AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Han sier ikke direkte at det er det har er sur for. Men merker det på hele han. Han huffer seg for alt og svarer som en hormonell 16 åring. Ikke akkurat sexy .... det blir enda verre om jeg avviser g han om han da prøver seg. Da går han fornærmet vekk fra meg. Det er så sykt slitsomt. Noen ganger har jeg faktisk bare hatt sex med han for å bedre den dårlige stemningen i huset. Etter han har fått den dumme orgasmen er han blid og fornøyd.. Er det bare min? Anonymkode: 78283...12a 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Hva har du gjort for å bedre sexlivet? Dette er begge sitt ansvar. Å avvise gang etter gang uten å gjøre noe for å bedre situasjonen er like skadelig for forholdet som å bli snurt om man blir avvist Anonymkode: 9dbe5...16f 14 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva har du gjort for å bedre sexlivet? Dette er begge sitt ansvar. Å avvise gang etter gang uten å gjøre noe for å bedre situasjonen er like skadelig for forholdet som å bli snurt om man blir avvist Anonymkode: 9dbe5...16f Vi har jevlig sex.. og jeg føler kanskje til og med at jeg gir etter for å please han ganske ofte uten at jeg sier det til han. Han ønsker analsex for eksempel og jeg gjør det for hans del. Jeg tror det går på at det bygger seg opp en frustrasjon hos han om det går så og så lang tid... for meg (småbarnsmor meg fulltidsjobb) er en gang i uken ca det jeg vil og klarer. Han har nok større sexlyst enn meg. Ts Anonymkode: 78283...12a 4 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har jevlig sex.. og jeg føler kanskje til og med at jeg gir etter for å please han ganske ofte uten at jeg sier det til han. Han ønsker analsex for eksempel og jeg gjør det for hans del. Jeg tror det går på at det bygger seg opp en frustrasjon hos han om det går så og så lang tid... for meg (småbarnsmor meg fulltidsjobb) er en gang i uken ca det jeg vil og klarer. Han har nok større sexlyst enn meg. Ts Anonymkode: 78283...12a Jevnlig.. ikke jevlig 😅 Anonymkode: 78283...12a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har jevlig sex.. og jeg føler kanskje til og med at jeg gir etter for å please han ganske ofte uten at jeg sier det til han. Han ønsker analsex for eksempel og jeg gjør det for hans del. Jeg tror det går på at det bygger seg opp en frustrasjon hos han om det går så og så lang tid... for meg (småbarnsmor meg fulltidsjobb) er en gang i uken ca det jeg vil og klarer. Han har nok større sexlyst enn meg. Ts Anonymkode: 78283...12a Jeg er også småbarnsmor i full (krevende) jobb. Jeg hadde også blitt sur om jeg måtte gå én uke uten sex. Du fremstiller det som om han er det eneste problemet her, men du er også et problem med din lave lyst. Parterapi? Anonymkode: b6f3d...d03 15
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 Surmuling er noe av det minst attraktive som finnes... kanskje du kan kommunisere dette til han? Bedre at han kommuniserer som en voksen når han er i dårlig humør. Anonymkode: 7a450...c37 18 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er også småbarnsmor i full (krevende) jobb. Jeg hadde også blitt sur om jeg måtte gå én uke uten sex. Du fremstiller det som om han er det eneste problemet her, men du er også et problem med din lave lyst. Parterapi? Anonymkode: b6f3d...d03 Har ikke tenkt på det sånn... er der veldig unormalt å ikke ha lyst på en uke?? I denne fasen i livet? Jeg tenker før parterapi at han er velkommen til å prate med meg om det. Han har aldri tatt det opp med meg. Han er bare sur i væremåte og jeg merker at humøret hans bedrer seg etter sex. Tror det er med fysisk betinget. Jeg kan ta det opp med han selv og høre om det plager han. Ts Anonymkode: 78283...12a 20
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Skrevet 8. juni 2024 Pliktsex er ikke bra i lengden, man mister lysten. Anonymkode: 7f11c...fc0 22 14
Pilleville Skrevet 8. juni 2024 #9 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har ikke tenkt på det sånn... er der veldig unormalt å ikke ha lyst på en uke?? I denne fasen i livet? Jeg tenker før parterapi at han er velkommen til å prate med meg om det. Han har aldri tatt det opp med meg. Han er bare sur i væremåte og jeg merker at humøret hans bedrer seg etter sex. Tror det er med fysisk betinget. Jeg kan ta det opp med han selv og høre om det plager han. Ts Anonymkode: 78283...12a En gang i uka er lite. Garantert att han ønsker annan kvar dag. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 Synes 1 dag i uken ikke er spesielt lite jeg da. Hadde blitt irritert på en surmulende mann. Anonymkode: 31e68...659 24 12
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #11 Skrevet 8. juni 2024 Jeg er gift trebarnsmor og hadde også blitt litt sur og skuffet om vi gikk en uke uten sex. Jeg hadde ikke vært så passiv aggressiv som mannen din, men jeg hadde kjent det inni meg og om initiativ til sex ikke hadde fungert hadde jeg ønsket å snakke om det. Du sier dere har jevnlig sex, men samtidig er det vanlig for dere at det går en uke uten så det ville jeg ikke kalle jevnlig sex. Du framstiller det som at det er han som er problemet, men det er ikke sant. Dere er to om å skape et godt sexliv. Jeg synes ikke noen skal tvinge seg selv til å ha sex de ikke vil ha, men jeg synes heller ikke noen skal leve i et forhold som er seksuelt utilfredsstillende. Jeg hadde ikke orket å leve i et ekteskap med lite sex. Anonymkode: 36741...44e 8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #12 Skrevet 8. juni 2024 Helt vanlig. Ga ofte min ex en kjappis for å slippe surmulinga. Bedre med et femminuttersknull enn dagevis med surving. Han skjønte ikke strategien min selv, da. Kan ikke menn bare ta seg en runk i stedet for å furte og det verste er at de ikke selv vet hvorfor de er grinete. Herrefred. Fant en voksen til slutt så kunne han sitte der med pikk mens jeg dro med pakk. Anonymkode: b309c...6ef 8 1 18
Elle Melle Skrevet 8. juni 2024 #13 Skrevet 8. juni 2024 De fleste tror når de blir spurt at andre har sex 2-3 ganger i uken, men egentlig er visst snittet på 2 ganger i måneden i Norge. Så dere har mer sex enn det som er gjennomsnittet. 16 11
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #14 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har du gjort for å bedre sexlivet? Dette er begge sitt ansvar. Å avvise gang etter gang uten å gjøre noe for å bedre situasjonen er like skadelig for forholdet som å bli snurt om man blir avvist Anonymkode: 9dbe5...16f Hva gjør han for å øke hennes lyst? Han vil tydeligvis mer enn henne, da får han gjøre sitt for at hennes lyst skal øke. Anonymkode: 3373b...d60 19 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #15 Skrevet 8. juni 2024 Det er naturlig for en alfa å brumme og uttrykke misnøye hvis ikke tørsten blir slukket. Anonymkode: 3a923...e66 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #16 Skrevet 8. juni 2024 Jeg hadde også vært sur om jeg ikke fikk sex på en uke om jeg hadde mann... K30 Anonymkode: b347e...8f3 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #17 Skrevet 8. juni 2024 En alfahann før ...og etter samleie: Se gleden og idyllen. Anonymkode: 3a923...e66 1 3 5
Gjest ufiltrert Skrevet 8. juni 2024 #18 Skrevet 8. juni 2024 Når man mener at det er mannen det er feil på, og allerede er ødelagt av å gi pliktsex i hvem-vet hvor lenge så du aldri har lyst selv, ja nei, da er nok løpet kjørt.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #19 Skrevet 8. juni 2024 En gang i uka er dobbelt så ofte som gjennomsnittet. Og gjennomsnittet er nok litt for høyt. Anonymkode: c96d6...224 8 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #20 Skrevet 8. juni 2024 Æsj, for en ekling Anonymkode: 08484...86a 3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå