AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Heisann! Som en selvbeskrevet alt girl vil jeg si at stilen min er relativt alternativ. Jeg ELSKER rotete frisyrer med mye lag og sånt, men det føles som frisørene jeg har dratt til ikke takler noe annet enn de mest vanlige frisyrene man ser i Norge. Når jeg viser dem eksempel bilder kan jeg se livsmotivasjonen forsvinne fra øynene, uansett om bildene er meg med hårfrisyren jeg ønsker eller lignende fra nettet, og så blir klippen helt feil. Jeg viser jo faktisk bilder av meg MED FRISYREN, fra flere vinkler, så jeg VET at det skal være mulig. Har prøvd å gjøre det selv, men jeg har ingen motoriske evner i speil, så la oss si det var ikke en spesielt god ide. Luggen pleier jeg å trimme av og til selv fordi jeg trenger å se haha. Spørsmålet mitt er egentlig bare om noen kan anbefale frisører fra Arendal/Kristiansand området? Noen som faktisk takler langhårs frisyrer med masse choppy lag og rotete lugger? Anonymkode: 33dca...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå