkode: 03318...a80
GrønnNellik68 Skrevet 10. juni 2024 #15 Skrevet 10. juni 2024 bullehurk skrev (På 8.6.2024 den 16.04): Ja, noen kan faktisk mer eller mindre skifte personlighet etter de har tømt seg. Det har vel med testostetonnivået dems og gjøre. Det daler drastisk etter sex har jeg skjønt og derfor interessen dabber litt av etterpå. Men ofte de dukker de opp igjen når nivået er på topp igjen😊
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #16 Skrevet 10. juni 2024 GrønnNellik68 skrev (1 time siden): Det har vel med testostetonnivået dems og gjøre. Det daler drastisk etter sex har jeg skjønt og derfor interessen dabber litt av etterpå. Men ofte de dukker de opp igjen når nivået er på topp igjen😊 Jeg tror demses må studere andre hormoner, slik som dopamin og prolaktin. Anonymkode: 7fbc8...b29
GrønnNellik68 Skrevet 10. juni 2024 #17 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror demses må studere andre hormoner, slik som dopamin og prolaktin. Anonymkode: 7fbc8...b29 Det er mulig men at testosteron nivået synker etter utløsning hos menn er fakta. At det er flere hormoner involvert er det garantert. Dette var bare en grunn. Men du må gjerne skrive og forklare litt mer utfyllende etter som det virker som du innehar ekspertise på fagfeltet.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #18 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 16.14): ? Forstår ikke hva du mener, men NEI jeg opplever menn blir mer og mer interessert jo bedre man blir kjent. Det er jo naturlig,hva mener du😅 Anonymkode: 168c8...dba Ikke alltid det er sånn nei? En som vil tømme seg er ofte kald etterpå. Du er heldig eller har flaks om du bare har møtt det motsatte. Anonymkode: 05b99...7a1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #19 Skrevet 10. juni 2024 GrønnNellik68 skrev (8 timer siden): Det har vel med testostetonnivået dems og gjøre. Det daler drastisk etter sex har jeg skjønt og derfor interessen dabber litt av etterpå. Men ofte de dukker de opp igjen når nivået er på topp igjen😊 Sånn etter noen dager? Han er litt platesalig igjen men ikke på det nivået spreng kåt. Dette er en på 29 Anonymkode: 05b99...7a1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #20 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.18): Ja, syns det går igjen og det gjør meg livredd hver gang. Heldigvis har det ikke alltid betydd noe, de har likt meg like mye fremdeles. Anonymkode: 63b8c...d7b Samme her. Ts Anonymkode: 05b99...7a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå